I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-11-07 16:17

Otrogen

Har du nån gång varit otrogen?
varför och berättade du det sen för din boy/girlfriend?

(b)http://www.puertoricosalsacongress.com(/b)

2004-11-07 16:19
ok men om du verkligen ångrade det sen..o vill inte att din partner ska dumpa dej ,vilket hon/han kommer göra nog. berättar du iaf,

2004-11-07 16:23
men det finns många nog som är bra på dölja det

2004-11-07 16:25
mm men om man älskar en person vill man kanske inte berätta .
Om man att han/hon kommer dumpa dej

2004-11-07 16:34
Jag har säkert fel, men det verkar som om du varit otrogen och inte vill berätta det för din partner. berätta det förhelvet!

2004-11-07 16:38
whatone..
jag har inte varit otrogen.

2004-11-07 16:41
jag anser att ett förhållande bygger på att man är ärliga mot varandra.
jag skulle inte kunna se min pojkvän i ögonen om jag skulle ha behandlat honom som ett svin, inte mig själv heller för den delen.

2004-11-07 16:47
true true

2004-11-07 16:53
Rufflick
ja det va det ja ville höra andras åsikter,
Ja skulle själv inte va otrogen om ja va kär aldrig.

2004-11-07 18:12
rufflick..,precis

2004-11-07 19:22
Var otrogen för nån dag sen. He he har och planerar inte att säga det till min tjej. Det är hennes fel.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-11-07 20:16
hur var det hennes fel?
12.

2004-11-07 20:38
nopes. har aldrig varit otrogen.

och mitt motto är att dagens teknik gör de rätt lätt och göra slut innan man faktiskt kysser ngn. ett sms räcker om man vill vara otrogen mot mig. all good. så undviker vi hela guilt trip. har svårt o lita på folk redan innan de är otrogna dock.
kanske lite illa.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-08 12:55
nej. det är helt enkelt ingenting som lockar mig. förstår inte poängen med det. antingen är jag tillsammans med någon, eller så är jag det inte.
förutom min totala ovilja att göra något sådant, så hålls jag tillbaka av att jag själv inte skulle vilja bli behandlad så.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-11-08 18:50
ja skulle inte kunna va otrogen iaf skulle ha fett dålig samvete

2004-11-08 19:29
Jag har ingen som helst respekt för folk som är otrogna.

Man är skyldig sin partner att inte vara det. Man kan åtminstone vara man/kvinna nog och göra slut först.
I´m with stupid--->

2004-11-08 20:05
Aldrig varit och kommer aldrig va otrogen.

Men om jag nu var det skulle jag inte ha några problem att dölja det.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2004-11-08 20:07
man ska aldrig vara otrogen, jag har inte varit det och skulle aldrig kunna vara det, tänk på personen man är ihop med, den personen skulle ju bli så otroligt sårad, kan inte förstå att folk är otrogna, helt hemsk..
Tisdag, 13:e November 2068

2004-11-09 15:01
jag anser att ett förhållande bygger på att man är ärliga mot varandra.
jag skulle inte kunna se min pojkvän i ögonen om jag skulle ha behandlat honom som ett svin, inte mig själv heller för den delen.

precis...

har f.ö aldrig varit otrogen o d e inget jag skulle vilja vara heller. lika bra att göra slut ellet så innan man sätter igång me andra om man vill vara me andra.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2004-11-09 17:58
Jag har aldrig haft en tjej, kommer inte få någon heller. Tänk om hon är otrogen, jag skulle flippa.
Walk an live, talk and bum a claat ded´

2004-11-09 21:33
Jag var otrogen pga komplicerade omständigheter.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-11-10 01:37
aldrig varit otrogen, kommer aldrig vara.... det är en grundvärdering, spelar ingen roll hur full jag än skulle lyckas bli, och hur snygg hon än är..
Lugn!

2004-11-10 01:49
KLART jag varit OTROGEN!!!!!!

nej men skämt åsido, japp.
inget jag är stolt över, men skit händer när man är ung och inte vet vad man vill..
men men, nu är ja i lyckligt förhållande, där jag inte kan tänka på annat än min underbara flickvän efter 2 underbara år...

päjjs..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2004-11-10 09:09
doser

you give'm grrl...

tror itne hans självförtroende blir bättre av att du säger så.. ärligt talat :)
Lugn!

