I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kommer ihåg från när man va liten?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-10-05 16:26

Kommer ihåg från när man va liten?

Yes, här kan ni ju skriva saker ni hörde när ni va små som ni fortf tänker på.

de jag fick höra tänker jag på varje gång jag lyfter ett toalock, var väl kanske 8 år eller något så berättade en vän till min morsa och farsa att när man öppnar locket från toan så flyger det upp en jävla massa bakterier och har man ansiktet över när man öppnar det så får man dom i ansiktet, eller något liknande, och detta tänker jag på varje gång, så de har ju satt sina spår. inte värsta grejen kanske, men men.

sen kommer jag ihåg att min farfar berättade att det kryper små små smååå kryp i ostar (snackar inte om kvalster nu). han jobbade som hälsoinspektör och fick se en heel del skabbiga saker i sitt liv, och en av dom var att han hade kollat i mikroskop på en ostbit och det kröp runt massa små kryp, eller vad man ska kalla det. så de tänker jag alltid på när jag äter ost :p

någon som har något annat att dela med sig av?

Kärlek.

2004-10-05 16:27
hm. var meningen att de skulle hamna i blandat. tråden här kan tas bort!!

2004-10-05 16:28
min farsa lurade i mig att det vita i mums-mums är vita blodkroppar.

det riktigt läskiga är att han hävdar det fortfarande, jag tror att han på allvar tror det är så
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-10-05 16:29
Misery_chick

haha naasty! tråden forstätter i blandat, råkade fluffa fel :/

2004-10-05 20:34
Bakterierna är väl det som gör ost till ost, eller? Har för mig att det är en viktig del i lagringen et. c.
Intressepenisen hårdnar!

2004-10-05 22:58
Jag trodde tills för ca. 1år sedan att det hette "morgon vitti" istället för "morgon bitti".

Sen minns jag att min farfar sa att han hatade röda naglar.

Och så minns jag att jag slutade tycka om en fröken på mitt dagis för att hon sa till mig att inte klättra på trappräcket.

2004-10-05 23:48
Jag trodde tills för kanske 2 år sen att man sjöng om får i "staffan var en stalledräng". Man säger ju fålar liksom, som jag allid har relaterat till får.
Coolin' in the scene like a horse in a stable

2004-10-06 08:24
min pojkvän säjer att han kommer ihåg när han föddes....
han ljuger..

2004-10-06 10:02
Haha när jag var liten trodde jagatt bilen stod stilla vid 20 km/h...eftersom det var den första hastigheten på mätaren....hehe...Min mor sa att så inte var fallet...

Jag trodde också att allt som var guldfärgat var äkta guld och så sprangjag omrkgin och sa "du att det är äkta guld det där"... :P typ...

2004-10-06 16:24
publicus: hehe

kommer ihåg en polare till mig som var dagbarn hos min morsa, en dag satte han sig och sket i hörnet på mitt rum... när han var klar så kom han fram till mig och sa "Schhhhhhh" och gick och la sig....
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2004-10-06 16:33
kommer ihåg att jag vart asarg när mamma skulle lära mig cykla så jag drog ner till lekparken och lärde mig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-06 17:30
jag trodde att kvinnor födde barn från skärten när ja var liten..
och att pansionärer(?) föddes sånna för att dom var så gammla :D

2004-10-06 18:56
jag trodde att det hette bulkan, banilj, billa, b istället för v alltså...och så när jag var typ 4 hade mamma sagt att röda bilar var dom snabbaste, när jag var runt 7 var jag tvungen att fråga om det verkligen stämde...hehe
jag sätter ormar i panik

2004-10-06 18:57
daunderground
jag var fullt övertygad om att jag hade gjort det också, ett par gånger. men sedan när jag fösökte prata om det med människor skrattade de bara åt mig.. o nu när jag tänker efter så har jag fortfarande starka minnen av mig själv körandes men måste vara fel nånstanns...
Arguing on the Internet is like running in the special olympics.
- Even if you win, you're still retarded

2004-10-06 21:46
en i min klass för 3år sedan trodde att tampong var ett preventivmedel. lite roligt tycker jag.