I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-10-03 01:31

Om inget..

Jag hade bara en vän.. vi har bott grannar sen vi föddes o har umgåtts svintajt sedan dess.. jag har alltid sett hennes familj som min egen o dom har alltid behandlat mig så..

Vi har gjort allting i våran uppväxt alltså..

Men sen hängde hon sig.. O jag förstår bara inte att hon är död...
Det var hemskt att se min, som jag ser det, andra familj på begravningen då en saknades..
O sen deras sorg o hur dom berättar att dom mår..
Men jag förstår ändå inte..

Jag tror ändå att hon lever o jag Vägrar bara tro att någon dör.. Det finns bara inte i min värld..

För övrigt tror jag också att allöa sjukdommar bara är inbillning.. Jag tror att om man är tillräckligt stark, psykiskt så kan man få, tex cancer att försvinna..

Det finns bara inte..

Jag vet inte.. Jag kanske bara behövde skriva av mig men jag kommer ändå ingenstanns...
Det finns massa jag vill säga.. O jag vill inte ha förståelse eller vad som helst.. ag vill bara få ut det..

Just like that..

I stay bent like skoliosis.. Dead Bent

2004-10-03 01:35
Neeh jag har ingen sorg för inget har hänt..
Jag haren bild på oss hemma.. Vi är glada o ler.. o det är allt!!!!!

2004-10-03 01:37
Va men jag låtsas inte som något ..
Men jag är här o inget är någonsin ens i närheten av mig..
Jag vet att Jag är borta.. Men var faan är dom??

2004-10-03 01:40
Neeh inte jag heller det ah jag vet inte.-.. förlåt o tack men jag babblar så mycket nu o jag är bara less på allting..
Det är ändå som att allting kommer förstöras ändå... Blaaa.. sorry..

2004-10-03 01:44
Vad men vi är ju alla en sån liten del av allting..

O sanningen är ju den att allting egentligen är ingenting o allt är bar som vi ser det..

Men ja.. blind önskar jag bara...

Aaah bla.. men jag hatar bara att vara vaken o verkligheten är det värsta jag vet o jag måste ta tag i mig själv eller söva ner mig eller bara hoppas på att allt går upp i rök Nu!!

2004-10-03 01:50
Att låtsas som inget om allt i allt hjälper.. Jag är osynlig.. Oooh men ja..Jag vill bara inte vara.. Fan blaa..
Men om man är osynlig så är allt lugnt ju..

2004-10-03 01:54
Ja men det är ju så.. Men man kan vara det om man vill

Men förlåt ingen men det jag vill komma fram till är att ja sjukt men har du sett varelserna eller vet du om sanningen??