I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag är verkligen urbota dålig

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-20 00:27

Jag är verkligen urbota dålig

Tänkte bara höra om det finns fler folk som verkligen är usla? På allt man försöker sig på liksom? Bara ja ska hjälpa en kompis att knyta en knut så gör ja det jättedåligt. Lite löjligt exempel tycker ni men det är bara för att visa hur urbota kass jag är. Och jag är ingen sån som är kass praktiskt men tänker som Oppfinnar Jocke. Nej minsann, jag är dålig på alla områden!

Ni förstår alltså inte hur fruktansvärt dålig jag är! På allt jag tar mig till. Detta är helt sjukt faktiskt. Vad jag än gör gör jag det sämst av alla. Och detta är inget jag "bara tycker" eller "överdriver". ALLT JAG GÖR BLIR DÅLIGT!

Hur blir man en sån som är bra?

Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2004-12-20 00:37
utter, tänk efter. nåt är du säkert asbra på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-20 00:58
alla är bra på något. det gäller bara att hitta rätt. sen är viktigt att tänka på att man inte behöver vara bäst..

2004-12-20 01:48
utter P18

Du behärskar åtminstone det svenska språket bättre än majoriteten på whoa. Nu är det visserligen inte lätt att bedöma hur en person är efter ett inlägg på whoa, men en inte alltför vild gisning, grundad på hur du skriver, skulle vara att du absolut inte är sämst i din klass i skolan i alla fall.
Fuck you and the horse you rode in on

2004-12-20 01:51
att va nöjd med hur bra man är på saker å ting har ju inte överdrivet mycket å göra med just hur bra man är på saker å ting... med rätt inställning slipper man må dåligt...
What would macgyver do?

2004-12-20 01:54
Jag är helt övertygad om att det visst finns något du är bra på, kanske bara inte upptäckt än?

Jag upptäcker varje dag nya saker jag är är grym på. Gäller att inte vara så negativ och bara tänka på allt du inte kan så väl, utan fokuera på att hitta dina starka punkter.
I´m with stupid--->

2004-12-20 05:24
ett tips är att skaffa sig självförtroende...
skaffa en självförtroendeboost... det är nice med sånna

2004-12-20 07:45
Av allt du är "kass" på... känn efter vad som är roligast. Det är nog det som du har anlag att bli bäst på.

Annars kan du kanske testa typ 10-kamp fast översatt i dagliga livet. Du kanske inte är bäst på varken längdhopp eller kula men när man sätter samman allt blir du en Klüft. Den som har övergripande mest koll!
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...

2004-12-20 10:20
Du kunde ju skriva en tråd, det var bra :)
Music is my boyfriend!

2004-12-20 12:11
Jag brukar funka skitdåligt när jag är deppad eller har mycket saker i skallen, man kan inte ens frammana energin att göra de simplaste sakerna ordentligt från början så allting blir slarvigt/fel.

Jag brukar typ bli full också, alltså inte bokstavligen, men jag ingår i något sorts drucket tillstånd så att man krockar med lilltån i sköna trösklar eller går in i väggen eller vad som helst, och eftersom detta kommer sig av att jag är extremt tankspridd vid dessa skeenden, + lite deppad och bekymrad blir jag så förbannat uppgiven och ledsen för sådana små skitsaker så allting blir ännu värre.

Vintern är verkligen pest.
"Du är en död sill"

2004-12-20 12:14
Utter
Fråga mig, jag är din raka motsats, jag är bäst på allt. Skicka mess om du vill lära dig knyta, jag kan knyta en hängsnara!

//Gustav
Coolin' in the scene like a horse in a stable

2004-12-20 12:17
"Den som vet att han kommer misslyckas kommer också göra det." / nån smart snubbe

ligger ganska mycket i det. Om du hela tiden går in i nånting med inställningen "det här kommer bara bli skit" så kommer du aldrig kämpa tillräckligt för att det ska bli bra.
----------------------------
http://www.ingaklena.se

2004-12-20 13:55
G-Qlav
Piteå tidningen är allt bra härlig, eller hur? :> haha.
Är du också Pitebo?

