Ingen önskar mer än Jag. Ingen önskar mer än jag, att väckarklockan uppfanns Ingen önskar mer än jag, att du vore här Ingen önskar mer än jag, att jag fick min dagliga dos substans av Dig, ingen önskar mer än jag, och jag är kär Ingen önskar mer än jag, att du såg mig i ögonen med dina, de vackra blå Ingen önskar mer än jag, att du fyller upp andra halvan av min säng Ingen önskar mer än jag, att vi äro de tappra två. Ingen önskar mer än jag, du är allt för mig, en himmels tjej Ingen önskar mer än jag, att allt var som förut Ingen önskar mer än jag, att mysiga hemmakvällar består Ingen önskar mer än jag, bort med alla förbud Ingen önskar mer än jag, att du inte säger Hej Då Ingen önskar mer än jag, att inget nånsin hänt Ingen önskar mer än jag, att du nu satt mig bredvid Ingen önskar mer än jag, att du aldrig känt efter och vänt Ingen önskar mer än jag, att vi inte lämnar varann på glid Ingen önskar mer än jag, att du är en del av mitt liv Ingen önskar mer än jag, beröring av din hud, så mjuk. Ingen önskar mer än jag, att allt slutar vara fiktivt Ingen önskar mer än jag, att jag inte var så förtjust För då hade allting varit lättare. .