Det är med att inte göra nåt...
Det är med att inte göra nåt... Ja nu är det dags att skapa en helt värdelös tråd...eller? Döm själv! :) Som synes i rubriken... Varför gör man inget? jag borde jobbat idag o går o i förgår o i fre borde jag gott på en fest men pallade inte det heller .... Och för att slippa ha ångest över att jag inte gör nåt så intalar man sig själv att man ska plugga när man inte går till jobbet o fest...Men gör jag det...Nej! istället sitter man o lalar frqamför datorn eller låter TVn hypnotiserar hjärnan...Och då när man får ångest över att man inte pluggar så intalar man sig själv "det e ju lungt jag ska ju ändå städa, diska o laga fett med matportioner till kommande vecka, då jag ska ta igen allt i plugget + jobba igen ....Men gör man det?...Nej! O då när man känner att man MÅSTE göra NÅGOT typ läsa en bok om nåt eller bara vara lite kreativ eller vad som helst! ....Vad gör man då? Jo man ringer sina likasinnade slacker polare o kanske men bara kanske om man då orkar så hyr man en film tillsammans... o så går livet sin lilla gång o man lalar med likt en zombie :) o Istället för att skärpa till sig så sitter man här o skapar en tråd över fenomenet :P nån som gör liknade grej... allså ingeting :)
ja ungefär så är mitt liv oxå... men de verkar ju iaf som att du har jobb ! för de har fan inte jag.. sitter bara hemma o lallar och festar hela helgerna.. fast jag har iaf yänkt o börja plugga igen nästa år :D
samma F19 på högskola lr universitet lr? för det e det jag gör (har chillat de senaste 3åren :)... ). Det e en rätt skrämmande tanke att en slacker som jag kommer bli lärare i framtiden:P Men jag MÅSTE faan göra nåt!! ska till pallra mitt arsle till jobbet (som jag hatar) imorgon o sen på ons....då jävlar! isolering på universitet i en vecka o skriva uppsats till fingrarna blöder! rekommendar starkt att du börjar plugga! det e MYCKET lättare än vad folk säger.... akademiska studier (o människorna) e jävligt överskattade
borven P21 njaa ska börja plugga på folkhögskola.. har inge gymnasiebetyg så kommer inte in nån annan stans asså =/ men de verkar fan råsoft på dom skolorna =) ska du bli lärare??
tro mig det e aaas soft! japps lärare rel o his på gymnsiet....så det e lungt jag kan fixa din gymnasiekompetens:P nu gick vi offtopic :P jag har inte haft whoa länge så jag fattar inte va grejen e med "offtopic" men det e jävla tjat om det hela tiden... får inte "trådskaparen" själv gå offtopic? för det ju "min" tråd ju.. mu hahaahaha ¤galenskap¤ :P
borven...haha jag o typ resten av folket i ett nötskal! =) nä men e stämmer jävligt bra det där... dåligt mönster
Femme fatale
borven P21 aadu fixar gymnasikompetensen åt mej då !! :D joo ja tycker du får gå offtopic :D
eller hur! det e väl klart jag får det! :P ja klart jag fixar det... bara lite gustav vasa, kristendomen o bla bla bla leka smart....det gör man väldigt ofta på universitetet det betyder att man säger saker men hjälp av 100meningar men man kunde använt sig av 10.... det e ju bara att holla i gbn om du vill ha hjälp med rel lr his! :)
exakt sådär är jag typ varje dag, jag hatar det! när jag ska plugga så planerar jag att göra d flera veckor innan, men när gör jag d? jo sista natten innan tentan typ. jag älskar mig själv
borven P21 aafan :) så hjälper du mej fixastora fina meningar me många onödiga ord.. shitt ja ska fan bli pluggis ja :D
samma F19 självklart! hör av dig bara :) VeronicaN F21 men vad gör man då för o bryta mönstret? lr vill man bryta det? :P
ha, vi kan starta en klubb för oss fuckups! :D
all fire burns, little baby, you´ll learn
jag är också en fuckup! jag joinar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
borven P21: känns som om jag har testat allt, jag sätter upp mål, jag gör listor men det funkar itne... jag kan sitta framför tvn å datorn hela dagen å tänka att jag ska diska, men gör det inte...
