Vad faller man mest för på dansgolvet...
Haha en gammal klyscha som måste redas ut....jag såg nämnligen en headline i nån tidning hos polarn där det stod om vad som tjejer/killar gillar mest när dom är ute å krökar... En som kan dansa, men som kanske inte är brad pitt själv? En som är snygg som få, men inte kan dansa? En som verkar ha så jävla kul så det smittar?.... En som ser otroligt dragen ut, men ändå verkar ha det där "mysiga" inom sig? En som är propert nykter och redig chaufför för kvällen? En sån där som egentligen är ful, men han/hon "HAR NÅT" som bara gör det så omöjligt att ge fan i att titta? Jahapp lös detta dilemma nu då...
tut!
Själv så vill man nog vara Brad Pitt i fightclub......om ett tag iaf...=)....eller så vill man vara den där grabbhalvan som spöar skiten ur Bounce och Usher...HAHAHA
tut!
jag dras inte till bara en av dem där. snarare en blandning av nån som är snygg, kan dansa och "har nåt" och gärna att han verkar ha jävligt kul, för sånna människor är oftast pepp och gillar människor som är pepp.
baeng
jag kollar på stilen first! sen bara en skön ögonkontakt kan förvandla!
kul att de körs
kaneida - lätt att vi dansar om du stämmer överrens med min beskrivning ;)
baeng
mä!!!! nu får man inte välja en blandning givetvis det är ju det som är tricket då va.... BARA EN!
tut!
h, skulle nog snarare säga "han som står i hörnet och ser olycklig ut"
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jag tar vilket bräck som helst om jag e tillräckligt full. ä
ä
HAHAHA vilket "bräck" det var ett ord som jag bör bemärka i min spännande ordlista...
tut!
hänger ju på killen ifråga. men mitt ultimata test är dansgolvet. kan en snubbe inte röra sig (han behöver inte kunna värsta dancehallmovesen, bara han kan känna rhytmen o hålla en rätt) är han guld! Ni får gärna hänga i baren killar, men vill jag ha en dans, ska ni kunna tillåta att jag leker lite på dansgolvet med er. töntigt annars :-P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha. felskrivning där. kan han -inte- röra sig. ska ju självklart stå. kan han röra sig är han guld ;-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
overthink hahahaha roligt sagt
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
skitkul...
hahhaa roligast idag... okej då vänder vi på detta dilemma och sätter en stämpel på oss själva...vad är vi för nån TYP? jag är nog den fule men som verkar ha nåt som man inte kan slita sig ifrån...grrr (självförtroendet bara ökar och ökar dag för dag) =)
tut!
hon den dära bruden som pissat ner sig och har spya i håret...
jag själv är nog......hm...den som går in på dansgolvet direkt, dansar till jag ska hem och ignorerar minsta flirt eller dylikt från snubbar.
Jag är den som är den och faller för den som finns där
jag är bäst på att dansa..
Mac is back
fan inte gått på disco eller likande sen 8:an, 3-4 år sen, nej 5 typ är nog den som är packad i min egna värd och myser och går hem med era flickvänner och era mossor tar jag med hem efter de har bjudit på mat en lör kväll
http://www.homage.nu/
pzykow P18 jag tror inte jag känner en enda som träffat sin partner på krogen
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jag har faktiskt hur många som helst kompisar som träffat sina partners på krogen... tro det eller ej..
baeng
"En som är propert nykter och redig chaufför för kvällen?" - den personen är helt utesluten, tyvärr. Personen i frågan får gärna vara nykter, men nu fick jag fram en bild i huvet..den bilden gillar jag inte. Jag gillar en person som har riktigt roligt och gillar att dansa dirty.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
wiz P19 Nej, men man och kvinna.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Det är ju så otroligt mycket roligare med folk som verkligen har kul på t ex dansgolvet än de som (tror sig kunna?) kan dansa. Tänker lite på allt RnB-folk som ska stå och skaka som om det var jordbävning på gång. Det är så känslokallt. Man "kan" inte dansa (om man inte är med i Bounce och gör det för uppvisningens skull). På dansgolvet ska man bara ha kul. Hellre en som verkligen bjuder på sig själv och verkligen är glad och ute efter en kul kväll än en som bara står och skakar, ofta med fötterna cementerade i golvet och försöker visa upp sig. (Som fotnot påstår jag att jag absolut inte kan dansa, men det är skitkul ändå, bara man är med trevliga människor).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Mest av allt hatar jag de alfa-hanar som måste markera att dom är just alfa-hanar. Sen tycker jag det är coolt med folk som verkligen kan dansa och verkligen har kul. Jag ogillar det desperata försöket. Varför ens försöka dansa när man knappt kan gå rakt? Discon är förövrigt ett intressant sätt att se hur människor fungerar. Ställ er vid baren en kväll och spionera på lite folk, garanterat bättre än reality-TV.
Slå han.
en som e master på dansgolvet som, som har utstrålning är charmig ovh social men har något respektgivande över sig drömmannen
Femme fatale
Hon som stod i hörnet, drack, rökte samt såg/var utråkad träffade killen- som var packad och sluddrade men var samtidigt snygg och hade "det där". Vi dansade, stod i -15 ute på gatan och pratade.. Hållit ihop i två år. Även om krogen inte är någon drömställe för att hitta en partner men om man inte letar går man inte miste om något, men man kan då och då bli trevligt överaskad.
"Smrt fasizmu i sloboda narodu, i mene ce moja mati pijonirom zvati"