I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En tisdagkväll-fest

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-22 03:08

En tisdagkväll-fest

Jag är ute på en fest med fyra polare. Jag anländer och börjar dansa efter jag fixat in oss. . Det är en fest med lokal och DJ. Hmm, jag glider in och dansar med ett par grabbar som jag stött på förut.. De typ knuffar ut mig och kastar iväg min mössa.. Utan anledning. Jag skiter i dom och dansar själv.. dessa snubbar är invandrare och varför har de något emot mig? Jo, jag är vit. De totalt dissar vita foolks, om det inte är en tjej. . Helt sjukt. Blev så jävla iritterande. Plus att en av de fyra polarna jag är med åker på en smäll på ögat och killen springer ifrån festen direkt efter.. Sedan börjar hans polare hota oss att de ska döda oss om vi rör honom. Vi kom för att ha kul och det här slutar kväll med, helt jävla sjukt. . Någon som mött på Invandrar-rasister som är helt blockat emot vita människor?

We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.

2004-12-22 03:18
vadå han hailade eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-22 03:35
"Hailade" ?
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.

2004-12-22 03:46
päronpung P20
nazister som heilar annars...

2004-12-22 04:12
Det är väldigt vanligt med såna tycker jag. Oftast så händer ju ingen men det är fan för ofta som folk är kaxiga, otrevliga och börjar tjafsa bara för att man är svensk.
Om det däremot senare visar sig att man känner deras kompis så blir de jättetrevliga. Förstår inte riktigt poängen med det hela.
Det kanske är likadant för invandrare men jag tror faktist inte det, brukar aldrig se något sånt.

Självklart så finns det ju svenskar som har fucked up åsikter också. Svensk rasism är också mer organiserad vilket kan göra det farligare. Men hur många börjar förolämpa en bara för att man råkar vara där? Ja jag vet inte, men rasism finns fan från alla håll.

2004-12-22 08:25
sverige är ett rasistiskt land helt enkelt.
Dock, för att komma ifrån det måste man sluta behandla folk olika, fan om nån muckar, stå på dig och säg ifrån. Skit om han är från Sverige, Iran, Turkiet, Japan.

När en Svensk slår en Svensk är det fyllebråk
När en Svensk slår en invandrare är det en rasistisk fråga.
När en Invandrare slår en Svensk är det "dem där bråkiga turkarna som är igång igen" är bara en av dem fraser man hört.

Det är synd som fan, men det är sant invandrare är minst lika rasistiska som svenskar är fördomsfulla.

2004-12-22 22:39
jävla frukter! börja knarka istället.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2004-12-22 23:36
anal_ vet verkligen vad som gäller.

Men nej, det är sånt som finns och kommer alltid att finnas. Tyvärr finns det rötägg av varje folkslag.
Still in the bridge

2004-12-23 01:13
tBoy: Så otroligt sant vad du skrev. Tragiskt nog är det sant. Jag har redan bestämt vad jag ska göra. . Jag går på samma skola som de här snubbarna och spelar radion som går ut över hela skolan, så jag kan lika gärna spela in en låt och låta den rulla :D
Jag förmodar att ni förstår vad låten kommer handla om. :)

eller så snackar jag bara nu och kommer skita i det.. =/

2004-12-23 10:24
alltså att du ska bli Ultima Thule va inte riktigt va jag menade. Gör bara vad du skulel göra om du fick en smäll eller blivit hotad av en svensk (svensk i den benämningen att han är född här)

2004-12-23 23:35
Sparvass.. vilka jävla idioter du råka stöta på! skit i dom!

tyvärr fattar inte vissa invandrare att deras beteende är grymt kränkande

nästa gång du festar sök upp oss. =) du kommer va grymt välkommen o vi ska ta hand om din mössa =)

kärlek
Femme fatale

2004-12-24 07:03
supsup Jaha det var jag som var barnslig @ webforumet medans du säger att man ska slå ner för att en turk knuffar en?

Hoppas du inte är seriös o har mer innanför panbenet..

Sparvass Tyvär är det så. Alla har sina försdommar. Inget man kan göra? Bara leva med det, trisst att det skulle sluta som det gjorde. Du har iaf en soft inställning blir knuffad och bara "äsh wtf låt dem spela allan ballan, jag är här för att ha skoj o dansa vidare"
-- Mellanslagsanvändare --

2004-12-24 16:17
haha såna som dem borde sättas ut i krig, låta dem pissa på sig av rädsla

2004-12-25 13:12
sant.

förjävligt!
Det va bättre förr, svenskunderjord!

2004-12-25 18:28
muhfakka P21

e du rasist eller????

=)
Det va bättre förr, svenskunderjord!

2004-12-27 16:50
Tjenare:
Jag vet att de hatar svennar eftersom jag är tillsammans med en tjej som har hängt med de förut, dessutom har jag råkat ut för dom förut, eller. . endel jag känner har gjort det. Pga, att de är svennar. . Sedan om man bråkar så blir man "Rasse" i deras ord. . Helt otroligt.

2004-12-27 18:32
Haha, kan se bilden av en blek liten svenneballe som står med mössan på inne i någon sunkig lokal och dansar eurotechno.

Nä... Här får du nog ingen sympati.

2004-12-27 20:43
Johanone:
Hahahaha. . Uhm, för det första är jagi nte riktigt ute efter sympati utan bara folk som förstår mig. Se det så här.

Se en blek svenneballe som kan röra på fötterna till hiphop på dansgolvet och ett par "turkar" som står i en ring och vinklar på höfterna var femte minut och bara väntar på ett tillfälle då svennen gör ett par moves på golvet för nära dom.