I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har ni vart med om samma sak?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-01-16 22:52

Har ni vart med om samma sak?

Jag har typ gillat/kär i en tjej i snart ett år.Vart ''Tillsammans'' med henne i typ 3-5 dagar sen gick det åt helvete efter jag hade vart hemma hos en tjej som söp ner mej, sen strula med mej.Iallafall så har vi snackat på msn ett tag nu o varje gång har hon sagt att hon har saknat mej minst 3 gånger.Och jag kopplar det som att hon gillar mej fortfarande.Efter i dag när allt bara rasa!.Hon sa att hon gilla en annan jävel!.

what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!

2005-01-16 22:57
Det låter som att ni båda är unga, oansvariga och förvirrade....du har vart otrogen mot någon du gillat i ett år och precis fått chansen med, grattis dude, bra inledning!!!

lägg ner det här projektet och gör något vettigt istället....

2005-01-16 23:02
MRsalesman P60: Kanske det. Men förvirrad låter minder sannolikt har ju gillar henne i ett år och vart bomb säker på det

2005-01-16 23:02
MRsalesman P60

damn, det var rough det!

Först så vill jag fråga varför du var hos en tjej och söp ner dig totalt när du hade haft flickvän i 3 dagar? Varför var du överhuvudtaget med någon annan.

Hur längesedan hände det att ni blev ihop och det tog slut?
Det lättaste (som inte är lätt) är att berätta för henne att du tycker om hon och fråga om hon tycker om dig så kanske hon väljer dig istället. Ett gott snack med hon hade du behövt!
http://www.homage.nu/

2005-01-16 23:10
skyll dig själv :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-16 23:11
håller med mrsalesman- lägg ned
och maniack med för den delen, varför var ens hemma hos ngn annan tjej o började supa me henne när du var så kär i den andra.
svinig tjejkompis du har förövrigt. hon måste verkligen va en bra kompis.

jag tror inte på "misstag"
skyll dig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-16 23:11
damn. indiantjejen hann innan.

2005-01-16 23:14
Maniack P17: Hon tjejen som jag var hos och jag hade vart vänner ett tag och hon undra om jag kunnde komma över.Sen hade dom fyllt ett bord med allt från sprit till mjölk,fick för mej att det var lungt att bara ta det lungt o dricka lite.Men när hon hade fixat ett par groggar(lite för mycke) så vart jag något borta och hon satte sig i mitt knä o så gick det som det gick.

Jag har berättat för henne hur mycke jag tycker om henne osv.
Men hon skulle spela svår fångad.Sen eftre jag hade snackat ett tag me henne så trodde jag det börja styra sig(Genom att hon sa att hon sakande mej).Men det värkar bara som det var bullshit

2005-01-16 23:17
fittlus P1

Du kanske borde ställa dig frågan om hon vill ha dig? tror du det? vill hon inte det (kanske inte just nu) så skall du nog se till att glömma hon eller komma över den Crush och gå vidare.
Ödsla inte tid på någon som kanske inte vill ha dig tillbaks!
http://www.homage.nu/

2005-01-16 23:17
Ja jag håller med om att jag får skylla mej själv.

2005-01-16 23:47
Dumpa den här tråden leder ingen stans förutom till att jag har sumpat allt och borde tycka att hon gör rätt och finner lyckan nån annan stans

2005-01-17 00:06
kan du inte hålla dig trogen ska du fan itne ha nåt förhållande.
vågar du köra på mig igen då fitta?

2005-01-17 01:44
Peppis
bra tankegång iaf ;)