I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-01-12 21:57
idun F16

Men vilket snille din kompis verkar vara som är tillsammans och tydligen älskar denne mannen. Att han mordhotar dig och kallar dig incesthora borde ju få henne att undra vad detta är för typ. Hans åsikter var ju inte heller särskilt imponerande sa du ju.

Det är så tragiskt att läsa sånt här. Småtjejer som blir utnyttjade av äldre killar och går och mår dåligt.

Men men tydligen anser din kompis att en pojkvän inte alls behöver ha följande: Hjärna, respekt, moral, medmänsklighet osv osv
Skäms du inte?

2005-01-12 22:00
Ultra P21

precis, man kan ju tycka att det faktum att han redan har en flickvän utöver henne corde räcka.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-01-12 23:40
Misery_chick F21

Ja, antagligen har hon träffat killen innan hon visste nåt om hans flickvän och blivit rejält förälskad. Eftersom hon redan var förälskad i honom har hon sedan tänkt att han ska dumpa flickvännen och ta henne istället. Att han inte gjorde det direkt borde avskräckt henne. Konstigt att hon väljer att vara en del i hans dubbelliv.
Skäms du inte?

2005-01-12 23:42
Egentligen borde hon ju ha tagit avstånd från honom redan när hon fick reda på att han hade ett förhållande sedan tidigare.
Skäms du inte?

2005-01-13 09:12
visst är det mycket lättare att skulla allt på henne emn situationen är inte så enkel..som jag har försökt förklara.
Hon har haft en relation innan där hon behandlades väldigt illa vilket JAG tror gjorde att hon kändes sig enomrmt älskad av den kärlek hon fick från sin "nya".
hon nöjde sig med det lilla och det lilla växte i henne o hon blev enormt förälskad.

hon vill vara ifred nu, så jag tänker låta henne vara några dagar.. jag tror hon börjar inse.eller jag hoppas iallafall

2005-01-13 09:38
idun F16

är väl ingen som skyllt allt på henne

2005-01-13 11:10
misery_chick

tycker nog nästan att du förolämpat henne väldigt mycket mer än vad du har grund för...

Du har inte skyllt hans otrohet på henne men du tycker att hon får skylla sig jsälv för att hon trodde på någon... du säger att det borde varit uppenbart att han skulle utnyttja henne och tar som skäl att han är 27 och hon 16... är inte det att vara lite väl trångsynt? visst det var någon annans kille och ja, det är respektlöst men att ta konsekvencerna av sitt handlande och att skylla sig själv är två olika saker...
låt det börja...

2005-01-13 11:35
Dimma

jag tycker jag att hon gjort väldigt fel hon med, det betyder inte att jag tycker att allt är hennes fel.

"du säger att det borde varit uppenbart att han skulle utnyttja henne och tar som skäl att han är 27 och hon 16... "

nej det säger jag inte, däremot så tycker jag att hon är för jävlig som har/hade ihop det med en upptagen kille.

2005-01-13 11:36
och jag har väl ändå inte sagt att hennes ålder har med vad hon gör att göra?
däremt så sa jag :

"och att säga att " i 16årsåldern kan man lätt bli förblindad." är enligt mig att fölolämpa 16-åringar, folk gör idiotiska saker i alla åldrar, att den här tjejen råkade vara 16 när hon gjorde det betyder inte att dumma val är något extra vanligt för 16-åringar"

2005-01-14 07:46
14.
California, knows how to party!

2005-01-21 14:43
Shiiitt man får aldrig lägga sig i..människor är trångsynta...jag tycker du gjorde "rätt"..du ba tog hand om din polare..men shiii..han ska inte hota dig! Aa han är säkert ba arg för han torskade..och du blev till hans fiende..på nåt sätt måste han ju bli av med sina agressioner..ta inte det där på allvar(ändå ska du va beredd). Lycka till!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-22 20:03
låt andra människor sköta sina problem... och anmäl aldrig hot osv... det lägsta man kan göra...

2005-01-22 20:04
track10 P21

är det lägsta man kan göra att anmäla hot?
hur tänker du då?

2005-01-22 21:52
inget är anmält o allt är förtillfället nerlaggt.
ingan kan heller inte få veta vad han heter på helgon.

2005-01-23 07:08
idun

jag tycker att du, din mor och din kompis verkar vara lika korkade alla tre. om det inte bara är så att du blåst upp allt som hänt, när du skrivit ner det här så borde en anmälan varit inne för länge sen. och vad gäller din kompis: ser du hellre att hon tar livet av sig än att du "förstör er vänskap"?

har förlorat vänner för att rädda deras liv, det är så det fungerar med sånt här: antingen dör de eller så försvinner de, eftersom de inte kunnat ta sig loss själva och man varit den enda som kunnat hjälpa, vilket resluterat i att de blivit rålacka på en och brutit totalt. hoppas fortfarande på att träffa en av dem och höra hur hon mår utan sitt svin till pojkvän som slog henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.