I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sparkad på psykiskt å fysiskt

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-11-17 23:01

sparkad på psykiskt å fysiskt

alltså. idag börja jag å två killar i min klass att tjafsa.
de slutar med att en av killarna lägger ner mej på golvet å sparkar på mej.

Det gjorde inte JÄTTE ont. men de e klart som tusan de kändes..
framförallt psykiskt.
Jag kan inget göra.. Jag är svagare än honom.
Mina s.k. kompisar står bara och kollar.
Jag kände mej så himla kränkt.

detta hände 2 ggr på en dag.. att samma kille kommer å lägger ner mej på golvet å sparkar på mej.

asså. varför gör man nått sånt här`?
Jag kände mej kränkt som kvinna.. för han VET att jag inte kan göra nått..
eller finns de nått jag kan göra i detta läge?
kan jag anmäla honom?

kan jag få lite seriösa åsikter om denna situation?

behöver ni funkis så bjinga bilen!

2004-11-17 23:28
letterbomb :
japp.. vi tjafsa skit mkt. så tog hans ord slut å han tar till våld. de är sjukt.

Vizious F18: neee.. jag e 16.9 cm. men han e typ 1.80. å skita stark. Joo.. först så slog han mej på förmiddagen.. sen när jag kommer från lunchen så börjar han med att sparka till mej å sen lägger han ner mej på golvet å sparkar igen..... å då va det ungefär 10 pers som bara kolla på.

Grejjen är att den här killen har en stor respekt.. tjejor tycker han e snyggast å ballast å killarna tycker han e cool. de gör att ingen vågar säga till honom..
när läraren kom så sa han att allt va mitt fel åjag fick skulden.

2004-11-18 05:04
klart som fan du kan anmäla! du SKA göra det *tycka*

fysiska blåmärken försvinner efter kanske en vecka.
psykiska kan ta en livstid att läka... det är det som är farligt

2004-11-18 05:06
Ursäkta frågan, men är du MOBBAD? menar vart e dina polare som SKA hjälpa dig? Oavsett om det är killar/brudar....

2004-11-18 05:43
polisanmäl... låter ju helt sjukt!... inget är ditt fel... hur gammal är du???...
What would macgyver do?

2004-11-18 11:21
Hade han något motiv till varför han gjorde som han gjorde?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-18 12:07
word up överklass...
ge han en fet skalle eller en spark där han inte vill ha det...
fast bäst är nog att polisanmäla genast!...
What would macgyver do?

2004-11-18 12:11
Var det en kille som sparkade dig?
och du är tjej?

Shit han kommer nog få sitt förr eller senare.
Essen sie mein scheisse!?

2004-11-18 15:52
Då ska vi se.. tack så himla mkt för svaren.. Kände mej rätt ensam där ett tag.. När inte ens mina vänner kom å fråga hur de va med mej efter de här.

mentative P22

Grejjen är att jag är den som vågar säga emot honom å hans ättriga kompis. Medans mina vänner håller med dom om allt de säger å gör.
mjo.. asså de spelar ingen roll om jag skulle slå honom. de har ingen verkan på den här killen.
Båda är 15 år.

Vizious F18

¨Jag har pratat med min rektor å hon vart förbannad på att alla lärare igonera när jag sa vad den här kille å hans polare gjort.
Så hon ska ha möte med alla lärare å skälla ut dom .. typ.

chinadoll F24

Hans ord tog slut tror jag..
Men han kan göra så ibland för att få kontakt med mej.
först så välter han mej. sparkar lite, sen så när jag kommer upp så ska jag lyssna på nån låt på hans mp3 å vi e polare..
asså jag fattar de inte.. men igår gick gränsen å jag varrt så in i helvete förbannad.
Han å hans polare e lite skrajja för mej nu.. de kände jag idag i skolan.
NEJ, DE ÄR ALDRIG OKEJ ATT GÖRA DET.
Det var de som kränkte mej mest.
För han VET att jag inte kan göra nånting när jag ligger där.
precis. men som sagt.. jag skiter i att han har s.k respekt.

ruthless P0

neee, de e jag ej.. jag har många vänner i skolan och utanför skolan. Men ingen vågar rycka in. de e det jag blir skrajj för.. alla bara stod där å våga inte göra nånting.
DE ÄR HEMSKT!

Pilsner P18

för sej. har funderat på det.. men det är så att den här killen betyder mkt för mej.. (tror de eller ej, men de en privatsak) så jag har inte hjärta att göra de.

jag är 15 år . han med.

Ljudas P21

Nej. inget alls.
de enda han svarade på frågorna med våran rektor var: hon vaaart tokig.. hon vaaart helt förbannad. ..

Överklassbarn P-1

Jag tror inte att han gör om de.. i alla fall inte på mej.

DJ_FLESH P20

han e kille å jag e tjej..

