I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är ni lyckliga?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-13 01:30
SFW: Om man ändå kunde välja det.
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.

2004-12-13 02:24
likgiltighet is tha shiet.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-12-13 02:25
sparvass:

droger, unge man. droger.

j/k ;-)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-12-13 02:40
alltså, det är just det...
det är ju svårt att bli kär tror jag har aldrig testat att bli det,,, och hur lycklig blir man om man är olyckligt kär,,,
det är ju lite ovärt. men allt måste ju testas
droger är prövat, dock inte alla....

2004-12-13 11:15
Just i denna stund?
Nej
REC #26<br>Team EA-Racing

2004-12-13 15:17
vad fan har jag att vara lycklig över typ?
ne men, lycka inget jag kännt på länge dockl
We can live today, but we are not promised tomorrow
We can pass away, say goodbye to yesterday.

2004-12-13 17:05
Chimsie: Förklara dig själv angående din väldigt konstiga teori. Kan man vara för upptagen för att vara olycklig?
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.

2004-12-13 17:15
Sparvass P17
Inte igentligen men många som drappas av stor sorg brukar dränka det genom att jobba dag och natt..

2004-12-13 18:46
Mantis, ja det kan vara så sant, men som sagt så försvinner inte olyckligheten och det slutar med att du gasar ihjäl dig i garaget när du kommer hem från arbetet istället. Om du nu flyr från det alldeles för länge. Fast, vad vet jag, jag lyckades undanhålla mig och se verkligheten igen.

2004-12-13 19:22
Chimsie, nejdå, jag hänger faktiskt med på vad du menar och jag håller med. Får man tiden att stanna upp och tänka så tänker man ofta på det mörka som gör en deprimerad. Jag önskar att jag hade mindre tid över än vad jag har, så jag kunde tänka på annat än att mitt liv är för det mesta piss.

2004-12-13 20:10
Vafan är det med alla nu för tiden!? Jag är fett lycklig, och har fan vart det i flera år!

lycklig som en blåmes!
"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "

2004-12-13 23:59
min CDspelare är trasig! dessutom så spyr man om man äter för många ägg
Opti<-

2004-12-14 01:14
Jag försöker göra mig själv olycklig faktiskt.

Grämer mig över saker som lite pengar,har jag en flickvän eller inte? hur gåre med skolan? och sådana grejor.

Jag vet att jag håller på så men samtidigt vet jag att det är fel.

Måste lära mig uppskatta det jag har, för när jag väl gör det.
Då kommer jag vara lycklig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-14 01:26
idag känner jag mig väldigt, väldigt lycklig.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-12-14 01:50
Gynophosis, det går nog inte att göra sig olycklig, bara stressad, paranoid och självisk :)

2004-12-14 13:53
idag är jag väldigt lycklig, trots att jag för stunden är totalt pank, fryser, är hungrig och har ont i huvudet
REC #26<br>Team EA-Racing

2004-12-14 14:04
jag är trött hela tiden är man olycklig då ?

2004-12-14 15:36
Det är så lägligt att jag råkar ha en hel utläggning om lycka på min pres som är tillgänglig för alla att läsa, alltid kul när man har relevant gnäll att komma med.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2004-12-16 01:58
arthropod - det är ju så klart sant också, för den situation som folk är i på arbetet är ju oacceptabel och när man i dagens samhälle erbjuds möjligheten till sjukledighet är det i mina ögon inte konstigt att många tar den
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2004-12-17 15:12
Sparvass P17
Det beror på hur du definerar ordet lycka?
jag tror inte man kan uppnå ultimat lycka desutom kan man inte alltid vara lycklig men kan alldrig vara helt lycklig efter som det finns alltid något som stör eller man e missnöjd med.
Så man är alltid lyckilg mer eller mindre du tror att folk i din omgivning är gladre än dig med det e skitsnack för alla stör sig på nått shit

2004-12-18 13:32
om man aldri varit lycklig-e man då olycklig?liksom om man inte vet va lycka e.kan man då veta vad olycka e?.

2004-12-18 17:02
Det går fan ivågor det där.. Är sällan lycklig. Men just nu trivs jag rätt bra med livet, känns som om mycket ordnar sig och att jag börjar hitta mig själv mer och mer. När det är mycket på jobbet kan jag bara stå och le och tänka "va fan det är ju inte så farligt, jag överlever och snart är det bättre"
Det är inte offta jag är så här men nu känns det härligt iaf.
Pack! Pack! Pack!