Vill juh ha honom :(
Ja vet inte vad jag ska göra! träffade en kille för några månader sen, ibörjan va allt bra, vi umgicks och så, fast med tiden blev allt annorlunda, antar att ja började falla för den här killen så ja började undvika honom istället, blev rädd...och jag börjar ångra mej grovt!!! Va ska jag göra?! Sånt här händer alltid mej... Problemet nu är att killen visar inget intresse längre, jag har med andra ord sumpat min chans... Är det bara jag som gör samma dumma misstag om och om igen :( ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sluta undvika honom kanske?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Ring upp honom, säg vad du känner, vad har du att förlora?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Maisaa Lättare sagt än gjort...speciellt för mej, jag har verkligen skit svårt för att öppna mej för en person :(
rastafari ja hade också skit svårt o öppna mig för folk, men sen gjorde jag det engång..o nu har jag kille.. =D Go for it girl ;) du har inget o förlora på det..
Jag kanske inte ska ens yttra mig om killar, jag har fetater problem än vad du har. Sorry men det enda du kan göra är att ringa honom.. hmm, man borde lyssna på sina egna råd
kristella_ Jag öppnad mej rejält för mitt ex och han såra mej djupt! är rädd för å bli sårad igen...dessutom tror jag att det är kört, killen verka ha andra tankar om mej nu..:(
meh, gå o ta en fika me honom o sen berättar du hur du känner eller nått..
word up maisaa. jag är sämst på att lyda mina egna råd. :( jag skulle skriva nåt om jag hade något direkt att tillföra men jag håller med ovanstående talare om att man måste våga satsa om man ska kunna vinna. you got nothing to lose, right?
Maisaa Jo jag håller med dig, ens egna råd är egentligen dom bästa... Priyan Nää jag har väll inte d :P
priyan, mitt kärleksliv är en enda stor röra, ändå sitter jag och lappar ihop andras förhållande med hjälp av mina råd.
maisaa: yeah tell me bout it... been there, done that, had that.... :(
äehh, jag ska spela cs, kärlek är för amatörer
Fucks your life up crew Tjabo!
Virtual_Sexuality cs är kärlek:P
ooo jag gjorde exakt samma sak en gång. sen va det försent liksom. och de e det väl fortfarande.. menmen vad ska man göra. livet går vidare, det komemr nya killar... typ... försöker jag intala mig... eh
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
Rastafari Mjo, brukar också avskärma mig och hålla tryggt avstånd från den jag har känslor för, men antar att det har att göra att man är rädd för något.
We can live today, but we are not promised tomorrow We can pass away, say goodbye to yesterday.
du vill säkert bara ha honom för att du inte kan få honom längre.
indiantjejen sa det HAH! Fifan jeffla bra!
Fucks your life up crew Tjabo!
Virtual_Sexuality P17 hehe jag är rätt bra ibland
varför måste alla känna så mycket hela tiden
önskar jag var avtrubbad från känslor, precis som förr. men nu har känslorna börjat välla fram igen och har resulterat i den såkallade kärleken o nu vet jag inte vad jag ska göra. Känslor är ack o ve, så underbara men ändå så avskyvärda.
We can live today, but we are not promised tomorrow We can pass away, say goodbye to yesterday.
Det e tvärtom för mig. Jag har lätt för att öppna mig, och öppnar mig ibland för mycket.Inte så att jag sitter och gråter och söker tröst andra gången vi träffas, men blir det snack om varandras liv så förskönar jag inget. Jag vet inte varför det blir fel när man gör så...Om det e killen som tycker man e mysko för att man e ärlig och så pass stark att man kan snacka om det utan problem, eller om dom känner sig omanliga när dom träffar en relativt självsäker tjej. nåt är det ialf.
jag märker inte av att du har någe problem med att öppna dig för folk! du har ju förihelveti skrivit en tråd om det!
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
indiantjejen hehe nah thats not the case, det löste sig =) YoL ´ Ja men det här är över nätet lixom, ja snackade om IRL!
Killar gillar tjejer som öppnar sig och inte håller på och leka ande.
Jeb_bush tack :) eller vadå grattis
haha förlåt att jag skrattar. Men skyll dej själv. Han ville ha dej och du tog inte honom, nu får du brinna. What comes around, goes around.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare: så bara för att man är rädd för att bli sårad och är försiktig ska man brinna? äh. ni killar alltså.
What comes around, goes around.
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Sän jag tror inte på rädd att bli sårad. Vill man ha någon så vill man ha den personen. Man kanske har blivit bortskämd med att man får så mycket, så man inte tar vara på chansen förrän den e borta.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Emelpee jag har också blivit så jävla sårad så jag sabbat mitt liv. Men dyker min drömprinsessa upp så kan det hända att jag skiter i henne.. men då skiter jag i henne för alltid... men troligtvis skulle jag ta henne. Men jag skulle inte köra games vilket jag misstänker e det som händer i detta fall.
snillet P1 Spela spel? Knappast... Norra_Ishavet And your problem is..? förövrigt så svalde jag min stolthet för en gångs skull och nu har allt löst sig mellan oss :)
Norra_Ishavet Jag märker detta. vad får dig att tro att detta inte är min riktiga användare :S? haha!
Har inte läst alla inlägg men jag hade försökt ring homom.. Jag gjorde samma misstag med en kille som ena stunden var för "på" och ja. Dessvärre vart killen en månad senare utvisad från Sverige och där stod jag.. Ta changsen för fan, du har ju absolut ingenting att förlora.
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"