"Det var bättre förr.." tesen
Som sagt och tänkt så är det så MYCKET som vi unga tycker var bättre förr.. Man tyckte att förut så var ordalaget bundet till gamla personer, men nu kan tillochmed unga använda det till fullo.. Tragiskt.. Så för att hylla detta, så tycker jag vi samlar några av dom här.. Jag börjar ;) c'mon make papa proud! Fan, allt är så dyrt nu.. Det var bättre förr!
".. but I can sure as hell tell you that's a crime!"
internet var bättre på 70 talet.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Gräset var grönare, luften var friskare. Det var bättre förr.
I'm back!
Barnprogrammen var fanimej så mycket bättre förr. Nu blir man antingen sjuk i huvudet eller gråtfärdig när man ser dem...
Adam och Eva
dvd filmerna var bättre förr.
daUndergrounder > Nostalgi, jafan.. finns det något härligare? ;)
".. but I can sure as hell tell you that's a crime!"
Förr var dagis dagis. Nu är dagis skola. Det var bättre förr när man fick leka hela dagarna tills man var iallafall 7år..
Zombiefilmerna var bättre förr! Men gräset är bättre nu ;)
modet var bättre förr.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Den tyska sunthpopen var även den bättre förr...:)
I'm back!
När jag var liten var vi världens gäng med kidds som var ute och härjade var eviga dag! Nu föds det inte så många barn och de som finns sitter hemma framför dator och blir feta och får diabetes.. Så det var bättre förr!
reggaen var stört äckligt mycket bättre förrut...
På den tiden jag kunde stava till synth var det också bättre.
I'm back!
det var bättre förr, i melandstadiet när man kunde köpa Magic kort för hela sin månadspeng och vara fett nöjd med det.
man fick köpa ciggaretter när man var 6-7 år förut. fyfan vad det var bättre förr! Whoa hadde inte lika många rookies. fan det var bättre förr
VI TILLHÖR ELITEN..BETE ER DÄREFTER
Det var roligare när man kunde skita i läxorna utan att det fick gigantiska konsekvenser på betyget (så att man inte kommer in på den högskoleutbildning man ville). Man kunde vara ute längre på kvällarna och man kunde vara ute på helgerna utan att känna att "hoppsan, där ryker den framtidplanen." Det var bättre förr. För det var roligare.
What we do in life echos in eternity.
Det var bättre förr, när det fanns bugg och mjölken kostade en femma! det var bättre förr, när man var liten, när man var tryggt invaggad i okunnighet. det var bättre förr, med mitt ex..
Lugn!
Teenage mutant ninja turtles, My little pony, Sesame Street, Teddy ruxpin, Lyskompisarna, Popples, Carebears, Transformers, Wrestling, A-Team, Garbage pail kids, Pippi långstrump, HeMan, riktigt shysta leksaker i Happy Meal, Barbie var bättre! Det var MYCKET bättre förr!
Som dröm var den vacker att få
Du glömde power rangers!
What we do in life echos in eternity.
jag glömde nog mer än så =) Älskar alla de där plast/glasnapparna man hade!! Micro Machines, Troll, Amiga, listan går att göra hur lång som helst =)
folk är så fega nu för tiden, det var bättre förr!
strength
• Förut kunde man hitta AK47:or, M60:s och "Sniper rifles" på backen, och handgranaterna ramlade från träden som man kunde leka med. • Film var bättre förr, man hittade aldrig missar eller klagade på dåligt skådespeleri och effekter. • Man slapp köpa sina egna kläder. • Man visste vad man skulle bli när man blir stor. • Man var mindre självkritisk när man ritade. • Man hade kul i alla väder. • Man hade inga betyg. • Man hade inga fördomar. • Man tyckte inte att det var bättre förr. Det var bättre förr.
Intressepenisen hårdnar!
Barn kan inte kallas barn längre utan för wannabe-vuxna, det var bättre förr.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
allt var bättre innan man växte upp och fattade nåt.
The Hassle
barnens oskyldighet var bättre förr. respekten för de äldre var bättre för. (en sjuåring som räckte finger till mig och mina kompisar när vi gick förbi visar ju på det.. då jag var sju räckte jag på sin höjd ut tungan.. åt jämnålders barn :P)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
_And2_ a juste! och alla hockeybilder =)
hellspawn1 P21 då du var 17 och alla tjejer var snygga eller? ^o)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
ne, de va inte bättre förr... vi minns bara allt sämre..
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Shakes P18 eller så ser vi världen klarare nu :P
hellspawn1 P21 aaa du får nog bli det.. :P:P Anger ignorance is bless
Disney gick ut på att underhålla, inte på att tjäna pengar med tråkiga massproducerade filmer.. Det var bättre förr
http://felidae-music.com
jukkus P17' säger bara; DREAMWORKS "!
Lugn!
teenage mutant ninja turtles!!!! gissa vad jag har för plånbok, moha!
Lugn!
en JC :P
musik var som bäst förut, runt 92-96
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Anger okej okej jag kom på det efter 2 minuter men jag orkade inte bry mig :P
japp
minns när folköl var förknippat med fest och man hade en helkväll gjord på 100 spänn, det va bättre förr.
"why don't you go outside and play hide and go-fuck-yourself"
hahaha :D