VeronicaN F21 yeeees det finns flera! :) men allså jag trodde ni brudar va mer flitiga o så?? :) vad har du gjort i dag då?:P jag har jobbar 4 timmar e helt utbränd :P ska "plugga" nu! Corazonzita F19 ok du e me :P men det blir nog lite svårt med att hålla möten i denna klubb eftersom ingen orkar :) vad harv gjorts idag då? hektofil P2 Absolut! men varför? för mycket underhållning? för mycket förströelse? om man inte både i ett" I -land" så skulle man ju inte lika lätt ge efter för lättjan ....men nu gör man det....
borven P21:jag skulle gått till skolan, men d gjorde jag inte,kunde ju plugga hemma istället. Jag gick upp ur sängen typ halv 3, sen diskade jag lite, satt vid datorn, träffade min pjkvän, å nu e jag här. Inte så mkt plugg alltså det värsta med såna här dagar e ju att man känner sig så värdelös hehe
VeronicaN F21 hahaaha låter precis som mina dagar!!! förutom pojkvän grejen då:)
föresten sitter du oxå uppe fett sent på natten...eftersom man får en tendens att vnda dygnet
ja absolut, går aldrig å lägger mig före tre, även om jag ska pallra mig upp klockan 8 men vafan gör man åt sånt här?
inte mycket o göra... bara o chilla på :)) 3 e ju bra!! jag brukar köra 4 lr 5 i värsta fall .... men det blir fett tråkigt framåt 3 för natt tv e ju inget o hurra för... inte sen buffy försvann ¤snyft¤ men vad pluggar du för nåt?
jag är bara lycklig att buffy försvann hehe jag pluggar retorik B för tillfället, sjukt skoltrött
VeronicaN F21 VAAA! våga inte dissa buffy! :)) retorik B låter lagom kul :P vad ska du bli när du blir stor då?:) ett tips för övrigt e att sova hos en kompis e där nu o han tvingar mig att gå o lägga mig nu.... och måste upp vid 10 enligt honom så då fixar sig ju dyngnet...kanske tom med kan få nåt gjort i plugget imorgon.......trrrrroooooooligt :P
hehe retorik är faktiskt jättekul, fast itne just nu... Vad pluggar du?? buffy irriterade mig itne riktigt lika mycket som up north, hatar det förbannade jävla programmet hehe
VeronicaN F21 godmorgon! :) up north! du me! det e såååååå dåligt! poparna tar över världen! jag pluggar till lärare (rätt skrämmande att jag kanske kommer undervisa dina barn i framtiden:P ) på SU. Vart pluggar du? varför irriterade buffy dig? det va ju aaaaas bra ju! ¤suck¤ måste jobba idag igen... o sen börjar isoleringen med B-uppsatsen i en vecka.........men sen blir det raj raj som faan
ORKA! ;D
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son
vadå inga möten för fuckupklubben?! jag håller ett hemma hos mig just nu!
all fire burns, little baby, you´ll learn
_dita_ F19. det är ingen som sagt att det är roligt. å jag har itne sagt att jag sitter hemma hela dagarna, utan att när jag väl ska ha nåt gjort så blir det inte så... borven P21. aha coolt, jag läser på södertörn, funderar faktiskt på att läsa nån kompletterande lärarutbildning senare..
shit! jag e såååå jävla duktig! sitter nu på SU o ska på börja min B-uppsats om Haile Sellasie, o har tom med gjort en lista på saker som SKA bli gjort i dag... faan vad hetsigt det va här allså! har inte varit på universitet på hela terminen nästan ... enday F19 YEEES! :)) det finns fler! o dessutom kvinnor (?) ska inte ni enligt "ryktet" va så där "duktig"?? :P så hur ser en "chill" dag ut då? Reeferman P20 självdestruktiv e ordet! men va faan varför!? e man så... ska försöka nu o lägga av med starkspriten o bara dricka öl "ibland" o göra mer kreativa grejer (men det e ju inte så troligt :P) dita_ F19 hahaah våga inte dissa slacker klubben! :P hur faan lyckas du hålla igång hela tiden då? vet du inte hur skön sängen är? eller hur soft de e med Te o mackor framför Tvn ? finns ju inte mycket som knäcker att chilla ... VeronicaN F21 colt de e bara o göra de... hört att intagningen e sjukt låg... jag började 2002 o då tog de in alla (vilket förklarar varför jag får va där :P)
borven P21 trodde bara att de va jag som va sådär.. har inget svar på varför man inte gör något.. men man tänker att det kommer att ordna sej..
Aldrig mer....
Apjävel (o alla andra oxå) precis! det e ju det man gör! o då ligger/sitter man o chillar o kommer fram till att "det löser sig".... En grej som jag brukar tänka är att jag hur det va när jag gick i 3an på gymnasiet... redan då var man en lat jävel :P jag höll då på att få streck i Svenska B (lärare hade allvarliga problem med sig själv lr nåt ) och DÅ kännde jag en jävla hets inför ett möjligt streck (för då kan man inte söka vidare till nåt o det ser allmänt dåligt ut på betyget om man har steck i ett kärnämne) Jag lämnade in fetting bra inlämningar gnällde till rektorn o fick mitt jävla G (som idag betyder nada för mig) o två o ett halvt år senare så sitter jag i sthlm o e en bra bit på väg till att själv bli gymnasielärare... ALLT LÖSER SIG!! det e bara o chilla på...
