I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dehär med internet raggning/flirting?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-15 15:28

dehär med internet raggning/flirting?

om man nu har flick/pojkvän.
tycker du att de är rätt eller fel?

vad skulle du göra om din partner gör de, och du inte vill?

tjo!

kul att de körs

2004-12-15 15:31
va? fattar inte?
kul att de körs

2004-12-15 15:39
okej.. så du skulle inte träffa henne igen, eller har du bara en relation me henne på msn så att du bara skulle blockat henne?
kul att de körs

2004-12-15 15:45
ahha va rolig du är.
kul att de körs

2004-12-15 16:00
ja som vanligt är de ingen som säger nåt bra.
kul att de körs

2004-12-16 11:40
de tycker jag med.
verkligen om man börjar skriva till massa om hur sexiga och snygga dom är.
kul att de körs

2004-12-16 14:31
Men om det är med en främling så gör det ju inget.
Det betyder bara att man är sugen på lite internetraggande, inte att man hellre vill ha någon annan...
Inget att vara svartsjuk för.

2004-12-16 14:36
offtopic F20 vad menar du med främling..?

om man är sugen på internet raggande, kan man inte lika gärna va sugen på lite "krograffande" då med..?

asså jag förstår inte om man har en tjej/kille, ska man inte nöjja sig med den då, och inte kolla runt på andra?
och ge dom intryck att "jag vill ha dig fast jag har partner, för min partner är ändå ingen speciell"
kul att de körs

2004-12-16 14:37
ups menade "krograggande"
kul att de körs

2004-12-16 14:41
eh_japp,
ja krograggande och flörtande tycker jag också är ganska oskuldsfullt. Bara för att man är tillsammans behöver man inte äga varandra. Det man vill är ju ändå att man skall vara den andras förstahandsval, sen om ens partner tycker att det är kul att flirta betyder inte det att hon/han inte tycker om än mest...

2004-12-16 14:47
offtopic F20

vaaaaa..?? ärligt?? tycker du verkligen så?

för mig skulle de va ren otrohet!
då är de ju ingen mening me å va singel? för de är väl de man gör när man är singel?

hur mycke betyder då han för dig?

okej... lite chockad. kanske om båda går med på de så skulle väl de funka.

men ja skulle aldrig kunna gå me på de! skulle bli så sårad..
om jag är tillsammans me någon, så vill jag bara ha den personen och ingen annan.

kul att de körs

2004-12-16 14:52
eh_japp, jag tycker det är stor skillnad på att ragga på någon och vara tillsammans med någon.
Ragga är ngt man gör på skoj, det kan ju inte jämföras med att älska någon.
Därför spelar det ingen roll.

2004-12-16 14:56
offtopic F20 nej men om man raggar på någon, så är ju de ett intryck av att man vill ha den personen!
ellerhur?
och hur mycke vill man då ha sin partner?
inte till 100% iallafall.
för varför raggar man annars, om man inte vill nåt?
kul att de körs

2004-12-16 14:59
eh_japp, varför vill man inte ha sin partner till 100% om man vill ha någon annan samtidigt?
Och vill man verkligen ha samma sak från ett ragg som man vill ha från sin partner?

2004-12-16 15:06
offtopic F20 för då vill man inte ha sin partner till 100% om man vill ha nån annan! då kan de leda till otrohet, och då kan man lika gärna va singel.
för om man har lust å ragga på andra så tillfredställer inte den partnen som man har sig själv, utan vill ha nån annan som gör de.
som kan säga att man är snygg m.m
då verkar de som att man bara har sin partner som ett sort skydd.

ja menar. Älskar man verkligen sin partner så ser man bara den personen och inga andra! vill bara ha den personen och ingen annan.
för vad är de annars för vits och ha en?

vad kan man få från ett ragg, som man inte kan få från sin partner?
kul att de körs

2004-12-16 15:22
eh_japp, ragga är en lek som inte går att leka med någon som man vet att man kan få. Det är ju ett helt spel med massa spännande trix och konster.
Är man trygg i sitt förhållande och kan lite på varandras kärlek så är det inget problem med lite flirtande...
Däretmot kanske det är lite taskigt att ragga på någon som man ändå inte tänker hångla/ha sex med, bara för att själva raggande är kul. Men det är ju en annan fråga...

2004-12-16 15:32
offtopic F20 okej.. men de var de ja menade.
som ja sa innan om båda är med på de så gör de inget.
men är de verkligen en djup kärleks relation då..?

_dita_ F19 okcj att du tycker de, men som du sa att de finns "andra" så ska du inte säga att mitt tyckande är "bullshitt" för de säger ja inte om din "fake kärlek"

ellerhur?
kul att de körs

2004-12-16 15:38
töntigt att ragga på internet tycker jag...

2004-12-16 16:59
Jag skulle nog bli rätt lack om min pojkvän flirtade med andra.. fast det beror också på vad man definerar som flirta... Men om han själv skulle se på det som att han flirtade, då har det gått för långt.
Så det så!!