I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Players..or are they?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-03 03:36

Players..or are they?

Tjena.

Har läst ett par inlägg om folk som "bekänner" sina player-lifestyles och önskar att de inte vore så egentligen, att de
kunde hitta sina real loves till slut.

Och då, av kanske 100 svar, är 90% av svaren av nedanstånde
karaktär:
"Fan, jag känner igen mig, man!"
"I feel you brother"
och så vidare, och så vidare....

Va fan, visste inte att alla var players liksom. Ingen som
håller med?

Dubbelmoral? I love it!

2004-12-03 04:58
player = otrogen person som gömmer med det eller visar det iofs,

så då finns det massor dåligt folk här..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2004-12-03 08:28
okeey då en player e en som ljuger... but hey play on..

pimpa e roligare som å playa bara det att man e ärlig
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2004-12-03 09:04
Jag tror att folk kanske väljer att beskriva sig själva som players för att det ordet är över allt just nu.
De kanske i själva verket är en flirtis, en riktig Don Johan eller en charmknutte?

2004-12-03 10:33
Alltså de flesta blir "playade" förr eller senare. Eftersom det finns massor av idioter. De flesta har säkert playat någon utan att de vetat om det...jag brukar säga säga "idag ska jag playa lite på krogen" det menas..."jag säger vad de vill höra och tar hem de och knullar de" typ....
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2004-12-03 21:32
fan... jag vill också playa... fast på ett snällare sätt... jag vill helt enkelt få mig lite sum sum :P
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2004-12-04 02:27
samhället handlar ju bara om sex och bling. därför dom flest är playa-aktiga. bara så det är. antingen playa eller mobbad. jag är mobbad.
"why don't you go outside and play hide and go-fuck-yourself"

2004-12-04 02:48
Player = Bläckfisk
Bläckfisk = 5% chans att hooka en tjej men som går runt som en flipperkula från tjej till tjej (genomsnitt 20 stycken alltså) tills han får sig ett ragg.

Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-12-04 04:39
Hwarang har nog fått det där om bakfoten :)
Dubbelmoral? I love it!

2004-12-04 06:13
jag e en don johan, player så leker man runt me flera tjejer samtidigt d pallar ja fan inte =D en åt gången
Don't Give Props To The Devil

2004-12-04 12:30
players existerar inte...

Och folk som kallar sig för players lr pimps är bara löjliga..

Man kan vara bra på o charma tjejer, de e en sak.. lr vara otrogen mot massa tjejer..

Men de gör en inte till någon player.. Usch ta bort det ordet, sånt fjortisghettoord..

2004-12-04 13:15
inatt sa en kille att jag va P L A Y E R, jag är sur. är ingen player. tycker som soy-soy, jävla skituttryck.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-04 18:59
Min definition av en player är en person som leker med känslor. Att man knullar runt är en helt annan sak.
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.

2004-12-04 19:20
Drums, men för tusan! Det är en gamer! =)
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.

2004-12-05 01:31
Men hallå, grejen är inte att vi ska knäcka definitionen på player utan att alla verkligen säger att de är players. 90% av alla på whoa iaf. Och oftast när man påpekar att man är något är det egentligen något man vill VA men inte är :)
Dubbelmoral? I love it!

2004-12-05 01:33
Alecko, stämmer stämmer! Jag har bara träffat en snubbe som jag kan påstå vara en player, och den killen har seriöst en blackbook.

2004-12-05 03:24
Sure, delade meningar om hurvida man har black book som player eller inte. Men I get you're point.
Dubbelmoral? I love it!

2004-12-05 03:25
your ska det ju förstås vara istället för you're haha
Dubbelmoral? I love it!

2004-12-06 09:11
Damn! I feel you brohter.... :P
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son

2004-12-10 14:31
inte läst massa, men snubbar som kallar sej pimps är ett jävla skämt. har ni slagit kvinnor tex?

"Det är som vissa folk som säljer knark åt någon annan. De tjänar inget på det men vill bara vinna titeln "langare"."

smarta snubbar.. aldrig hört om nån som becknar utan att tjäna på skiten haha, var bor du? tar gärna ett par gratis-arbetare!
-- J Sports, Sthlm --
Ain't a question now, it’s a guarantee
They say I think I'm the shit, pffffff well apparently

2004-12-12 19:31
fan va äckligt.

hela grejen med att "ragga tjejer" (eller vad ni nu vill kalla det) är ju helt bakom. bara grejen med "min tjej" alltså.. 1+1 = 1 inte 1+1 = 2. om det inte handlar om kärlek så kan man lika bra låta bli. players is a no-no. jag blir bara äcklad av sånna personer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-12 20:11
tack_för_fisken P17:
om det inte handlar om kärlek så kan man lika bra låta bli. players is a no-no. jag blir bara äcklad av sånna personer.

Brukar inte du tänka med kuken ibland? Eller brukar inte du vara kåt?

=)

2004-12-13 17:48
sparvass: jag brukar tänka med hjärtat och hjärnan. det där påståendet säger mer om dig än om mig

2004-12-13 18:54
Tack_för_fisken.
Det jag reagerade emot var att du sa; Handlar det inte om kärlek så kan det lika gärna vara.

Måste det handla om kärlek? Varför kan man bara inte få strula omkring lite, utan att som BanditQueen sa, att någon blir sårad.
Om ingen blir sårad så är det lungt, men om man strular medvetet om att någon kanske blir sårad så är det fel.

Vad sa det där påståendet om mig egentligen Tack_för_fisken? :)

2004-12-14 13:53
Äsch, man kan alltid lyckas nästla in sig i en rävsax utan att vara player, skulle vilja definiera en player som en som ljuger och manipulerar och tycker det är kul.
"Du är en död sill"

2004-12-15 13:29
sparvass:
det säger väl egentligen att du tycker det är okej.
jag har svårt att se seriöst på en person som strular/har sexuellt umgänge med någon utanför ett seriöst kärleksfullt förhållande.
jag kanske är lite väl pekpinnig och konservativ men det är min syn på saken.