Begravning
som en följetråd till Sista låten tråden så undrar jag nu hur ni vill att eran begravning ska se ut? musik? vart? me vilka? osv. aa ni hajjar.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
jag skulle vilja att man kunde ha ngn jäklarns detektor på folk som ville komma till min begravning så man visste vilka som verkligen brytt sig/bryr sig och vilka som bara "va polare med en för att de fick ut något av det som gynnade dem" : ) de som bara "fejkat" sin sympati för mina släktingar och som inte give a damn egentligen skulle åka ut på en gång. moahaha. vill inte att de ska vara i en kyrka men kan å andra sidan inte riktigt komma på något bra annat ställe där man skulle kunna ha cermonin. så det får ja klura lite på ; ) massa vita blommor. inget gult å inget rosa. absolut inte. en enda psalm skulle ja tillåta. den skulle mamma få välja. sen skulle ja vilja att någon läste upp "if i'd die tomorrow, i'd feel no kind of sorrow. I'd smile at my memories, and pray for my enemies" av looptroop. dels för att ja gillar dem skarpt + att den delen är bra fin och klok. : ) efter allt skulle de få gå på disco eller ngt så att de skulle slippa gråta så mycket. : ) haha. fan, ska kanske sätta mig å skriva värsta testamentet =p
okej soft, mne folk kom igen nu droppa lite nu kom igen!!
schyssta planer phatie =) orkar inte skriva lika myckewt men det jag vill är väl att dom jag älskar och står mig nära ska komma på begravningen, och folk som tycker om mig om dom nu vill det, men helst inte massa sorgsen kyrkmusik, dom kan få spela lite av mina låtar
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Utomhus på sommaren. (Dör jag på vintern får dom fan frysa ner mig ett halvår.) det ska vara mkt grönt, mkt blommor, och ingen får vara klädd i svart. Åsså ska're va god mat. Hm, jag får inte vara närvarande vid min begravning hmm. fan vad äckligt att ha en döing i närheten när man ska käka. Dom kan nog lika gärna begrava mig på vintern å ha själva ceremonin på sommaren. Kyrkor är fucked up.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
inte många som hurrar för kyrkorna hör på whoa. tycker inte häller om dom så verkar inte vara ensam.
jag vill begravas med arslet upp så folk har nånstans att parkera cykeln!
vem, ärligt talat, bryr sig?
Inget som har med religon alls för jag är inte kristen eller något annat.. Skulle nog ha haft en väldig av slappnad begravning, fri klädstil, inte det som räknas och med en fet buffé efteråt med alla mina favorit rätter så de inte sitter och bölar. Ett par softa låtar som jag väljer ut, Gary Jules - Mad World, hm.. och kanske nån schyst hip hop låt! Vart den skall hållas? hm Hade vatt ganska fett att bli så bränd till sjöss som monicas fassa i vänner. ja nått sånt
http://www.homage.nu/
om jag inte skulle dö helst oväntat, utan ha det på känn... då skulle jag nog se till att jag på något sätt begraver mig själv, hur har jag inte bestämt ännu, det finns tid att fundera. Jag gillar inte stora folksamlingar, och vad fan är en gravplats i så fall? nä, ensam skall jag begravas, gärna till havs.
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!
jag vill att angelina jolia ska komma på min begravning. sen vill jag att evanescence tjejen ska sjunga wash it all away sen ska dom släppa ut min aska så den blåser i havet. alla jag älskar ska närvara
jag vill att folk ska le på min begravning och inte gråta (förutsatt att jag inte dör i förtid i någon olycka).
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
jag vill inte ha någon begravning..
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
en fet fest för å hylla mitt liv istället för en skabbig jävla begravning!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
phatie: " den skulle mamma få välja." ska du dö ung eller?
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
massa blommor i jättefina färger. mkt vitt, rosa, rött o så. fri klädsel, dvs folk ska inte behöva köpa svarta skor o svart klännig för att använda en gång på min begravning. musik, mkt musik, glada låtar o så. så ska det vara ett fint tal där nån berättar hur söt o snäll jag var, berättar om mina drömmar (om ja nånsin lyckas förverkliga dem o så) o så ska det vara mkt sånt o kanske lite dans. nåt gott o bjuda på efteråt, nån riktigt god mat så folk blir på bättre humör.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill ha min begravning i kyrkan .Jag vill inte kremeras. Jag vill ha en vit kista. Det är väl de enda "krav" jag har. Skulle uppskatta om min fästman talade på min begravning också , men det kan man inte kräva.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
massa röda och vita rosor alla gråter jättemkt så dom har huvudvärk dan efter...
Alla mina vänner ska va där . gamla & nya . många blommor (absolut inte svarta) Bra musik, som jag gillar . gärna fronda :) mina vänner ska festa efteråt, till min ära, minnas mej som en party-tjej . jag vill att nån ska skriva ett rim om mejj å framföra . ngt personligt och fint . klädsel ? spelar ingen roll, vill att de ska ha ngt som representerar dem själva som jag minns dem .
Tüffü was here!
jag vill bli bränd i vikingabåt nerför strömmen i sthlm. det vore ganska tufft.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...till tonerna av Sunburn av Muse glömde jag att tillägga.
jag vill bli hyllad och inte att massa äckliga svartklädda människor sitter och snyter sig i näsdukar och spelar sorglig pianomusik.. ät god mat, drick god öl och röj till god musik! folk ska fan vara fulla på min dödsceremoni. om jag blir begraven i en jävla kyrka ska jag komma tillbaka och begrava den ansvarige.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
oneoo hehe, tänkte inte på den. så vi säger så här; OM jag dör ung ska mamma få välja. annars kan vi slopa allt som har med psalmer att göra.
kyrkor är läskiga så jag vill inte va i en sån iaf.. sen har jag kommit på att mitt i hela begravningsköret så ska jag hoppa fram ur min kista o tadaaaaaa I`m back!!! o då ser man vilka som blir glada av att jag kom tillbaka.. sen kan jag dö igen.
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."