I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-11-25 15:44

Diva..!?

Tja! min tjej/ på väg till Ex:t. Har typ blivit som en diva.. tror att hon är så jävla populär, alla vill ha henne, osv... undrar om det finns nått "bot" mot "Divhet" ? nått man kan säga till dom eller sånt!?
visst hon ser jäkligt bra ut tycker jag då..men hon verkar tro att hon kan få vem hon vill.. nån som har vart med om liknaden!?

(hoppas ni fattar :D )

"Tjackabajs.nu - knark är bajs, Håva in skiten!"

2004-11-25 16:38
*och hon har total förändrats som person...från att ha varit den här snälla,glada posetiva osv..så har hon blivit som en jävla bitch rätt utsagt.."jag är så snygg så jag kan få vem jag vill.." (hon har inte sagt det vad jag vet, men det verkar som hon tänker så/tycker så om sig själv....)

2004-11-25 16:46
Häng med någon annan då?

2004-11-25 16:48
vill ju försöka säga till henne att hon kanske inte ska tro så mkt osv...

2004-11-25 16:54
Prata med henne? Brukar hjälpa om man använder det sunda förnuftet och är ärlig mot sigsjälv och henne
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son

2004-11-25 17:04
Säg "du behöver inte försöka vara ngt du inte är"

2004-11-25 17:49
ok KeepClean!!
tack för svaren hittills :)

har ju snackat med flera av mina polare, dom tycker som jag att det är "diva/divhet" eller va tycker ni ?

2004-11-25 17:58
Fy fan för sånna fasoner!

2004-11-27 01:51
ta ner henne på jorden

på nåt sätt... :)

2004-11-27 15:39
mmm på nått sätt ja!! men hur!? :P

2004-11-27 19:18
shit, vad ni är tråkiga!
här är alltså en människa som tycker att hon själv är asbra, och det första ni känner att ni måste göra är att "ta ner henne på jorden", förstöra hennes självförtronde, säga till henne att hon inte ska tro något bra om sig själv.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-11-27 19:41
Dissa inte tjejen! Om hon beter sig bitchigt och arrogant, så försök få henne att bli lite mer ödmjuk.
Men krossa henne för allt i världen inte!

Snorty tog för övrigt orden ur munnen på mig.

2004-11-27 22:00
kyola__ F18

varför då? jag är ärligt talat avundsjuk. jag skulle inte ha något emot att ha det som hon:
- tro att jag är populär
- tro att alla vill ha mig
- se bra ut
- tro att jag kan få vem jag vill

2004-11-27 22:46
kyola__ F18

men hur menar du med hävda det? för jag ser inget fel med att uttalat tro allt det här. om du med hävda, menar att det skulle kräva att man t.ex. tryckte ner någon annan för att visa sin egen förträfflighet, så förstår jag hur du menar. det är isf ett problem.
och jag tror att det vore bland det elakaste man kan göra att gå fram till henne och förklara att hon inte alls är allt det där hon tror att hon är. för det innebär ju att påpeka motsatsen: att säga att hon inte alls är snygg, populär, eller åtråvärd. då har man istället knäckt hennes självförtroende. och det verkar ju onekligen sticka i andras ögon om man skulle råka ha ett sådant.
om hon nu är en total bitch som trycker ner andra kan man ju angripa det, men inte hennes självförtroende.