I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

okej vad ska jag göra

Övrigt - Vardagsfilosofi

Rappare

2005-01-31 22:52

okej vad ska jag göra

okej, det är såhär att jag träffar en tjej ganska ofta. jag tycker alltså om henne äckligt mycket och vet fan inte hur jag ska hantera mej själv. nu tycker ni ju att fan det är ju bara att ta henne men problemet är att denna tjejen går fan och mej i min förra tjejs klass och hon hatar att jag träffar andra tjejer så hon gör allt för att sabba. så den jävla idioten försöker få alla mot denna tjejen jag gillar. och inte nog med problem, denna tjejens gamla kille går i min jävla klass och det har blivit slagsmål tack vare detta på nån vänster och nu står helt plötsligt alla mot mej för att jag bankade hans polare när dom skulle pryla mej. jag stulade med tjejen innan och allt kändes perfekt och jag kände lycka men det blev dåktigt kortvarigt. tjejen ringde hem till mej och sa att vi nog inte skulle träffas mer och sen började hon storgråta och jag träffar henne fortfarande, alla vet att vi gillar varandra men vi kan inte riktigt ta steget till ett förhållande för att alla skulle lacka, jag bryr mej inte men hon pallar inte med det. så vi får träffas i smyg typ. vad fan ska jag göra?

tack för att ni tar er tid!

2005-01-31 22:56
ta ett riktigt stort kliv. alltså ,typ låtsas att ni är förlovade eller ngt. när folk vet att de är riktigt jävla seriöst, brukar de inte röra än.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-31 23:13
du verkar ju duktigt uppjagad. sätt dig ner och drick ett glas vin och samla sedan tankarna:-)

jag vet inte vad du ska göra. men jag vet vad dom som försöker sätta käppar i hjulet för er borde göra. skjuta sig...

Rappare

2005-01-31 23:24
tack så jävla mycket, ja jag vet jag är helt uppe i varv, det har jag varit nu i några månader och jag kan inte sova alls längre, tänker på henne hela tiden. men asså det är ju det, det såg ut som om allt skulle funka men det är ett jävla helvete när man inte vet hur man ska göra. det är inte mina polare som är jävliga, utan alla andra som tror sej veta hur det ska vara. allt är bara skit.
Admin

2005-01-31 23:29
Om ni har varandra så behöver ni väl inte de andra? Det visar sig ju dessutom vilka ens polare är...

Väldigt lätt för mig att skriva här iofs. Tar det slut kanske du står där utan någon umgängeskrets. Du får tänka på om det är värt det (vilket det verkar vara, så som du beskriver det).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2005-01-31 23:31
var bor du någonstans egentligen? låter som en liten hål iaf ..hrrm.
Rappare

2005-02-01 01:26
nä fan, jag bor i lund, så nån håla är det inte. shit vad svårt det är, jag kan verkligen inte sova, jag kan inte bara förlora vännerna även om jag redan gjort det i skolan, sen vill jag ju verkligen inte sabba för henne. faaan

2005-02-01 09:16
och hon tycker jätte mycket om dig också?

aa det är fan ett jävla dilemma. Se bara till att bli ihop med hon om ni är redo för det och visa alla att ni är det så ni slipper att smyga och tissla och tassla med det. och berätta för ditt ex att hon skall låta hon och inte bry sig!

http://www.homage.nu/

2005-02-01 14:45
Ta henne med storm =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-01 14:50
Få henne att inse att det e du och hon mot världen! Fuck´em!!!..det var det jag menade med att du ska ta henne med storm..=)

2005-02-01 16:46
fuck alla andra gör de som känns bäst.. kärlek övervinner allt annat ;)

Rappare

2005-02-01 19:57
ja fan, om det åndå hade vatt så med kärlek. jag vet inte alltså, jag har inte sovit nu på jättelänge och börjar göra en massa dumma saker. fan alltså, trodde aldrig det här kunde hända mej. jag spyr fan.

2005-02-01 20:08
ge mig pengar så tar kc syndikatet hand om ditt problem...ingen fara, vi vet allt om Lund...

2005-02-01 20:11
är det riktigt kärlek så löser det sig så småningom, låt tjejen få ta den tid hon behöver, vi tjejer har en tendens att springa när det går för fort för oss...

Rappare

2005-02-01 23:45
okej, fan alltså, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. ännu en sönmlös natt. jag orkar snart inte mer.

2005-02-01 23:53
äh. gör det som känns bäst för dig. inuti. skit i resten.

2005-02-01 23:54
och det är väääldigt lätt att säga en sak till ngn annan i den stilen. men att ta ett steg som man fruktar är jävligt skrämmande. så jag förstår dig om du inte gör ngt speciellt alls.

2005-02-02 00:01
vänta ett par år, ring henne då och hoppas på att folket i era klasser har vuxit upp lite. herregud vilka problem...
Rappare

2005-02-02 16:13
ja men jag klarar inte att vänta i några år, jag vill ha henne nu och för alltid, jag älskar henne. snart kommer jag göra nått otroligt dumt. faaaaaaaaaan

2005-02-02 17:28
isf så får ni väl ta konsekvenserna av att ni gillar varandra och se till så att folk håller sig borta från er.
Rappare

2005-02-02 20:51
jag bryr mej inte om hela jävla världen vill mej illa, just nu är det bara bäst att ingen säger nått, det är det ingen som gjort till mej nu på ett tag heller, sitter bara vid basketplanen och lyssnar på musik hela dagarna. jag är lätt redo för att ta ett kliv, jag väntar på henne, allt är så jävla invecklat bara.