Inleda förhållande
Rädd för att inleda förhållande, rädd för att bli dumpad. Asså det går som på räls hon gillar mig allt, men jag har mina erfarenheter.... Tjejer är skitskumma men vi killar e skitdumma!
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
samma här :( träffat massa perfecta killar men backar alltid när de blir allvar .. hoppas man inte fabblat bort den rätta
mjao!
det är rätt! håll dig/er borta från fasta förhållanden! kan låta mysigt med stadigt sällskap nu till vintern men så fort det blir varmt o trevligt ute kommer frestelser! inte så att man gör något dumt utan för att samvetet tar tag i en! akta er!
bollen är rund och en match är 90 minuter
Join the club. Hatar att ha den där känslan av misslyckande i huvudet, det om något förstör ju ännu mer. Man får inte ens vara lycklig när man ska vara som allra lyckligast. Känna pirret och vara helt lyrisk. Allt blir ändå cp så jag pallar inte. Bara om det verkligen känns rätt.
I´m with stupid--->
men vafasen visst det är tungt att bli dumpad, men om man inte vågar göra nått åt vad man känner kommar man ju definitvt att bli besviken.. "Win some, loose some. But if you never play the game, you will never win." /? nån smarting
---------------------------- http://www.ingaklena.se
Man har inte råd att förlora...
Ja, går man in med inställningen att man kan förlora , så kanske man ska låta bli.
"Shit's so thick you could stir it with a stick"
satsa istället. don't be afraid.
vågar du köra på mig igen då fitta?
äh, skit i förhållanden. inget till att ha ändå!
baeng
skrev ett långt inlägg, men ångrade mig o raderade när jag läste: "Förhållanden är för riskabla om man har ett stort hjärta - i ett land när man är omgiven av luder"
Lugn!
Skit i det. Vem fan vill ha hjärtesorg. Eller så gör du som du vill. Eh, jag är dålig på det här.
I´m with stupid--->
fuC TVINGA HENNE ATT STANNA!!!!!!!!!
bollen är rund och en match är 90 minuter
mitte p21: Det ligger mycket sanning i det du säger. Tjejerna i sverige har fått för mycket luft =)
killar är inte luder. tjejer är inte luder. Människor är Horor.
you suck
mara f19 du har så rätt så.
I´m with stupid--->
ayaros F21 ellerhur? bara så jobbigt när man insett det.. ger upp hoppet liksom
you suck
ja, faktiskt. båda könen är lika avskyvärda och förtjänar allt ont som kommer deras väg. skit i påbörja något nytt. det kommer att ta slut på ett jätte fruktansvärt och plågsamt sätt, du kommer att ha ont i hjärtat, gå ner en masssa i vikt, må pyskiskt dåligt och ha ett jävla blödande ärr som aldrig kommer att läka. och efter det så kommer du att lyssna på en massa snyftlåtar, promenera ute i skogen och mala i din skalle om allt som har gått snett. det värsta är alla de obesvarade frågorna, för hon kommer inte ens göra dig den tjänsten. jag vet, jag har varit en sån jävla subba. enda pluset för din del är att även såna subbor får smaka på sin egen medicin. och du kan ju tänka dig hur ont det gör då. när ditt straff väl kommer kan du inte undankomma.
I´m with stupid--->
mitte nej, så är det inte. tro mig. man får på ett mycket plågsamt vet vad man har gjort. och hur avskyvärt det är. och hur man bara vill gå tillbaks i tiden och försöka ställa allt till rätta på något sätt. men fuck no. för man är dömd. man vet att det man har gjort är nedrigt och känslokallt, men det tänkte man ju inte på då. för då var man ju inte den utsatta, utan tänkte whataever, han lär nog få det bra någon gång. nej, för man vill bara försvinna och hata allt och alla. gud, känslor, hjärtat, sig själv och världen. men allra mest sig själv. för hur i helvete kunde mna vara såhär elak mot någon annan. utsätta det här mot någon, ibland t o m medvetet och ibland inte ens tänka efter hur det är med dem.
