I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-10-17 11:11

Respekt

Blir män lika smickrade när kvinnor visar er respekt som kvinnor blir när män visar oss respekt?

Borde det inte vara en självklarhet att man visar respekt för varandra?

2004-10-17 11:32
Kvinnor måste förtjäna sin respekt från män och samhället. Medan män redan har sin respekt. Eller har jag fel?

2004-10-17 11:46
Japp, du har fel.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2004-10-17 12:07
alla barn blir inte visade respekt, alla invandrare blir inte visade respekt, alla män blir inte heller visade respekt. och definitivt blir inte alla kvinnor visade respekt. sluta lägga saker i fack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-17 12:08
På vilket sätt måste en man förtjäna vår respekt?

2004-10-17 12:12
Super-Nerd P17

jag försöker inte lägga saker i fack, jag vill bara vet hur saker ting är i verkligheten.

om en kille tex visar mig respekt då tycker jag att han är en riktig gentleman.

känner män på samma om en kvinna visar er respekt, eller tar ni vår respekt för givet?

2004-10-17 12:16
jag menar tycker en kille att en tjej är en riktig kvinna om hon visar honom respekt? blir han lika smickrad som jag blir och tycker; en tjej som henne vill jag ha?

2004-10-17 13:25

jag tycker inte att man är en gentleman bara för att man visar foljk respekt, man är en vanlig människa. mina killkompisar kallar mig inte för gentleman bara för att jag visar dem respekt.

och ja, det är klart att jag känner om en kvinna visar mig respekt. respekt kan man känna av allting, från djur också. det är då man är nöjd med den andre personen.

det blir på sätt o vis att lägga saker i fack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.