utseendefixering
alla vill vi se bra ut ,å d e faktiskt inget fel med å bry ssig om utsidan,man blir inte ytlig bara för d,men vafför vill vi egentligen se bra ut? e d bara för att ju snyggare man e desto finare chicks kan man få?
"Det är önskan om att inte stå bredvid som driver folk till nästan vad som helst, snart behöver dom manus för att vara sig själv"Timbuk
Allt blir lättare i livet om man är "snygg" =)...
det är inte kläderna som gör personen, det är personen som gör kläderna
Klart att man vill se lite snygg ut. Alla har ju olika uppfattning om vad som är snyggt på sig själv.. dels vill man ju det för att impa på brudarna/grabbarna =P o dels för att man kanske mår bra av att se lite snygg ut...
va?
äh! det är kul o göra sig fin, men de ska man göra bara så länge man finenr ett nöje till det. man vill komplettera ett intryck med allt, både utsida och insida. men det är inte bra att de ska sätta stopp för ens frihet, typ att man inte kan visa sej ofixad. man är vad man gör det till ;)
Femme fatale
Man gör väl sig till hur man än ser ut? Jag använder inte sånt som anses vara fint och respektabelt,utan det som jag själv tycker e fint.Man vill väl alltid se fin ut,men man ska ju inte se fin ut på andras begäran. Eller ha den finheten som andra tycker om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men FAN Vd håret kan förstöra hela ens dag. skämt åsido jag er rent av pissed off om håret inte lyder...vilket e ganska ofta
Femme fatale
För mig är mitt utseende viktigt. Jag tycker om att känna mig fin och jag tycker om att göra mig fin. Jag tycker om kläder och jag tycker om att köpa kläder. Ibland fixar jag mig fast jag inte ska någonstans, bara för skojs skull. Oviktigare är ju hur andra ser ut..
så amar ser pissed ut ganska ofta? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
super-nerd haha nja där har du en poäng hallonbåten... jag tror mer att ja känenr mej missnöjd ganska rejält då om håret e kefft e allt annat det.. NEJ jag e ine ytlig :D
Femme fatale
var inte missnöjd.. sluta vara ytlig.. :D
super-nerd du förstår när du ser min kalufs...
Femme fatale
du skulle se mitt bigass afro på morgonen.. what to do.. nån tycker säkert att du är vacker :)
super-ner haha jo nån kanske. det e inte de ja oroar mej för utan för att mitt hår e så busigt
Femme fatale
om ditt hår är busigt, vad är farligt? att andra kanske tycker det ser cp ut? :D
ne men lite uppfotran vafan.. vill ja de ska va rakt e de lockigt vill ja ha de lockigt e vågigt. vill ja ha vågigt e de rakt jag är övertygad om att mitt hår har en egen själ...
Femme fatale
uppfostran? hallonbåt, just av den anledning att ditt hår har en egen själ, ska du få låta det få leva sitt eget liv, utveckla och spela sina melodier och lägga sig åt vilket håll det vill. det ska få krulla eller vara rakt, helt beroende på hur det känner sig. just like waves, let them be
haha aa men ja tror inte ja vil se ut som ronja rövardotter bara för att ja låter håret va =( hehe men ja har skitit i att fixa mitt hår eller sminka mej hela lovet typ. jävligt skönt men man känner sig ganska pluttig
Femme fatale
hahahaha fan va denna tråden blev gay =)
"Det är önskan om att inte stå bredvid som driver folk till nästan vad som helst, snart behöver dom manus för att vara sig själv"Timbuk
ronja var söt som fan
även om folk säger att dom inte bryr sig om va andra tycker så finns det alltid en del i oss som gör de. alla vill vi se bra ut, och va vi tycker e att se bra ut varierar stort från person till person.. ja e inte direkt den som bryr mig så mycket, köper inte kläder ofta, klär aldrig upp mig, men ändå tänker man så klart på hur man ser ut. oundvikligt.
vågar du köra på mig igen då fitta?
tänk om man inte kan dra gränsen mellan fult och snyggt då? vad som ser bra eller dåligt ut. det är absolut inte oundvikligt, beror HELT på vem du är, vart du kommer ifrån och hur ditt kropps/sinnestillstånd är.
jag har på mig det JAG tycker är fint, jag gillar att känna mig fin, sen om andra håller med skiter jag rätt fullständigt i.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
hum, jag mår typ dåligt om håret e äckligt, annars e allt annat lugnt, äcklig ska man vara =)
Vem fan bjöd henne?
run-to-the-sun F16 riktigt otvättat hår är ju obekvämt, det handlar för mig inte om utseendefixering så mycket som att jag inte gillar när min hårbotten kliar ^_^
mm, ungefär samma, eller vafan, lite utseendesfiksering också, eller nää, inte så mkt, fan man känner sig jätte jätte äcklig när håret e otvättat.
Vem fan bjöd henne?
jag är snygg. men hookar aldrig med någon 'snygging' kanske för att det finns så få snygga människor. ibland nöjer man sig med 'ok'-människor. det som attraherar mest är faktiskt när man hittar någon som påminner om ensjälv till sättet och har liknande tankebanor, man blir förälskad i den lilla delen av sigsjälv man hittar i andra. men det håller inte i längden. jag MÅSTE ha bra gener till mina barn, jag måste ha någon som är tillräckligt snygg. det är skitsvårt att hitta.
Edgar allen poe sade en gång att det endast bör finns en spegel i varje hushåll, och att den skulle vara på ett avskilt ställe så att man bara kunde titta i den om man verkligen behövde det, så alla som har såna där spegelväggar... well, grab a brick! en liten jävl längst in i byrån skulle inte skada, folk är ju sjukligt fixerade i hur de ser ut nuförtiden..
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!
Jag kan ta all skit jag kan ta ha all smärta men jag har fetaste stilen i hjärtat. Ne skoja, funkar inte i tälje. dom ligger efter här å fattar inte ett skit ibland orkar man bara inte.. typ äckliga kommentarer som gör att man vill tta tag i personens axlar å trycka ner han i golvet å sen dra en matta över han.
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Moonshiner det där med bara en spegel låter jävligt vettigt, själv har jag bara en i badrummet.
Det är sant, har man en dålig hårdag så är hela dagen förstörd. Man går runt o kollar ispegeln på håret hela tiden, coh ser att det är helt fult platt eller hur man nu inte vill ha det, sen går man runt och tänker på det hela tiden. Katastrof.
aniii F16 men usch vad jobbigt, jag hade nog inte orkat bry mig ^_^
håret är väl inget. lite rufs är bara charmigt om resten är good lookin
det mest oattraktiva är väl ändå orangefärgar hår, blonda slingor på killar (och färgat hår på killar överhuvudtaget), ena hälften mörkt - andra platinablont... och överstylade hår. Naturligt ska det vara. Sen om man har permanentat eller nåt är väl inte så noga iofs..
usch ja, killar med 1 kilo vax och brudar med söndersprayat hår. geeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz.
What I said, yo!
kemikalier har väl aldrig varit varken bra eller snyggt att ha i håret? oavsett om l'oreal &co vill att man ska tro det. knullruffs är sxe...