I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jobbig Vardaglig händelse?!?!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-01-07 23:04

Jobbig Vardaglig händelse?!?!

Min polare var hemma hos mig igår å vi skulle poppa popcorn..(LIDL popcorn, akta er för dom).....han har en gammal micro hemma hos sig å brukar poppa i typ 2-3 minuter på hans....jag fick en ny i julklapp å han fatta inte riktigt när jag sa att borde passa popcornen så dom inte blir förstörda...(jaja mummlade han)....han satte på TRE minuter.....PHOOOFFF!!!! sa det å han skrek...jag citerar:

"Maaaax det brinner...tystnad....eller nåt..."

Jag trodde han drev med mig...men icke sa nicke...hipp som happ så hade hela mitt kö blivit rökfyllt å det var inte den smarrigaste doft jag känt...gul jävla rök och hur mkt som helst...ögonen sved tamigfan...jahapp...tror man då att de tskall gå att vädra ur å torka ur mikron sen.....NÄÄ!!

Det går inte att få bort...micron är helt gul och lägenheten luktar satan.....=/

tut!

2005-01-07 23:05
Kul då... Igår fick jag ett popcorn som smakade mögelost.
Min jobbiga vardagliga händelse var att min pojkvän åkte hem igår. Dessutom dog en nära släktig. Super vadagligt.... Livet suger.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction

2005-01-07 23:07
shit pommefritt!!
tut!

2005-01-07 23:14
mää.....
tut!

2005-01-07 23:33
tråkigt, en kompis till mig eldade pommes i ugnen en hel natt (han var fyllehungrig men däckade i vår gemensamma lägenhet...) så att allt jag ägde luktade fan i typ två månader efteråt...

all fire burns, little baby, you´ll learn

2005-01-07 23:36
supsup Vad tror du egentligen?? ;)

Nä de tvar en smärre tystnad i cirka 3 sekunder sen sa lugnt å sansat...jag citerar: "eller nåt..."

tut!

2005-01-07 23:54
Mm, lyckats med det jag med. Fast bullar. Bullarna vart svarta, det vart röken med, och micron den vart härligt gul :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-08 01:41
spilla ut en kopp med lackfärg på golvet, försöka torka upp det med rengöringsmedel, råka välta julgranen, massor med brunt vatten från julgransfoten på mattor och utspilld lack gaaahhh
I, Rowboat

2005-01-08 12:01
Xena

Jao det har jag gjort men det är jobbigt som fan....de tär micron som måste ut snart =(....

däremot så fick jag tips om att ha ett glas med lite ättika på bordet i nåt dygn så försvinner det...jag har haft det i ett dygn nu å det luktar mkt smärtfritt men det ligger fortfarande kvar å river mig i nackhåren =/
tut!

2005-01-13 16:46
förra veckan var jobbigt för mig...
jag fick så ont i magen av att jag skratta så mycket åt en polares kompis för hon drack rakt ur ett mjölkpaket med mjöl bäst före 2004.1131....
Flying inbetween..

2005-01-13 17:05
LIDL är ju grunden till all ondska!

Tråkigt med din lägenhet förresten, har tyvärr inget tips om vad du kan göra!

2005-01-19 22:45
smisk F0
tror inte vi är de enda som lyckats göra såå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-19 23:46
Folie är inte heller en hit att ha i micron.. :\
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2005-01-20 01:44
Oflyt F19 : Micrade han asså bajs och potatis i micron? eeeeww!
Married to the money, fuck the world, that's adultery