I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stort problem (kärlek naturligtvis)

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-04 16:43

Stort problem (kärlek naturligtvis)

Jag sitter i en sits jag har väldigt svår att ta mig ur, varje kväll ligger jag i sängen o tänker o det resulterar i att jag får dålig sömn osv osv,

aja, så här är det jag har snart vart ihop med en tjej i 1 år och nu det senaste har vi inte träffats så mkt, för jag går i skola 7 mil ifrån henne o bor 2 mil ifrån henne men jag kommer hem så sent, sen har jag mkt sociala o sånt att fixa, men under dom 2 senaste månader har en annan tjej från staden där jag går i skola sms:at mig o ringer o så, visst det är jättetrevligt, men nu på senaste har vi till och med träffats o fikat o massa, jag känner mig oerhört taskig mot min flickvän, och jag antar att börjar finna tycke för den andre tjejen.

för ett tag sen bråka jag o min flickvän också, och hon sa en del otrevliga saker som fick mig att börja tänka som jag har börjat.
men när jag tänker på att göra slut med min flickvän, så vänds allt och jag mår dåligt av tanken.

detta är invecklat, jag vill inte ha nåns medlidande eller hat om att jag är en dålig pojkvän, jag kan inte styra hur jag känner.
jag vill bara ha lite hjälp om hur jag ska göra.

Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-12-04 16:51
jag tycker bara att du får bestämma dig. det klart att det är jobbigt om man har känslor åt två helt olika håll. men det är just det som är elakt, både mot dig själv och din tjej, och den här nya tjejen.

berätta för din tjej att du inte vet om du vill vara ihop med henne längre. det har man rätt att få reda på när det faktiskt är aktuellt, och inte två månader efteråt, när man gått omkring och trott att allting varit bra, men så har det inte det.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-12-04 16:53
Det är dags att släppa om man känner att det inte är helt rätt tor jag.
Jag släppte min flickvän alldeles för sent och det har resulterat i att vi har en mkt dålig relation nu.

lycka till
this goes out to my little princess

2004-12-04 16:54
snorty, det har inte vart så i 2 månader att jag fattat tycker för den nye, utan nu det senaste, ja älskar min flickvän och därför känns det fel att den nye kommit in i bilden, skyller inte på henne.

ska jag bara strunta i den nya o fortsätta med min flickvän och så, för den nye tror jag bara är ute efter en sak o sen inget mer det.
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-12-04 16:56
Sen har jag pratat med min mamma om detta, hon säger att jag ska tänka igenom allt eftersom jag gjorde ett stort snesteg när jag gjorde slut med en tjej jag var tillsammans med i 3 år..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-12-04 17:01
Om du känner som du skriver ska du nog tänka en gång till.. väga för och mot och sen bestämma dej ¨så snabbt som möjligt... Ingen mår bra av velande...
http://www.earforcefm.blogspot.com

2004-12-04 17:01
Virtual_Sexuality P17

nej, jag menade att du inte ska låta det gå två månader tills hon får reda på det. tänk över hela situationen under helgen kanske, om du fortfarande inte kommit fram till något, så borde hon iaf få veta att du inte är säker på om det kommer fungera längre.
jag tror att det bästa är att få veta det så fort som möjligt, det som är taskigt i en sån här situation är, enligt mig, främst att människor omkring en avstått från att säga sanningen, och låtit en gå omkring och tro på någonting som inte finns.

2004-12-04 17:23
Snorty jag håller med dig till hundra, men jag vill inte att det ska bli som förra gången, jag vill kunna snacka med henne om det skulle ta slut o sånt, med mitt ex har jag knappt snackat med sen det tog slut.. och det mår jag dåligt av.. vill inte att det ska hända, för min nuvarande är en underbar tjej, finns inte nån bättre jag träffat
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-12-04 17:27
Virtual_Sexuality P17

ja, det är ju en jobbig situation. hoppas allt går väl.

2004-12-04 17:39
Jo det är skit jobbig, har inte sovit riktigt på hela veckan.

men jag antar att jag inte bara kan tänka på detta hela tiden utan måste ta "snacket" med henne.
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-12-05 05:42
Bättre att du sitter i smeten än din flickvän.

Think Positive.
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.

2004-12-05 12:56
magicfow, nä tror inte det
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-12-05 22:56
Virtual_Sexuality P17

Men om din tjej är den bästa du träffat, då är hon ju bättre än den du fikar med... eller? Om ni älskar varandra är det väl inga problem om ni bor långt ifrån varandra?
"Does it really exist?"