2004-11-10 13:15
hah! har aldrig varit otrogen och skulle aldrig kunna va det(hoppas jag)!
 Cara de "yo no fui"

2004-11-11 14:35
ja, en gång. gjorde dock slut nån dag efter.

Toastare

2004-11-11 14:36
jag var otrogen i mitt förra förhållande. Men det var dömt att misslyckat...dessutom var min pojkvän både otrogen och misshandlade mig, så jag mådde inte bra på nått sätt. Men man kan nog inte kalla det att jag var otrogen, för det var under de korta gånger det var slut.

Min pojkvän idag skulle jag aldrig, aldrig vara otrogen emot...och jag har inte heller varit det i de andra förhållanden jag har haft. Jag är inte ens otrogen i tanken som någon skrev, han är mitt allt som jag älskar mest. Visst kan jag se på en annan kille och tänka att han är snygg, men det är rent platoniskt..och tanken går aldrig över till "han skulle jag vilja kyssa eller ha sex med"

OM jag hade varit otrogen skulle jag inte kunna leva med att inte berätta det. Som nån skrev, den andre personen måste ha ett val... och är man rädd för att förlora personen, då är man helt enkelt inte otrogen. Utan pratar om sina problem...gör slut eller löser dem.
Jag skyller allt på Emma!

2004-11-12 23:36
Jag var otrogen mot min förra tjej. Jag berättade aldrig. Jag gjorde slut.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2004-11-13 00:51
Doser F17

Min tjejj har strulat med sina tjejjkompisar under tiden vi har varit tillsammans. Jag vet inte riktigt om jag klassar det till otrohet. Men nu har jag sagt ifrån p.g.a. hygieniska skäl. Vill fan inte ha någon kontakt med henns kompisars orala efrarenheter.

2004-11-13 01:34
kan man gå vidare efter att fått veta att ens partner varit otrogen? kan man lita på den personen igen? kan man kyssas utan att tänka på den andra hon kysst? eller är det dömt.

2004-11-13 22:59
jag har vart otrogen mot han en gång..det tog en vecka innan jag vågade berätta det för han.. men han har förlåtit och vi är tillsammans ännu.

men det tar tid innan tilliten kommer tillbaka. och jag insåg verkligen att jag älskade honom och älskar han.. och jag vet att jag aldrig kommer vara dt igen..

säger bara en grej..va aldrig otrogen mot nån..aldrig..

utan har ni tappat känslorna för era partners så berätta det för dom och gå skilda vägar innan nått sånt hinner hända...

det är bara dumt att såra en person så djupt som man gör när man är otrogen. för även om ens pártner förlåter en så finns det kvar i psyket och det sätter sina spår.

