I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

han dog idag.. : /

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-10-02 18:15

han dog idag.. : /

hm, behöver skriva av mig lite, hade en kompis, som jag gick 9 år med i skolan , fyran till studenten som gick bort idag..
fick veta det innan idag, blev en konstig känsla i magen som satt i länge..
grejen är att jag inte träffat honom på länge, typ ett år sedan, vi har träffats ibland och pratat och så, men inte mkt mer.
men i skolan snackade vi hela tiden, en riktigt bra kille var han..
men nu när han är borta börjar jag undra varför jag inte försökte ha kvar honom som en "nära kompis"..
antagligen tänker jag bara så för att han försvunnit nu, och det känns kanske annorlunda om några dagar..
men många ggr så tänkte jag ringa honom och höra hur allt var osv, men så blev det aldrig så, av olika anledningar...
man kan undra hur hans närmsta kompisar har det nu, jag tror inte jag skulle ha orkat, har varit ledsen idag, och tänk på hans föräldrar och syskon..shit, hur orkar man komma över något sånt?
behöver skriva det här, det kvittar om ingen skriver i tråden, detta är mest för min egen skull..

2004-10-02 18:18
hur dog han?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-10-02 18:19
påkörd

2004-10-02 18:22
jag beklagar.. =/

2004-10-02 20:18
Usch, sånt där är hemskt.
Vet i och för sig inte hur du känner förstås.
Jag hade en vän som också blev påkörd. Det var över två år sedan, men det känns fortfarande.

Jag tror dom har det bättre där dom är nu!
What we do in life echos in eternity.

2004-10-02 23:12
Beklagar sorgen! *kramar*

En kompis som jag åsså gick i skolan 9 år mé, men som jag inte umgicks på nära håll med gick bort ungefär för ett år sen! Så hemskt, han va den underbaraste människan nånsin, har aldrig hört en enda människa säga ett ont ord om han! Så tragiskt när så unga människor går bort som har hela livet framför sej!
Jag va borta från skolan nårra dagar, dé kändes väldigt tung i början, å vid begravingen, men ett tag efter lättade den tunga känslan bit efter bit! jag tänker fortfarande på han ibland å speciellt hans familj! Jag hoppas att du mår bättre snart, dé blir lättare efter ett tag! *massor mé kramar*

Take care 1 Love/ SanRa
Jag é Världens Snällaste;) Men Bråka mé Mej å jag Dödar Dej!

2004-10-02 23:32
tack för alla inlägg i tråden.. : /
ni ska veta att det betyder mkt

2004-10-03 01:12
rip
word

2004-10-03 01:19
Förlåt det var synd.. Men jag tror o säger alltid att det är så alla dör.

I stay bent like skoliosis.. Dead Bent

2004-10-10 21:57
RIP

Vart med om exakt samma sak..
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2004-10-10 22:08
ouff, du gav mig klump i magen, farfar dog i våras så ja kan nog relatera till en viss grad, även fast det är två skilda saker.. aldrig roligt att förlora nån som stått en nära
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2004-10-10 23:00
Min farsa är död. Men han betydde inte lika mycke för mig som din vänn gjorde för dig.

R.I.P
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-10-10 23:12
Jobbigt =/ Vila i fred..

Producent

2004-10-11 02:34
fyfan..

må han vila i frid.

du råkar inte veta om det var så att föraren var berusad?

(isåfall så är det ju inte första gången folk blir påkörda av rattfyllerister och folk borde seriöst ta tag i det där med att inte köra bil när man har druckit.)
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2004-10-11 02:35
R.I.P

Var med om samma sak i våras... fast denna snubbe umgicks jag med privat med.... tills han började med droger... en eftermiddag så körde han av vägen och blev hjärndöd i en dag tills han dog.... Var knäckt i veckor efter de.... och inte gjorde de saken bättre att min stora kärlek hade precis dumpat mig innan.... men bit ihop! Sorg försvinner med tid och går över i minnen som gör att man orkar!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2004-10-11 05:52
Vila i Frid..

2004-10-11 10:39
R.I.P...
vet hur d e... bara att skriva av daj till maj om du känner för att "prata" me nån.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2004-10-11 11:46
dry your eyes mate, I know it's hard to take..

†
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-10-11 11:52
Hammond P18

det passar inte in här :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-10-11 13:52
Vila i frid..
mathematics!

2004-10-12 11:02
RIP.. jag vet hur det känns..
 Cara de "yo no fui"

2004-10-12 13:40
Hammond P18

ja, så långt det passade ja :D men fortsättningen sitter inte bra i sammanhanget :P

2004-10-12 23:07
föraren var inte berusad..nuff said, tack till alla hursomhelst