I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inte ringa upp?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-06 02:06

Inte ringa upp?

Såhär är grejen. Har någonting på g eller vad man ska säga med en tjej. Jag vet att hon är intresserad av mig. det märks när man är med varandra och när man talar i telefon och så. men problemet är; varenda gång vi snackar i telefon är det jag som har ringt upp.
ibland kan hon säga att hon ska ringa upp men inte får jag något samtal.
nån som vet varför de gör såhär. aja ville bara skriva av mig

hejhej

2004-12-06 02:37
jag har en killkompis som gör samma sak. betyder det att han e bög och vill spela hard-to-get?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-12-06 03:07
Fraodi och chinadoll :
mm har försökt att inte göra det i ett par dagar nu. men fan, tycker ju om henne. vill snacka:(
hejhej

2004-12-06 03:18
chinadoll
att jag tycker om henne vet hon redan. vi gick å snacka i fredagskväll och då sa jag hur jag tyckte och hon sa att det var ömsesidigt. allt är bra, förutom att hon inte kan ringa
hejhej

2004-12-06 03:29
chinadoll:
tack för tipsen.
bara på whoa kan man få såna här tips klockan halv 4 på söndagsnatten =)
hejhej

2004-12-06 03:44
Tjejen försöker bara spela svår.. lr tar dig förviget...

Som sagt innan i tråden, Vänta ut henne...Låt henne inte ta dig förgivet.. så fixar de sig=)

2004-12-06 18:46
Emelpee mm jag får väl hoppas på det.
hejhej

2004-12-07 00:50
tänk om båda väntar ut varandra då? så blir det att ingen ringer och allt går åt helvete? :P
hejhej

2004-12-07 01:43
EricM intressant synpunkt.. ;D

Hyvni
Mannen, hunda inte. Testa att låta det vara, så ser du hur hon är intresserad och så där. Det kommer att gå bra.
Lycka till.

2004-12-07 02:27
gaaaaaah ångest....man sitter bara å undrar över saker hela jävla tiden när det gäller sånt här!!
Straight outta Hägersten!!

2004-12-07 13:44
ja haha förjävligt
hejhej

2004-12-07 16:57
hmm kanske men tror inte det. det var hon som tog kontakt från första början. men tror att hon är lite blyg, verkar som det för ibland skickar hon sms och så. och att jag kväver henne tror jag inte heller för jag ringer inte särskilt ofta.
hejhej

2004-12-07 17:52
hade de problemet en gång... en brud var intresserad men kunde fan aldrig höra av sig så jag bara sket i de.. sen en vecka senare så kom hon krypande.. :P vänta bara jag lovar de funkar... låt inte dom kontrollera dig helt.. men lite måste du ge med dig ;)

2004-12-12 14:59
Hon e la blyg..

ville bara skriva av mig
Har inte papper och penna hemma eller?

2004-12-12 20:27
eller så skiteru bara i allting å hoppar i famnen på Edgar?
word

2004-12-12 21:25
Eller så kan det vara så att hon tycket der är grymt jobbigt att ringa upp?

Jag har jättesvårt att ringa människor, det kvittar om jag har varit tillsammans med killen i två månader, det är ändå jobbigt.
Vet inte varför, det bara är så. Tycker det är lättare att skriva ett sms eller något. Går jättebra när han ringer, men det är svårt att göra det själv.
Iofs brukar det bli bättre efter ett tag.. :)

Så, jag tycker att du ska fortsätta ringa (för du verkar säker på tjejens känslor) och bara ta det för vad det är.
Eller så frågar du henne varför hon inte ringer. Speciellt om hon sagt att hon ska ringa. Då är det dåligt att inte göra det..
What we do in life echos in eternity.

2004-12-13 02:54
alltså, jag hatar att ringa människor jag inte känner så väl, om jag inte har något viktigt att säga.
det är bara ens närmaste kompisar man ringer för att 'bara snacka'. det känns så akward att bara ringa och störa någon man knappt känner och egentligen inte ha något att säga. det är det. om någon ringer mig så sure, bara de inte stör. jag vet själv hur jobbigt det är att bli störd att telefonsamtal, speciellt om det inte är viktigt, därför drar man sig gärna.

plus att telefoner är läskigt, opersonligare än öga mot öga, men personligare än tex internet eller sms. något mellanting.
hmm, kan vara för att jag inte gillar telefoner så mycket egentligen vilket antagligen framgår
jag har lidit av telefonskräck och tillochmed vägrat svara i telefon om jag inte varit 100% säker på vem som var i andra änden och vägrat ringa, om det inte var en nära vän och jag VISSTE att det var hon/han som svarade

2004-12-17 13:32
Hon leker svårfångad!
Music is my boyfriend!

2004-12-17 15:07
Rhetoric P19
heheh kanske....

2004-12-19 18:50
Det här kan låta lite oseriöst. Men svaret på dina bekymmer kan sammanfattas med ett ord:

SLICE
Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran

2004-12-20 00:56
hon kanske är lite chicken. jag måste förbereda mig minst en timme innan jag kan ringa nån jag inte pratat med på länge. kräknervös
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.