lycklig när man ser snygga människor
alltså, jag vet inte vad det är med mej. känner mej sjukt utseendefixerad men när jag ser en vacker människa så kan jag nästan sväva på moln av lycka. jag mår så himla bra just då jag tittar på ansiktet. jag satt på bussen idag och snett framför mej satt norra halvklotets sötaste flicka, sååån utstrålning och sååånt leende. jag höll på smälta på plats... åh! och just då så glömde jag all ångest jag hade inför en ickegjord läxa som skulle lämnas in samma dag, jag var lycklig helt enkelt. är det någon annan som blir så lycklig? känner mej smått konstig :S
baeng
Inte lycklig, men kåt och lite uppåt ..
Jag älskar också att titta på vackra tjejer, värsta verklighetsflykten. mitte Va? (=
Govinda
mensvärk är livets krydda.
jag kanske e konstig, men kollar extremt sällan på andra tjejer..
Lugn!
daUndergrounder P17 word!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Inte lycklig, men stånd hade jag fått om min bamse hade varit på gott humör.
hahaha, okej, då är det väl bara jag som blir lycklig.. fast hade jag haft en skiftnyckel så hade den väl säkert också gått igång..
baeng
klart man blir glad när man ser ngn som är så söt, det finns en del tjejer som är så söta att man itne ens vill försöka sig på ngt, typ att man känner att dom är för fina för ngt sånt... skumt, ganska dumt att hålla sig från dem egentligen:)
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
det e adrenalinet i hjärnan som sätts igång när man ser nån man tycker e attraktiv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"fast hade jag haft en skiftnyckel så hade den väl säkert också gått igång."
Ät
det är fint att se fina människor. jag brukar med bli glad av det.vissa har sådan utstrålning utana tt dem vet om det...kul att smygtitta
A Place Called Won't Be There
Jag får högt blodtryck, svettningar och obskyra tankar!=)
strength
Jag blir oxå glad av glada skiftnycklar..
haha. that s me! jag blir så jädrans glad av vackra, söta allt va nu kan vara..människor. kan vara en vacker tjej..gahh.förgyller min dag eller en söt tant. osv. när jag sitter i tuben, går i stan osv så blir jag verkligen glad av att se snygga,söta eller vackra människor!!!!!
o sen som någon där uppe sa..det där med utsrålning o glada människor. folk som ler ojoj. det är fett!!
det beror på omkständigheterna..
åh, va du den där tjejen som satt & stirrade på mig på bussen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mantis P18 hahahahahaha! spirit F1 ja men precis! jag är inte själv om att känna så, yääy :D aniii F16 haha javisst var det jag :P
baeng
men det är kul o se hur folk reagerar om man själv är öppen om det med sina kompisar. vissa har svårt för att erkänna när det är någon från deras egna kön som är snyggo, då blir det trist. men sen finns det några skojjiga man kan sitta o bara prata om det med o typ sitta o glo, men ja rätt diskret i alla fall o bara prata om vad fasen som gör människan så snygg. typ..ögonen, läpparna eller ansiktsformen osv. gah älskar ansikten!
Jag blir bara fett avundsjuk när jag ser snygga människor :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
made_in_japan: då jag brukar se en skymt av dig blir jag relativt spyfärdig=)
strength
spirit F1 jag har aldrig haft problem med att titta på snygga bruds, inte några av mina tjejvänner heller. fan, det är ju trist att bara titta på killar, majoriteten är ändå fuckfaces (det är nu du ska ta åt dej capone :D) tjejer är oftast fräschare och de utstrålar mera. egentligen är det inte snygga kläder/ansikten jag blir så glad av, oftast är det personens utstrålning och små detaljer som typ leenden eller smilegropar osv osv..
baeng
made_in_japan: Där fick du till den. vilket e värst? det eller babyface alternativt babystjärt?=) tror du ska tänka över din sexuella läggning, helt ärligt. Om du tycker killar ser tråkiga ut, de flesta då. dildo finns alltid att köpa om det är staven du saknar...=)
strength
Capone P-1 tack för tipsen! ;)
baeng
lugnt, vill ju inte att vi killar ska utsättas för din vidriga nuna samt kropp...;)
strength
hahaha! *lezen i ögat*
baeng
Nepp vad säger ni, en kopp kaffe på dehär eller?