2005-04-06 23:42
ah galet... mitt ex vill va otrogen med mig... fan hon tjatar ju till och med... *gillar inte tanken*... men va ska man göra jag är kille (om man nu kan skylla på det)..huhu
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2005-04-06 23:51
Ja... mot ett ex var jag otrogen 5 gånger. berättade efter varje gång. Sen dess har jag inte varit det. 7 år sen nu.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-04-06 23:53
ja just det. jag ljög. En kille fick för sig att vi var tillsammans. Det botade jag genom att ha sex med hans inneboende. När han var hemma.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-04-06 23:57
nej jag först¨år inte på mig sånt.. har man en tjej/kille så behöver man ju inte nån annan. helt idiotiskt.. man har ju sitt ligg iaf.... o älskar man en person så vill man ju inte göra det mest idiotiskt tänkabara.. usch o fy för alla otrogna..
ska man göra nåt me nån ifall förhållandet knakar eller nåt kan man väl ha hjärta att göra slut först.... mmmm
~~~War, Hate & Confusion~~~

2005-04-07 00:06
Ja det har jag varit och nej jag berättade det inte.
Det fanns inga andra anledningar än att jag var ung och att jag tröttnat på partnern, efter ett och ett halvt års förhållande.
Jag har svårt för sånt där.

(till de som känner mig här, NEJ jag pratar INTE om mr.M/Terror!)
?ABO- Anti-Brat Organisation!?
-gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!

2005-04-07 00:36
Jag har aldrig haft skuldkänslor för sånt. bara varit nervös över ifall han ska få reda på det på något vis. Har ett enda förhållande jag varit trogen i (mitt senaste) och sedan inga fler.

2005-04-07 16:00
jag förstår inte vad det spelar för roll vilket land man är otrogen i.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-04-07 17:31
"Hoes in different area codes..."

haha neerå...
Jag tycker inte heller landet spelar roll egentligen, bara att det är safer och man kanske är mer desperat om man är långt hemifrån ett bra tag...vad vet jag, kan inte påstå att jag varit i den situationen...

Jag tror för övrigt inte alla killar vill vara otrogna, eller är det, precis som jag inte tror att alla tjejer vill vara det, eller är det.

2005-04-07 17:48
Jag vet inte om det är mig det är mest fel på men jag skulle aldrig kunna förlåta något sådant... visst att otrohet är fel, men att förlåta är en del av livet. förutom i mitt fall ungefär
12.

2005-04-08 04:28
Har du nån gång varit otrogen?

ja.

varför och berättade du det sen för din boy/girlfriend?

för att... det blev så. jag ångrar det inte, eftersom det gav mig erfarenheter jag annars inte skulle fått och fick mig att inse att min pojke är den bästa för mig.
ja, jag har berättat för honom, han har förlåtit mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-08 04:29
...och nej, jag kommer nog inte att göra om det. hoppas jag iaf. men varför lova något man inte vet om man kan hålla?

2005-04-08 04:36
j-adD P19

jag tycker snarare att det är mig det är fel på som inte är hundra på att jag INTE skulle förlåta.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-04-08 04:42
Misery_chick

jag skulle förlåta det. har otroligt svårt för folk som skriker att "jag skulle aaaaldrig förlåta det". älskar man människan så finns det viktigare saker än ett eller ett par snesteg.

2005-04-08 07:32
j-adD P19

Inget är ju oförlåtligt, men usch vad det måste pajja folks förtroende och tillit till sin partner. Jag hade aldrig kunnat fortsätta i ett sådant förhållande, trots att jag svinat själv.

2005-04-10 12:21
Jag skulle aldrig vara otrogen mot min tjej skulle nästan hellre dö..

Och jag skulle aldrig förlåta om någon var otrogen mot mig

Seriöst är man ihop med någon man älskar över allt på hela jorden så är man inte otrogen då älskar man inte personen på riktigt.. eller så är man fuckad i huvvet
my name is xelly smelly

2005-04-10 12:53
Ja det har ju hänt.

Jag har berättat de gånger jag känt att det varit något att berätta, eller när jag bara letat efter en bra anledning att göra slut på förhållandet. Normalt känns det bara taskigt dock, om jag är otrogen så betyder det antingen ingenting eller så betyder det att förhållandet kommer ta slut, i vilket fall som helst så kommer ju knappast hon bli gladare för att jag berättar att jag knullat med nån annan.

Sammanfattningsvis så har jag nog varit otrogen på något sätt mot i stort sett alla jag haft förhållanden med, men så har det ju visat sig att ingen av dem var något för mig i längden också. Om jag träffar nån brud som håller i längden så är det nog lugnt.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2005-04-10 15:43
Är det bara jag som tyckt att vara otrogen inte är jobbigt men sedan tanken på att någon skulle vara det mot mej gör mej helt jävla rasande?

Personer som du är så jävla egoistiska och hjärndöda så man vill spöa er direkt.

2005-04-10 19:30

Kommer säkert bli Whoas mest hatade nu.

Mitt ex ex, Var jag otrogen mot, på ett galet jävligt sätt, det var festival o sommar o jag var ute på kvällen med några polare, träffade en brud som började flörta o var ganska rakt på sak,
Hon var sjukt snygg o bjöd med
mig hem till henne och vi hade sex.

Sen stack jag hem o dushade då plöstligt ett gammalt KK ringer o lite sugen, så jag drar hem till henne då e klockan kanske 23:00, vi har sex jag drar hem. och nu e klockan efter tolv då min dåvarande tjej slutade jobba (gatukök), så jag var i dushen när hon kom, då hon kommer in o dushar med mig.

Jag var rätt ung back then, så jag tyckte det var värsta grejen att jag hade en " Hatrick " som jag berättade till polare o så, och så klart så läckte detta ut, o min tjej blev arg.

Har en ny tjej nu, Har och tänker INTE vara otrogen igen!!!!!!
I Love this one.
GO!!!!!!!!!!!!

2005-04-10 21:22
bizzydave varför står de att du e singel på din sida då ? :P
my name is xelly smelly

2005-04-10 21:32

ska ändra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eller kanske inte ;)
GO!!!!!!!!!!!!