enday F19 faaan va soft det verkade!! studentpub på tors? gula villan? nä det e väl ons.. fast alla inte pluggar i sthlm nu när jag tänker till.... äh skit samma! som du märker e jag helt borta :P har pluggat sen 10 i morse tills nuöver 12 jävla timmar!!! skit jag förtjänar inte det här ¤snyft¤ ja ja ska få min nya dator imorgon iaf va nu det har med nåt o göra... vad pluggar du då?
jkstR P17 haha riktigt sååå jobbigt e det ju inte att inte göra nåt ju :)
shit idag har det minsann blivit gjort saker... dock inte i plugget :P men men man får iaf tycka att man e duktig! åkte ut till alvik o hämtade min "nya" dator o sen hem till skogås faaaan va jobbigt det va den va ju as tung! har klippt bort mitt långa fina hår i dag oxå en jäval ångest att man ser ut som liam i sökarna :) shit OZ börjar ju om 5 dax att köra mackor o oboy
jag får väl anta att alla har skaffat sog saker att göra istället för att skriva onödiga grejer här! :))
Fan jag känner igen dig precis... Jag slackade bort ett helt år på högskolan genom att bara ligga i TV soffan och slacka samt festa... det kunde gå flera månader mellan dagarna jag va i skolan. Mina klasskompisar trodde alltid att jag slutat när jag kom tillbaka eller när de såg mig på Kåren helt sönderfull. Men jag la allting åt sidan, njöt av CSN-pengarna och låg på soffan och slackade... nu med 40 000 i skuld till CSN, enbart 10 Högskolepoäng på ett år och ett bortslösat år så är det bara att ta sig i kragen om man vill något med livet...
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
blizzak. jag gjorde samma sak 2a terminen.. fy fan asså. gick upp till middagsdax och festade typ 3 ggr i veckan minst. nu jobbar jag.. men tycker det är jävligt jobbigt att behöva infinna sig nånstans mellan 9-5.. jobbigt att gå upp osv. är väl hemma ett par gånger i veckan ;) anmäler mig härmed till fuckup-klubben
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
blizzak P0 hahaha du skulle ju kunna va min tvillingbror :P sitter nu uppe o försöker ta mig i kragen o skriva B-uppsatsen! men eftersom jag "bara" skulle kolla whoa lite så ballar nog det ur ska jag tro! så hur går det nu med plugget o så ..? Själv har jag pluggat sen 2002 o har typ 59 poäng allså hälften av vad jag egentligen borde ha tagit :P men men allt fixar sig...... jps P20 ha ha du med på medlemmslistan :)
tack! vad har man för medlemsförmåner? får man en liten tomte som täcker upp en på jobbet så man kan gå och lägga sig igen? *gäsp*
jepp. gör samma sak. men får inte ens så mkt ångest längre. har gjort de till en livstil ;-) hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var får ni pluring ifrån? ni bor fortfarande hemma eller?
jps P20 en tomte vore ju as soft ju :) men nej tyvärr eftersom budget är minmial så kan du bara få gratis råd om hur du kan bli latare... typ goda pålägg på tv mackan osv osv... hahaa "pluring"? antar att du menar pengar .... antar tt de flesta bor hemma o snyltar... själv flyttade jag till sthlm 2002 o lever på csn men det e fan knappert speciellt när de börjar yra om att de vill se resultat! va e de om?! låt mig va! :))
hehe..jag har tyvärr förbrukat bort mitt "slö-år"... man får ju bara studielån i 5 år och jag har bara 4 av dem kvar.. så eftersom de flesta linjerna är 4 år så känns det som man måste välja nåt seriöst om man ska plugga igen. synd för det va jävligt slappt förra året :)
samma här slacker delux. man rokar typ ite änns pila sig i navel längre. om jag anstränger mig kommer jag till badrumet. äter på donken på hörnet och orkar knapt söka jobb längre. allt känns åt helvete ändå. mina tänder borde lagas och jag har sökt hur mycket jobb som hälst. jag kommer inte in på universitetet på grund av att jag sumpat gymnasiet. just nu vet jag värken ut eller in. mina drömer gav jag upp för länge sen och nu sitter jag mäst hemma och är bitter och väntar på nästa leverans från boxman.
jps P20 ok så illa det inte för mig jg pluggar ju på lärar linjen så typ NÅNGÅNG måste jag ju bli lärare lr? :P ääh kämpa universitetstudier e ju as slappt!
har du rökt ngt? inget illa menat men du borde hoppa ner till världen igen..
Sådär är mitt liv just nu. Gör INgeting, känns så meningslöst.
äter man för många ägg spyr man. så är det.
Opti<-
Optimist P0 hahaahah o så e de me de