I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-16 19:45

sjuka tankar!

Ibland brukar jag tänka på saker some sjuka,när jag väl börjat tänka på dom kan jage ente sluta tänka på dom.
Känns lite psykstört...

Bl.a brukar jag tänka siså här: " Tänk om bara jag Existerar,Alla andra människor finns inte...det e lixom bara jag som Ser,känner,upplever och tycker saker...alla andra e bara på låtsas...dom finns ente.Hemska tankar,nu måste jag sluta tänka på detta.Men tänk OM Dom bara e här för att "gud"(ente för att jag e troende på något sätt)Ska kunna se om jag ska till helvetet eller himmlen.Dom e här för att dömma mej!!Just det,Precis så det ligger till.Eller kanske det e tvärtom,Jag e betydelselös och Det e någon annan som ska vägas,mätas och analyseras."

Fattar ni vad jag menar?
Är det bara jag som har så här sjuka tankar?
Om du har någon sjuk tanke(enligt dej då) Skriv ner den..

DISCLAIMER:The above statement is made by Dee,thus nothing in it can be trusted!Dee is in no way responsible for his own or others posts in this forum.Dee is mental, and can´t be held responsible.

2004-12-16 19:51
saken i Sig kanske ente e så Sjuk ja,Men ibland börjar jag tro mej själv...då känns allt helt fel,Typ efter en kvarts tänkande börjar jag tro mina tankar och Jag hamnar typ i ett jätte Sinnesförvirrat tillstånd...det e d som e det sjuka...
Antar att jag får omformulera frågan till e det fler som blir Mentalstörda av sina tankar?;p
DISCLAIMER:The above statement is made by Dee,thus nothing in it can be trusted!Dee is in no way responsible for his own or others posts in this forum.Dee is mental, and can´t be held responsible.

2004-12-16 22:58
Jag brukar tänka att vi är ett med i ett tv spel o folk spelar just i den stunden....
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-12-17 02:27
o herre gud!

2004-12-17 14:13
Bra att det ente bara e jag som e helt från vettet..

2004-12-17 14:53
virtual du lever farligt.

klart man tänker på sånt där ibland.
ibland tror jag att jag lever i en värld där ingen är ärlig. att folk bara lurar mig hela tiden
det kan vara värsta småsaken som att min kompis säger att hon är sjuk och inte kan komma till mig, så kanske jag tror att hon hatar mig egentligen och ska vara med nån annan.

men det är bara ibland. ganska ofta dock
litar inte på någon i de lägena

2004-12-17 15:06
Sluta puffa ett tag ska du se att det blir bättre sen... ;D
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son

2004-12-17 19:28
tänker exakt samma saker. mehehe

2004-12-17 21:37
Jag har lite storhets vanisnne. Jag tror att jag är djävulens dotter och att jag ska ta den här världen till det ultimata.
När jag var liten pratade jag med en man i mina tankar som hade en ganska mörk och närvarande röst. Sen såg jag ett prorgram och troende människor som pratade med Gud i sina tankar så när jag skulle lägga mig frågade jag den här "personen" om han var Gud . Svaret jag fick var " vad tror du?" jag svarade "nej" och han sa " nej jag är inte Gud, jag är nåt mer än det" Efter det har jag aldrig kunnat prata med honom igen. Jag har försökt och tvinga fram den där rösten med det är inte samma sak. Fett läskigt.
Jag har också sjuka dagdrömmar, som bara kommer, att jag går på stan och helt plötsligt får skit ont och faller samman. Alla tittar på mig och undrar hur det står till och så börjar det rinna blod från mina ögon och de blir lila och stora svarta vingar kommer ut ur min rygg och alla springer förskräckt undan och jag skriker och skriker.

Ja, det verkar som om många har konstiga sjuka tankar eller dagdrömmar, vad det betyder vet jag inte...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-17 23:18
Niobe F20

följ följande råd så ska du se att det blir bra:

1. lungna ner dig med drogerna den här veckan

2. sluta glo på våldsfilmer , svaga sinnen suger åt sig så lätt...

3. om rösten kommer igen... kolla om han vill ta en fika med dig! ...om Ja så e det bara för dig o lägga dig ner hoppas på o självdö
för du antagligen så störd att det aldrig ...ALDRIG kommer bli bra igen...

öööh erkänn att du läser/ser/gillar fantasy...därav svarta jävla vingar

Det finns ingen jävla djävul!! o OM det faan så e det nte särskilt troligt att han väljer en snorunge i sverige att snacka me..... sluta ta dig själv på förstort allvar....

Användaren är inte inloggad ~ 

2004-12-18 12:09
brukar hamna i tankebanan att jag är en mentalsjuk patient som sitter på ett psykhem och drömmer allt det som händer mig...
gah

2004-12-18 12:15
jag har tänkt att denna världen är en spegelbild, att allt är spegelvänt, eller typ att den här världen bara är ett hologram, egentligen finns det ingen värld såsopm vi ser den, egentligen ligger 6 miljarder mässniskor i en stor betonglada mitt ute i ingenstans, med massa elektroder kopplade till hjärnorna, samt speglar överallt. så vi lever i den bunkern, helt grått färglöst inget finns men vi tror att vi gör allt, jag tror att jag sitter här och skriver, jag tror att jag äter riktig mat men egentligen är allt kanske bara ett hologram av livet, att det är SÅ livet egentligen är..