I´m with stupid--->
mitte P21 för att hennes straff har inte kommit än. tro mig, den kommer och den kommer när hon minsta anar det. och det "roliga" är att det kommer göra mycker mer ont på henne än något annat hon har någonsin gjort mot någon annan. på något sjukt sätt så är det fixat på det sättet. att man ska uppleva det på ett sätt som är omöjligt att förklara och inte kan förutses. man ska bara lida och pinas. och vet du vad? personen som utsätter henne för detta kommer inte ens bry sig. och det gör allra mest ont. det och att inte veta.
I´m with stupid--->
och så kan man inte bygga upp meningar eller stava. hjärnan är ur funktion.
I´m with stupid--->
mitte 21 nej, det har jag inte. för precis så är det. jobbigaste är behöva inse vilken sorts människa man är.
I´m with stupid--->
mitte 21 även om du har blivit fuckad över på ett oschysst sätt, så var det jävligt lågt av dig att skriva det. men sure.
I´m with stupid--->
mitte 21 jag vet inte. har du varit en dickhead länge eller var detta ditt första snedsteg? gud kan, bara ibland, vara barmhärtg. och du låter bitter och förstörd pga exet och allt, så du kanske har har blivit scourn på ett smärtsamt sätt och han(hon/den/ bla bla låter dig får ett par slag in och komma undan med det.
I´m with stupid--->
Se där, du har visst fått ditt straff. Men du kanske ser det som en välsignelse. Det är grått.
I´m with stupid--->
mitte- stor kram på dig. ta antidepressiva. uppsök en therapeut. du är inte död.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mara F19 får en känsla av att du aldrig träffat rätt hora...
Lugn!
jag är sjuk för jag inleder alltid någonting med killar som jag vet inte kan ha några längre eller seriösare förhållanden. jag är väl rädd för att välja de som verkligen kan, och är bra för mig. blablabla på så sätt blir jag alltid sårad av dem och inte tvärtom, men jag vet ändå djupt inne att de inte var något att ha. hmmm jaa, det där är jag och mitt skumma beteende.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min mupp? hehe...nänä..skit i o ta mina råd.. då är du död. ha ett trevligt liv.
wiek. det verkar som om du inte heller har gjort det.
I´m with stupid--->
mitte dom va uppriktiga. även om du tror du är unik är de flera än du som mått som du mår just nu cross my heart and hope to die
Peppis "mitte- stor kram på dig. ta antidepressiva . uppsök en therapeut. du är inte död." hahah du är störd. brukar du uppmuntra folk till att käka antidepressiva??
mitte- du sa att de jag sa var floskler. alltså inte unikt. helenay- ja. om dom ser sig själva som döda.
om mitte går till en läkare o berättar om sina besvär. skulle även läkaren säga samma sak. sen blir man visad till therapeut om man har tur.
mitte P21 du vräker ur dig fruktansvärt mycket idioti för att vara död, så sluta säga att du är död, döda håller käften. du kanske ska ta och rikta din bitterhet mot den som orsakat den och ge fan i att döma ut några andra.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Peppis, så bra. du borde fan satsa på psykolog
helenay- att gå till en eller bli en? har du varit med om svåra depressioner? vet du kanske bättre än de jag tipsade?
bättre älska och förlora, än att inte ha älskat alls.
Jag håller med 00BEHAVE Behöver väl inte säga mer?
NO, I´M YOUR BADASS BITCH!
är ni kära i varann så förstår jag inte problemet.
jag har jävligt dåliga erfarenheter av förhållanden... har haft två seriösa, å det har alltid hållt några månader å sedan har det alltid kommit fram att hon varit där å fingrat på nån annan medan vi varit tillsammans. så jävla äckligt vidrigt, jag skulle aldrig vara otrogen mot nån jag tyckte om. man tror alltid att "den här gången e det speciellt", men efter ett tag ere aldrig mer speciellt än alla andra gånger det gått åt helvete.
Peppis - Ja och ja. om jag vet nå bättre man kan göra än att äta antidepresiva? eeeehh... det verkar som om du ser det som den enda lösningen. gå runt lite småväck och tro att allt ska lösa sig.. låter toppen du.
ayaros F21 och vad grundar du det på?
Lugn!
helenay-moahaha....oja....ärs. lägg ned.
publicus P18 haha jag håller med!! har inget problem med det men har alltid haft en känsla av att det är någon på andra sidan av speglarna som stirrar tillbaka, som fönster till en annan värld :S