Hans polare gjorrde samma sak på en annan tjej idag..
men hon bara garva..
då börja man undra om de e jag som e knäpp.

2004-11-18 18:54
Grandiisch, då är det INTE vänner du har....du kan inte ha vänner för stunden men som senare bangar när det väl gäller..kefft

2004-11-18 19:31
Det där tror jag inte på... Varför blev du sparkad och slagen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-18 20:22
Man kan mycket väl slå en tjej/kvinna. Det är sammanhanget man ska ta hänsyn till.

Tjejer/kvinnor kan förtjäna att få spö lika mycket som en kill/man.

2004-11-18 23:14
Måste hålla med Ljudas här.

2004-11-18 23:23
Slå honom ...ärligt jag tycker att det är bättre att åka på spö och ha fått in en box än att ha åkt på spö och inte gjort nåt.
Slå honom och spotta honom i ansiktet. Det är han som är fjanten som inte kan prata istället.
Nästa gång. gå förbi honom och le, ett stort fet leende. börjar han mucka så skrattar du och frågar om han har en liten penis sen sparkar du honom mellan benen och säg " nu har du det HA! " sen sparkar du mer och låt honom inte komma upp. Det är inte tid för rättvis fajt, han krossade den gränsen när hanla dig på marken och sparkade på dig. forsätt tills nån sliter dig bort från honom. Sen vänder du dig om och ler säg " Jag är ok, ni behöver inte komma till min unsättning. det är lungt."

Eller säg vilken skola du går i så kommer jag dit själv......vilken nördkille ...

2004-11-19 07:38
Jag har pratat med killen och han gjorde de bara på skoj...

Men de förstår jag inte riktigt..
Det är ju jätte kränkande.

Men vi har löst de här nu.
Ta bort tråden?
Manager

2004-11-19 09:59
"Han gjorde de bara på skoj..."

Inte för att vara elak eller nått, men du är bränd.
Redline!

2004-11-19 11:18
Från det ena till det andra...

En liten fråga, är det mer ok om en tjej slår en kille än tvärt om? (Tänk noga efter innan ni svarar)

2004-11-19 17:59
fan asså håller med b-b-b-boy P21 , tar gärna situationen i egna händer, blir så jävla förbannad när sånt här händer, plus att det var en kille som sparkade en tjej, vilken jävla människa.

p.s är seriös.
Tisdag, 13:e November 2068

2004-11-19 18:18

Dr.Octagon
letterbomb

Nej, han gör det inte igen.. ni skulle sett idag i skolan. HAHA. killen e skrajj..
girlpower.

2004-11-19 18:27
Chinadoll du är dum i huvudet. Kan visa flera sammanhang där det är rätt att slå tjejer.

1. En tjej har mördat någon du känner.

2. En tjej hotar dig med kniv.

3. En grupp nazister har demonstration varav flera är tjejer.

Så gå du tillbaka till dina möten men sätt det i perspektiv innan du häver ur dig skit.

2004-11-19 18:36
säg vart du bor så kmr vi o hjälper :P

2004-11-19 18:43
vad bor du. slå en pling så kommer jag dit så kan han få sparka på mig.

2004-11-19 19:16
vi skickar hela whoa på honom

2004-11-19 20:04
manish P0
yehh
Call wood ninja crew...
Your private hitmans!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-11-20 00:08
manel :

jepp jag och min systers kanin ställer upp o tro mig hna är farlig...

nä men allvarligt talat känner du igen kille som slåss?

2004-11-20 02:34
fyfan... sparka en tjej? vilket cp... ta med basebollträ å slå ner han.. går inte det så be nån annan snäll person göra det. det enda rätta.

2004-11-20 17:04
chinadoll F24:

Dina åsikter ÄR dumma.

Du vet ju inte att det var utan anledning. Lika lite som che_P17 känner dig känner du den person som sägs ha sparkat på den här tjejen. Hur kan du då göra en sakbedömning? Du kan prata om principer men inte om det enskillda fallet.

Varför skriver du förresten lilla gubben? Precis samma sak som att kalla någon för lilla gumman. Inte helt snyggt.

Så ta och stoppa upp din sexistiska skit, med "lilla gubben" först, i röven och håll käften. Annars får du en smäll =)

2004-11-20 18:21
Det är aldrig okej att slå! skrev du. det uttalandet gör dig till dum i huvudet. alltså skriver jag det eftersom det är bevisat. du är dum i huvudet.

2004-11-20 18:47
chinadoll F24:

Ok, förlåt lilla gumman. Vuxenpoängen bara haglar över dig.

Men, oj... var jag omogen nu igen?

Hur mäter man mognad? Förklara för mig som är liten och inte vet.

2004-11-21 02:01
Jag föreslåt att du torkar honnom och röker upp honnom.