Hangaround
2004-09-30 12:06
Jag blir glad när jag ser en glad hemlös människa. Att kunna glädjas med dom är en glad känsla.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Jag upplever det där varje dag typ, jag känner fraodi som du vet :S
Sacho hahahahahaha. mmm okey visst :P
baeng
Miss japa du är ju snygg. Jag blir glad av att se snygga kläder och sen köpa dom för att matcha mitt snygga utsende och kropp
Jag är en tviiiiivelaktig figur
jag göt allt för att inte få ögonkontakt med folk, så jag tittar aldrig på någon, och ser därför inte hur de ser ut.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
och så finns det ångest och ångest.
"kan jag säga att jag snusar till polisen eller kommer dom blir arga då?" - jirno P18 (15)
Misery_chick Varför vill du inte ha ögonkontakt med folk?
mantis P18 jag mår dåligt at av att folk tittar på mig, om jag undviker ögonkontakt och att titta på folk allmänt, så ser jag inte om de tittar på mig, och slipper må lika dåligt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Ibland när jag saer en tjej som har kort kjol så brukar jag fundera på vad hon tänkte på när hon valde den... Visst ska man inte slösa på material... men att den knappt täcker rumpan måste juh bero på något skönhetsideal eller så har hon helt enkelt rakkat den av lillsyrran.. Tack för mig!
Today i'll make a homerun...
doFFa P20 va? så snygga människor har bara massa problem och utvecklingsstörda lever i en perfekt värld? nu hängde jag inte riktigt med.. utveckla? WeeDz vad hade det med topicen att göra? låt folk använda korta kjolar om de vill..
baeng
Jag bli glad när ja går in på made_in_japan's press
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso P22 haha, jasså... doFFa P20 hm, det första förstod jag inte. om du ser en snygg brud så kollar du inte henne i ansiktet och inte röven heller? är du homosexuell tro? men okej, det sista förstod jag men det är ju helt skilda saker, som om alla utvecklingsstörda är fula, eller vadå? så du blir inte glad över att en snygg utvecklingsstörd är glad? huh? så nä, jag tror inte jag fattar :S
baeng
när jag ser något vackert så är det först och främst ansiktet och dragen iansiktet och benstruckturen och hur overkligt utmejslad personen är sen om dom har något speciellt tex ett par charmiga ögon och fylliga läppar sen tittar jag ner på benen sen på häcken sen på tårna sen på resten av kroppen
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Blir ALLTID glad när jag ser människor med utstrålning! Kan gå runt med ett leende på läpparna en hel dag då!
REC #26<br>Team EA-Racing
nån med utstråling blir jag alltid glad av att se. men ser jag nån som e skitsnygg blir jag glad samtidigt som avensjuk, för ja vill också va så sööt. :)
www.marysoul.com
yesyes! någon som mej :D
baeng
ah, mitt inlägg var till laydee då alltså..
baeng
doFFa P20 jaha, oj, missförstånd! hmm jag tror jag förstår? :S äääh, det är sent och jag har nog överbelastat min hjärna.. höhö
baeng
Overthink Jag pimpar inte, jag skänker glädje! made_in_japan Det vet du... Vill tillföra att jag håller med doFFa om att det är roligt att se folk glada oavsett ålder, kön, handikapp, etnisk tillhörighet etc etc. Alltis lika kul att se någon riktigt glad.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
made_in_japan: Oh yes, belive that ;)
REC #26<br>Team EA-Racing