Utter
Skriv en lista på saker du är duktig på.
Typ en gruppterapi-pryl, fast gör det själv.
Du kommer garanterat komma på nånting.
Du kan ju ömöjligt vara kass på allt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-20 15:27
ett välkänt bamsecitat (ej ordagrant iofs) om vargen kanske kan vara nåt för dig!
"om man inte kan vara bäst på att vara bäst kan man vara bäst på att vara sämst"
ä
ä

2004-12-20 15:52
Det var en tjej i skolan. Hon var skti kass på skola, skit kass på idrott. Hon var kass på allt förutom en sak hon var en gudinna på att spela Piano. Om hon hörde nån låt så kunde hon bara ta och spela upp det på pianot från huvudet.
Så om du är verkligen kass på allt. Då finns det nogåt du är bäst på.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-12-20 16:32
det jag ville få sagt med det jag skrev var att man inte måste va bra på nåt... det är bara nåt man inbillar sig... ok du kanske inte är bra på allt... låt det va så då... behöver man va bra på saker å ting???...
What would macgyver do?

2004-12-20 19:37
Jag har ett liknande problem. Vad jag än försöker utföra så går det åt skogen. I lumpen så vande jag mig vid att vara sämst på det mesta och nu bryr jag mig inte så mycket om det längre. Jag har accepterat mitt öde och det är viktigt att inte avskräckas från att försöka. Det gäller att kunna bjuda på sig själv och inte skämmas för att man inte kan tälja, knuta en knut, slå upp tält eller ta på sig ett par kalsonger ordentligt.

2004-12-20 19:38
Skidorna ska vi inte ens tala om...

2004-12-20 23:15
Tokfan
Nepp... stockholmare. Bara såg det där på nån hemsida. Det roliga är att nån för ett tag sen messade här på whoa och sa att Piteå Kuriren inte ens existerar. Jag letade lite på nätet och hittade inget. Därför la jag till frågetecknet efter.
Coolin' in the scene like a horse in a stable

2004-12-20 23:35
Tack alla, men;

Jag har testat att gå in positivt å sånt, jag är lika dålig iallafall.
Jag tror också jag har provat på det mesta, utan att vara bra på någonting. Enda gånger jag kan va bra på något är när man gör det med någon som är bra på det för då smittar det på mig typ verkar det som.

Men jag skäms inte heller för att ja inte kan nått, ja brukar skämta bort det eller göra nått. Men på senare tid har ja känt att jag blivit deppig för detta å det känns ju inte kul att snart ta studenten å veta att allt jag prövar på är jag sämst på?

2004-12-21 00:25
jag e nog precis tvärt om, de e rätt najs.. men kul att va helt kass me, då e man ju grym på att va sämst :>
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2004-12-21 00:35
hahaha du verkar vara sjukt rolig iaf:D

2004-12-22 22:41
börja knarka så blir du bättre på allt!
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2004-12-23 02:14

Följ mina byggstenar med att lyckas!!
Tänk efter saken, Analysera saken och sen AGERA Brutalt på saken...

2004-12-23 02:30
G-Qlav P16
Haha, okej.
Näe, finns ingen piteå kuriren.
piteå tidningen däremot :>
www.pitea-tidningen.se
:)

2004-12-23 02:35
Spyder 's got a point :D
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2004-12-25 14:03
men det hanldar ju liksom inte att jag inte har en sak jag är bäst på utan att jag gör allting med usla resultat liksom. fast det är väll självförtroende grej som allt annat då. även om jag tvivlar.

bebdji, naaaw ;)

2004-12-25 18:57
Utter
nu snackar du bajs!
du var jättebra på att få mej att skratta när jag träffade dej! : ) du sa massa roliga saker! såå, du är bra på att vara rolig.. du är bra på att vara snäll!
du kanske inte tycker det är några bra exempel.. fast, det är för mej viktigt att vara rolig & snäll.. SÅ!
du kan säkert knyta skor bättre än någon annan i världen.. eller skriva snyggare R än vissa.. eller.. äta upp en pizza snabbare än någon!

Du är inte dum! Så det så!
Punkt!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-12-25 20:05
UTTER , du dillar skit! är du inte bra på nååt ?! det tror jag inte på.
kom igen! jag vet att du inte tror att du inte är bar på nåt, men jag lovar att du är det.... think!

2004-12-27 19:16
bebdji, I'm blushing here :)

*..emelie..*, Det var ju bara fär att jag var full. Nykter är jag säkert en jävla degklump till humorist :)

Diabolical_Plague, Mina polare skämtar inte om det för vi har ganska stor självdistans och skämtar istället ofta om hur dåliga vi är. Skillnaden är ju då att jag inte skämtar utan säger sanningen :)

2004-12-27 20:07
stackars sate......
shimmy shimmy yo

2004-12-28 00:13
för att citera nån annan här på whoa
vad du än tycker du är bra på, finns det en japan som e bättre
http://felidae-music.com