I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffare

2005-01-04 22:27

Kännslokall

jag har tänkt på en sak,att jag är totalt känslokall!
katastrofen i asien-jag bryr mig inte,trots att jag hadde kompisar där.
morfar dog-brydde mig inte trots att vi hadde starka band
är detta något psykisk sjukdom?
eller är det bara så att jag är påverkad av att jag tog xtc och rökte förut?

"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2005-01-04 22:30
du är helt enkelt egoist!
Music is my boyfriend!

2005-01-04 22:45

Har du alltid varit så här, så långt du kan tänka tillbaka så är det kanske helt enkelt din personlighet. Eller om du tänker tillbaka och kanske kan komma på någon situtation och efter det så blev det katastorf, du kanske har mycket med dig själv då du kanske inte orkar tänka på omgivingen.
Jag har inte heller känt så mycket av Sydostasien katastrofen för jag har haft en hel del med mig själv, men jag känner mig inte speciellt egoistisk.

Allt kanske kommer på en gång tillslut, alla dina känslor bara flyger fram på ett och samma tillfälle, det har hänt mig.
http://www.homage.nu/
Graffare

2005-01-04 22:57
hmm,kanske för att jag såg min morsa fick stryk lite då och då..
det är nog det enda jag kan tänka mig som "tragisk händelse"
personlighet...isf så har jag genomgått en personlighets förändring
aldrig fått sånna utbrott...
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2005-01-04 23:00
jag tror inte att du har pillat några bokstäver o rökt lite gjort det i a f. såvida du inte röker massa nu, man blir rätt apatisk utav det..
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2005-01-04 23:01
*för
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2005-01-05 00:17
liknar mig lite där, kanke fick för lite kärlek när jag var liten.. =/.. men men,,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-05 00:27
Jag är likadan, eller ja, nästan iaf. tycker faktist att det är ganska bekvämt.

2005-01-05 01:56
eller så är du en hejare på bortträngning.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-01-05 02:06
jag har inte heller tänkt en tanke på "offren" där nere. orka bry sig, känner inte med dem alls.
omg!1

2005-01-05 02:32
ang. dem där nere.. nix har inte berört mig.. median berörde mig mer faktist under wtc ect. bara just vad som hände,. men någon sorg icke.
Bara den tanken. skit wtc och bush och hussein.. skit fram med popcorn....
aja ni fattar. lugna pukar i min skalle...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-06 03:04
du kanske är sociopat som Riply..
"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2005-01-06 17:42
JAG är känslokall...Jag skrattar ifall någon bryter sitt ben...Jag skrattar åt folk som sitter i rullstol och har fel på ansiktet...men jag känner en slags "sympati" för utvecklingstörda..
*snaark*

2005-01-06 18:05
maang

"man blir inte känslo kall på XTC "

vet du vad signalsubstanser är?

2005-01-06 20:30
maang P18

Han man käkat mkt E så är det nog ganska så stor risk att man blir känslokall.

Under ruset, så visst blir man kärleksfull, men verkligen inte efter det har gått över.
Folk hamnar ju i månadslånga depretioner efter dom har käkat E.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2005-01-06 20:36
ag är det och det är gött ju

2005-01-06 21:51
serotonin allesamman.. repeat after me...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Serotonin

2005-01-06 21:53
eller..dopamin. whatever. signalsubstanser iaf

2005-01-06 21:59
Sän F20

var ju det jag SA ju ^_^
Graffare

2005-01-08 01:52
kanske kan va det döra serotonin...

2005-01-08 08:51
Det finns många som lider av känslokallhet.
Det är nog ganska normalt.
Som exempel.. även om man inte har nån anhörig i asien.. lr om de som hände, Så borde väl alla känna Empati och ha vissa känslor angående det som hände...

Men.. Not me.... De finns säkert fler som tycker så.
Graffare

2006-03-29 12:14
kanske har drabbats av "we dont give a fuckism"

2006-03-29 12:15
Eller så mår du egentligen piss dåligt över det som hänt, och skiter i dina känslor?
Graffare

2006-03-29 12:19
In fact, så känner jag inte ett dugg empati.
Empatilös.
Dock inte sympatilös

2006-03-29 15:17
känner mig med sån, blir inte heller så direkt ledsen övergrejjen som händer eller folk som dör, fast den dagen de händer att nån mycket nära dör då lär man ju bli knäckt! typ i skolan förra året när anna lind dog, dom hade typ ett rum där en dag då man kunde prata ut om de som hänt, folk grät ju för fan! asså va e de?
BAHA!
Poet

2006-03-29 16:41

Jag tror du förtränger och skjuter iväg allt det onda.
Det kan catch up to you nångång snart, oftast.
What I said, yo!

2006-03-29 17:18
har oxo drabbats av det innan när livet bara handlade om dåliga nyheter gång på gång...man slutar känna efter ett tag..d e bull som fan
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown

2006-03-29 18:28
det kommer, jag lovar.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-04-01 00:26
Bara och be att du inte är sociopat. Om du kommer fram till det..säg det inte till nån. Det kan bli problem.
A Profound Hatred of Man

2006-04-01 00:52
asså d finns en snubbe ja vill bli av med, gör du jobbet för 100?
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."