vad är en Knull kompis !?
Tja! vad innebär det när man är Knullkompisar igentligen..? vad hittar man på!? :P knulla,kolla på film osv.. eller? funderat ett tag på vad det är :P (kalla mig inte för Cp eller så!!) Peace
"Tjackabajs.nu - knark är bajs, Håva in skiten!"
fuck buddy inga krav bara knull kan ju te sig på massa olika sätt man kan vara polare, som knullar. utan ngt närmare förhållande etc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men om man både gillar varandra som vänner plus att man är atraherade av varandra är det inte mer en polare? är inte det defenitonen av ett förhålande?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men en kk är ju bara nån man kanske träffar och "knullar" med. Så kan man ju vara "bara" vänner också, som har det lite rajtan tajtan. Betyder ju kanske inte att man är attraherade så, utan mer att det är nice just då?
What we do in life echos in eternity.
det är när man lovar varandra att det bara ska vara på ett kompisplan och att man knullar lite då och då när andan faller på (haha) för att man inte vill ha något seriöst ... och sen så visar det sig nästan alltid att den ena utvecklar mer djupare känslor, och det roliga tar slut. Jag var inte den som fick känslor, a deal is a deal. ha...
knulla med eller utan kännslor.... kk= utan Förhållande = med U c the difference?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
enligt mig finns det inte KK förhållande som kan funka finns alltid ngn som gillar den ena mera vill jag ha sex med ngn, är jag mer än attraherad. tycker det är helt känslokallt o kunna ha KKs..men de funkar säkert för ngn. bara inte mig :-)
för mig är det något intimt och specielt i alla fal så jag fatar inte hur folk kan sitta med sin polare över en kopp kafe och komma överens så där kallt och beräknande att det ska gå hem och trycka på varandra bara så där och att det inte ska betyda något. hade jag varit singel och en av mina kvinliga bekanta skulle föreslå något sånt skulle jag sätta kaffet i vrongstrupen och be henne taga ner några hekto.
funkar det. med någon man nyss varit tillsammans med? eller blir de fel? asså KK...
storpajsarn : Hehe, så sant så sant! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
okej!!
kk funkar inte runka ist!
Nile_city Du sa det määän! Man umgås o knullar utan att ha några band till varandra. Man skulle kunna säga att det är ett Engångsligg som man återanvänder... Som o panta burkar ungefär...
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son
Någon här som haft KK?
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Hell Yeah!
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son
jag har haft en, personen i fråga fell in <3 sugigt, har aldrig träffat maken till svartsjuk människa, om jag inte var inom synhåll så var det en självklarhet att jag var 'ute och knullade runt' vänskapen sprack rätt snabbt som ni kanske förstår
men om man har precis varit tillsammans, och så har den ena gjort slut..men den andra har känslor kvar för den andra...går detta ihop då eller kommer allt att "krasha"
något av det värsta med en kk är ju att man inte är tillsammans så gränserna blir luddiga. om det är så att det blir problem, <3 osv. så kan man ju inte 'göra slut'....
svårt att undvika känslor tror jag.. kan inte va kul
Det gäller att hitta "rätt" tjej. Hon måste vara på samma nivå som du, annars kan det bli elakt, så att säga. Vara KK med ett ex funkar inte. Det slutar bara med att den som har känslor kvar blir sårad, inte kul. Sen kan jag säga att ingen jag varit KK med har funkat HUR länge som helst. Förr eller senare får någon känslor (aldrig jag dock...).
jag tror iofs att det är vanligre att tjejer pallar ha kk... killar har en större tendens till svartsjuka och ägande behov, det är ett biologiskt faktum inom hanar oavsett art/ras bland större däggdjur.
Fuck alltså... Ni whoa:iter, hur funkar det här för er? Jag har nog haft fler såna förhållanden än flickvänner. Börjar fundera på om jag pajjar mig själv. Liksom undrar om jag kommer bli riktigt KÄÄR eller om vi människor är olika hjärntyper: Vissa som gifter sig med första pojkvännen mens andra playar runt och alltid kommer lukta på fler blommor. Om lattjande i sänghalmen endast skulle vara den heliga tusamheten förbehållet... undrar om jag då skulle ta seriösare på relationer? Stoppade in den nyligen i en ny tös. Hoppas det blir nåt verkligt bra!
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
har varit där, hon fick känslor... jag kände inget - det slutade olyckligt. inget jag rekommenderar, inget för mig iaf. - men nu har jag testat det :P
KhrizT sa det: "Man skulle kunna säga att det är ett Engångsligg som man återanvänder... ", exakt! Det verkar som att det går snett i många fall... Det måste nog vara någon som man absolut inte skulle kunna tänka sig att ha ett förhållande med för att det ska funka kanske. Annars tycker jag det är en bra lösning om man är singel men kåt, man slipper festa för att få ligga... =D
|:::--->www.myspace.com/maryvalley<---:::| |:..-->www.myspace.com/fieldsofgrain1<--..:|