Ok, ska väl vara #1 att svara seriöst på denna frågan då! vad: Röker gräs ganska regelbundet (ungeför 1 gång i veckan)... Äter även "magiska svampar" (som folk brukar kalla dom. Kanske 2-3 ggr per år). Varför: Man vill ju prova nya saker alla är väl mer eller indre nyfikna. Alltid kul att se hur saker påverkar en. Man måste se världen på andra sett ibland ;) När: Som sagt röker jag väl ganska regelbundet gräs. Svampen däremot käkar jag väl under denna period när man kan plocka den själv. I övrigt är det lugnt på den fronten... I vilket sammanhang: Att röka gräs ser jag som en social grej att göra med polare hemma, kanske spela lite TP, TV-spel, kolla på film, eller bara sitta och snacka skit :) Att röka själv är en annan sak, skönt att koppla av och röka i sin ensamhet... Skönt att bara ligga i sängen, lyssna på musik och dega, spela tv-spel eller något annat... Svamp däremot tar jag enbart med någon nära vän, trevligt att gå ut och promenera, man pratar om massa saker som aldrig skulle komma upp annars. Musik är även en ganska extraordinär upplevelse på svamp. Må Bäst //Maurus
http://www.myspace.com/maurus1 <--- Ett gäng beats, hata eller älska!