Jag förstår fortfarande inte vad som e läskigt, kan nån förklara det jobbiga i med att ringa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LeChux Syndare! UtanAttTveka F16 One more to the Telefon Fobi Like Whoa ! Empire P20 Det är inte läskigt att just ringa men jag blir fett nervös när tonerna blir fler och fler. Usch.
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
¨haha vi kanske borde ringa varandra väldigt ofta så kanske vi slutar vara nervösa tillslut när man åtmisntone ska ringa varandra. eller nåt
UtanAttTveka F16 Hahaha. Vi kan turas om att ringa. Jag ringer dig och du svarar efter jätte många toner så blir jag nervös. Sen så svarar du och jag säger hejdå och lägger på sen så ringer du mig och jag gör samma sak som du skulle göra osv. Sen så pratar vi lite skit så ringer Kenna__Kaniff till dig eller mig så svarar jag inte förren en miljard toner så blir hon nervös så bjuder jag in henne till vårat samtal så kan vi sitta där och bli nervösa tillsamans. Och kanske ha lite grupp telefonsex.
Kjellkriminell F16 Jahaa. Hahahahahhahahahaha. Hahahahahhaha. Nu fick du mig att skratta ordentligt. Hahahahha. :D
Totte2 P-1 haha det låter asbra :D
hm.. min tjejpolare ringde hem te sin kille o ba "fan va skön du va igår älskling" ... så var det tydligen hans farsa, o inte hennes beloved pojkvän. now THAT'S pinsamt.
What I said, yo!
UtanAttTveka F16 Hahahhaa. Visst gör de det? :D
PhilAhz0phee F19 Hahahhaha. Fifan alltså. Kan det bli värre? :D
Totte2 P0 Jag har kommit på mig själv att jag ALLTID är närvös när jag ringer. jag med JÄMT . usch :S
Tüffü was here!
beatmeat nej det varu nog inte ensam om ;)
Tüffü was here!
beatmeat Hahahha. Det är många i den här tråden som missuppfattat den. Hahaha. Så handlar tråden om telefon fobi.. Typ. Haha.
Är ofta nervös då jag ringer till ngn okänd, typ jobb/myndigheter. Tack Gud för E-mail ^^ G.
Chickens. Men jo man får väll tacka för E-Mail iofs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FraGGit P16 Visst? :) Gewan P20 Empire P20 Ord.
Hehe. Fan jag är ingen svenska pråfäsår. WÖRD
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
blir också nervös när jag ska ringa...fast o andra sidan blir jag nervös för allt jag gör, känns det som iallafall fakked app
to weird to live, to rare to die
måste hålla med, inte så att man är närvös för personen ifråga man ringer... utan bara väntandet.. nä jag tror inte att d e något av den närvösa känslan utan mer förväntansfulla?
Skruv_Linda F18 Det kan vara sant faktiskt. Ännu en klok person på whoa. :) abnormal_germ P18 Hehe. Fett synd. :P oneoo P4 ;)
only_see_alithea F0 Fan. Värre än mig.:P
Blir också nervös när jag ringer. Sitter och harklar mig och sväljer och grejer. nu har jag kommit på att om jag gör någonting...typ, pratar med mig själv på dass, leker ricki lake talkshow som jag brukar, och kommer på mig själv med det...då brukar jag skratta åt mig själv, och högt säga "emmelinda, vad gör du?" och då skrattar jag ännu mer för då pratar jag med mig själv igen. och så fortsätter det så tills jag...inte tycker det e kul längre.
only: tycker jag med. :)
EmCi_Emm F16 Hahahha. Det där är min flickvän i ett nötskal att hålla på sådär. Hahaha. Klockrent. only_see_alithea F0 Jajamen. :P
sama häär:D
DaBBe P17 Sooft. Då får du gå med i vårat coola gäng: Telefonfobi like whoa :D ;)
jag blir nervös när jag pratar i telefon, spelar ingen roll vem det är med. Det är bara jobbigt att sitta där och hålla handen vid örat och prata med någon man inte ser.. jag tycker det känns konstigt.. jag använder nästan aldrig mobil eller hemtelefon.
russianrollet: haha jag har en tjejkompis som ALLTID gör samma sak, hon tar sig jämt på brösten utan att hon tänker på det, var jävligt kul en gång då vi var på ett möte med massa politiker i kommunen.. då satt hon helt plöttsligt och tog sig på brösten så jag fick försöka obemärkt glida bakom henne och ta upp hennes händer från hennes bröst för att inte avbryta politikerna som snackade, men hon brast ut i asgarv så det gick ändå inte vägen.. fast det slutade med att en av politikerna började disskutera rutiner och tvångstankar med oss.. och det var en sjuk jävla gubbe det där..
hahaahaha:D!! så jävla typiskt.. alltså har aldrig förstått det där, tänk om jag skulle sätta mig på ett viktigt möte och börja leka med kuken.. shit folk skulle tyckt jag var en riktig slusk och jag hade aldrig fått varit med på nåt möte igen haha:D
fast å andra sidan, hade en brud setat och masserat sina bröst framför mig hade jag säkert drabbats av min manliga svaghet och fallit för den sexuella lusten, alltså blivit kåt..
klart! männen är små flugor i rymden jämfört med tjejers skönhet, ni är dem vackraste varelserna på denna jord, finns ingen större konstnär än kvinnans skapare.. och deet är klart killar faller för era former, runda välformade stjärtar, runda bakelse liknande bröst "dem flesta älskar ju bakelser", eran släta hy, era stora glansiga ögon.. listan kan göras lång. aah jag älskar tjejer *drömmer*
killar däremot är groteska varelser, håriga raka enformiga kantiga mörka skrovlande röster torftigt hår... en vacker tjej har makt över en kille det är fakta
bra då får du fin vältränad mage oxå;)