vad går livet ut på?
ja, vad är det man strävar efter? känns som man bara går runt å göra saker å inte kommer någon vart.. hur känner ni?
www.erikbergstrom.se
Ha roligt och påverka andras liv positivt skulle jag rent spontant vilja säga...
Att bli lycklig! Dé é meningen att du ska skapa ditt liv så att du blir lycklig! ;) 1 Love / SanRa
Jag é Världens Snällaste;) Men Bråka mé Mej å jag Dödar Dej!
jag fattar inte heller! man stressar och shit, for nothing! kollektivsjälvmord, NU!
ha roligt utan att det går ut över någon annan, ha en positiv inverkan på andra människor, oavsett om det beror på att man är moder theresa eller är en trevlig kompis... samt att itne rösta på Bush:)
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
jeezez, vad går livet INTE ut på?
all fire burns, little baby, you´ll learn
antagligen så går det ut på att föröka sig..
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
oneoo P3 hur förklarar det att vissa föds sterila?
Min bild är... för mycket naket kanske?
oflyt?
all fire burns, little baby, you´ll learn
dom hör nog till dom som föds som missbildade eller? Då finns det ofta någonting som har med det att göra som tillexempel missbruk och att man bor på nått ställe som har något gift i närheten? kanske har jag rätt
men så deras liv saknar syfte för att de föds sterila? Finns även människor i Sverige(bortsett från gävle) som föds sterila, kan dom lika gärna ta livet av sig? Bara undrar vad du menar med att meningen med livet är att föröka sig.
Btw så tror jag att livet går ut på att göra vafan man vill till vilket pris som helst
Det e vad JAG tror slut förstöra mina drömmar! och jag kan inte veta varför du föddes steril flåt att jag sa det då!
ja e inte steril, bara undrar varför du dissar dom som är sterila
har jag inte gjort... det e vad jag "tror" skrev jag plus att det jag sa i andra inlägget stämmer för det mesta
att försöka göra de bästa av situationen...
eller jag bara skoja!
dom kan ju knulla iaf:/
eftersom livet slutar med att man dör så är meningen att man lever tills man dör...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Att vomera mest på fest
Det är inte lätt när det är svårt..
men vadå? går de ut på att man ska dö. Så man går bara och väntar på döden? Vad är isf syftet me att man föddes?
www.erikbergstrom.se
pratglad P18 Din födsel har inget syfte, anledningen till att du föddes var att din mamma hade kul en gång utan preventiv-medel
samma som alla andra djur, troligtvis. dvs äta så man överlever, döda så man överlever, osv osv... överleva. inget glorifierat diekt men det är det vi är här för o göra
att dö saknad?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Livet går ut på att dela det med nån annan...
Jag skulle säga att vi lever för att utvecklas och föra mänskligheten vidare. Någon allmän definition lär inte finnas så vitt jag vet
Producent/Songwriter www.myspace.com/pitchtunes
livet går ut på att ta hand om dig sj'älv och göra det bästa utav det upplev så mycketd u kan och hinner med och har råd med .. det går ut på att leva helt enkelt.
too hot fi dem<br>
Livet går ut på att känna att man har levt livet!
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
mitt liv går ut på att göra det jag tycker är kul och som gör mig lycklig.
meningen är att göra det man tycker är kul. annat kan man skita i...=)
strength