2004-12-18 13:07
nääästan som matrix alltså?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-18 20:19
oj, djup tanke

ja när du säger det så är det fan lite som matrix... :)

det är ju på film och dom ljuger inte?? klart det är så

2004-12-20 22:59
jag har funderat på en grej...tänk om alla sjuka människor som samhället ser som psykiskt störda är de människor som insett sanningen och sett något som alla andra inte vet.många psykiskt sjuka människor är ju ofta intelligenta snabbtänkta personer..

2004-12-21 15:35
One time, I swung a three feet racoon over the old rocks at my ranch.

2004-12-21 22:44
Jag har sjuka tankar :S..dom stör mig så oerhört mycket helt ärligt...t.ex "ooo en mask...tänk om den tar över en människa och förökar sig så det blir fler sådana så tar dom över hela världen så matar dom sina barn med oss"...looovar det är jobbigt att tänka sånt...det är nog datorn som förstör mig...
*snaark*

2005-01-04 14:38
jag brukar också tänka en massa skumma tankar...
att det bara är jag som existerar, alla människor runt mig är bara mina fantasifigurer, om det ens finns en riktig värld så sitter jag nog inspärrad på nåt psykhem och fattar ingenting och tror att jag lever ett riktigt liv...
alternativt att det bara är vissa personer som är fantasifigurer, tex min pojkvän, och att alla runtomkring vet att jag e sjuk och därför låter dom mig hålla på att snacka med nån som inte finns =(
sen alla som har sett truman show måste ju ha tänkt att det är jag som är truman... sjukt egentligen
usch jag har alldeles för många psykfalltankar tror jag....
För han heter Glenn och hon heter Glenn...

2005-01-04 16:35
jag har en massa tvångstankar...typ grejer jag MÅSTE göra annars blir jag sjuk i huvet av att tänka på det. det värsta är att det känns dåligt rent fysiskt om jag inte gör dom grejerna. det är lite jobbigt.
We call them winerbrods.

2005-01-04 18:00
jag tror att alla har sjuka tankar:)
tycker de är skoj med dom! men jag tänker inte gå in på någon av dom.

fred

2005-01-05 21:05
Sånt där e apjobbigt!!!
Blev helt fakkad efter den där jim carrey filmen.
Hade flera år där när jag kollade bakom speglar för att kolla ifall det sitter en filmkamera där bakom.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2005-01-05 21:21
Jag brukar tänka om ifall alla ser samma färger. d.v.s att det du uppfattar som rött, är blått för mig. Och eftersom du då ser min blå, som röd, så är den ändå blå för du lärt dig att den färgen heter blå.
exempel... Vi tittar på en grön prick. Frågan är om vi ser samma färg? För den färgen heter ju grönt för båda oss, oavsett vilken färg den har.

Sen brukar jag ofta tänka på hur sjukt det är att jag blev jag, att det är jag som ser det jag ser och att det är jag som är jag. Varför blev jag ingen annan, och självaste medvetandet om att det är jag som är den här kroppen och hjärnan och ingen annan.

Skitsvårt att förklara den där sista.
19

Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.

2005-01-05 21:22
jag har en del dylika tankar som pher_ men jag har kommit till insikten att det inte spelar så jävla stor roll vad vi gör, att människan i stort sett är betydelselös om man jämför med universum.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2005-01-05 21:31
jag tänker som rety md det där att ja blev som jag blev

tänk om jag inte föddes. hade jag då fötts i en annan och varit en annan..
eller. hade jag inte fötts då.. hur hade jag blivit som en annan vid kanske ett annat tillfälle osv..

2005-01-05 22:17
UtanAttTveka F16

Precis
19

Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.

2005-01-06 00:09
Saken e ente att man vill ha svar,man vill snarare(jag vill det iaf) Ha bekräftelse på att andra människor som inte sitter på psyket tänker samma sorts tankar,Ofta när jag börjar tänka sådana sjuka saker,brukar jag nästan bli galen(händer mest när jag ska försöka sova) Så efter ett tag kan jag få mega ryck över att jag ente kan sluta tänka dom tankarna...helf cp...

2005-01-06 00:13
Sen e det ente slöseri med tid,vissa av sakerna kan vara riktigt intressanta,som jag kom till att tänka på att inget kan vara helt spetsigt,för den minsta byggstenen på jorden e ju en atom och dom e ju runda,Även om man lyckas klyva en atom när man vässar pennan(ente för att man skulle överleva,Klyvd atom= atombomb) så skulle spetsen endå ente vara helt spetsig:D

2005-01-08 08:32
Jag är TV-Spels skadad...

Och Jag brukade alltid tänka så fort jag var ute i centrum lr nåt.. att man bara kunde slita folk ur bilarna, som på GTA...

Lr det kan man ju iofs, Men.. Det är nog inte så vanligt...