I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sjunkit så sjukt lågt.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-02-02 10:44

sjunkit så sjukt lågt.

jag skriver av mig här på whoa nu som alla andra.
har sjunkit så lågt så varför inte sjunka lägre (om de nu är möjligt) och skriva hur patetisk ja har vart i 1 månad ungefär.

har vart tillsammans från och till med en pojke i ett halvår.
jag har gjort slut för många gånger och han har bett om och få komma tillbaka och ja har tagit honom tillbaka.
han har ljugit extremt mycke och gjort saker som har sårat mig, men ändå så tog ja tillbaka han.
förstod redan från början att de skulle bli knasigt men jag fortsatte.
orkar inte skriva allt som han gjort för de är för jobbigt.
men nu sist iallafall.. några veckor sen fick ja reda på att han träffa en liten tjej (han är 20) som är 16 och dom hade tydligen haft sex och sånt innan mig, men han fortsatte och träffa henne.
jag ville inte de och han säger nej men de är bara en liten fjårtis flicka som jag säljer till.
ja trodde honom.. såklart..
men sen så fortsätter han och träffa henne.
ja gör slut och för första gången går han med på de.
och de blir ja överaskad för ja e van att han ska ta tillbaka mig och säga förlåt. men han säger nu att han inte vet om han vill ha mig eller henne..
ja pratar mycke med hans mamma och tillochmed hon säger att jag förtjänar nån mycke bättre.
nu till att ja sjunkit så lågt..
ja har försökt och få tillbaka han i en månad och ringer hela tiden, han svarar inte.
han säger att han fortfarande inte vet om han vill ha mig eller inte..
sen får ja höra om hur dom har som ett konstigt förhållande.
ja frågade han om han tycker om henne men då säger han att han inte gör de.
men ja fortsätter iallafall och göra verkligen allting för å få tillbaka han. skickar brev på posten ger han saker.
sjunker lägre och lägre.
ja vet att han inte älskar mig.
men ändå så fortsätter jag..
åker in och ut från psyket.
jag älskar han men han älskar inte mig.
de är nåt fel på mig för ja kan inte släppa han fast han har behandlat mig som ren skit.

tack för att ja fick skriva av mig här nu om nån undrar nåt eller vill kasta mer skit på mig så varsogod.
ja tycker synd om mig själv och de kan ja inte heller sluta med för ja är så patetisk och har nått botten.

kul att de körs

2005-02-02 10:54
de vill man aldrig.. men han var bra på och gömma hur han var.
fick reda på sjukt mycke saker efteråt.. t.ex att han var muslim.
och då var man redan fast.
kul att de körs

2005-02-02 10:55
de borde va en sjukdom.. kan hans nr utantill.
men ja ska inte höra av mig mer nu.
har bestämt mig..
de är bara smärtan som är jobbigast.. bryter hällre en arm än å gå och ha ont och ångest inombords... =)
kul att de körs

2005-02-02 11:04
vill gärna ha tips hur man kan få bort tankar...?
kul att de körs

2005-02-02 11:11
Kaneida åh otroligt att de finns snälla personer som du!
åldern inne..? över 18 är jag.. va är de för kul då..? =)
kul att de körs

2005-02-02 13:07
ibland beter man sig så jävla sjukt för pojkar, och gör sig sjuk i den processen.

fick börja knapra piller o gå i terapi förra sommaren efter ett förhållande som förstörde mig helt.

ryck upp dig. flytta. ta ett steg o konstatera att du inte vill ha den här snubben. att du vill ha honom nu är för att du intekan få honom.
att du har satt ngt slags ideal till honom som han inte är värd att ha.

att han kommer förstöra vad som än sätts framför hans ögon, och att du ska vara svårare o bryta ned än små fjortisar....

jag vet inte vad jag ska säga..vet bara att jag också har varit jävligt destruktiv pga pojkar. och de är inte värt det när man redan mår dåligt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-02 13:23
ehm, "de är bara en liten fjårtis flicka som jag säljer till." borde ju bara det vara en varningsklocka.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-02-02 13:51
det är lite som så att man inte kan gå när man står på knä med knäckt rygg men när du ligger framstupa och med ansiktet neråt i en lerpöl. då kan du gå. usch. vilken pessimist jag är men så tycker jag att det känns iaf

2005-02-02 13:55
Sän F20

låter inte pessimistiskt så mycket som bara ovettigt ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-02-02 14:03
jajaja jag vet. *visar upp en knäckt rygg* ;)

jag är både ovettig och negativ...usch.

2005-02-02 16:59
jag vet precis hur du känner det.. jag är med om precis samma sak nu.. vad ska jag säga till dig?.. jag lider med dig..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2005-02-02 17:25
Jag tycker också synd om dig.
Men ge han inga saker för fan..

2005-02-02 18:16
låter jobbigt...allt handlar väl om att du måste ta tag i dig själv och bestämma dig för att inte bli behandlad så, i know; lättare sagt än gjort, men har du bestämt dig och lovat dig själv så är det faktiskt lättare att hålla det....

jag håller med benotalways ; vänner e allt, berätta allt, prata ut och lova dom att du inte ska låta dig behandlas så!
sen funkar det alltid om man mår dåligt att bara mysa ner sig i soffan med duntäcke glass och dålig teve...så länge du inte ringer honom!
lycka till
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-03 10:45
åh ja tänker redan bättre av och läsa alla svar från alla er snälla personer.

ja har inte ringt han än och de tänker ja inte.
jo jag har kompisar.. men har inte berättat för alla dom för de har vart så jobbigt så en del tyckte väl att han var en perfekt kille..

ska läsa domhär inläggen varje dag och ja ska ut och ha kul me vännerna som är bra! =)

tack så jätte mycke!
kul att de körs

2005-02-03 14:46
Jävligt trist situation. När jag läste inlägget var det första som kom upp i min hjärna filmen "Baby Boy" som gick på ZTV igår.
Whatsoever, du borde inte finna dig i det. Ska man ha ett seriös förhållande så är det 1on1 som gäller - MONOGAMI! Kan han inte respektera det så lämna honom åt slumpen. Ifall det går alltför lång tid och du känner att det är på väg att gå överstyr så sök profesionell hjälp för samtal och kanske ngn form av antidepressiv medicin, om än jag i regel inte tror på en sådan "lösning". Kanske flytta från kommunen (såvida du inte har för starka band till den). Sök i första hand - som många sagt - hjälp ifrån vänner. Det är en bra källa till stöd, typ jämt. Kämpa på. Tänk på att du är ung och att du förmodligen kommer att finna _true_ love tids nog.

Regards,
G.

2005-02-03 18:02
eh_japp , jobbigt värre. hade en som dig på nacken för nåra år sen. vet hur de känns, inte för dig dock.
människorna i min tillvaro är som glasdörrar
antingen ser jag igenom dem
eller så öppnar jag dem och går igenom

2005-02-03 20:47
Gewan P20

jo.. åker ju in och ut från psyket. gick på zoloft för 2 år sen..
men de verkade inte på mig.
har bestämt att ja ska försöka klara mig utan.. men funderar starkt på och kanske testa nån annan medicin..

tack igen för alla goa svar.
kul att de körs

2005-02-03 20:55
"Tänk på att du är ung och att du förmodligen kommer att finna _true_ love tids nog" true love in my ass, finns fan inget som heter det och sökare finner inte ett jack.

2005-02-03 21:09
ja är inte 50 och du vet inte vad ja vet.
livet är inte en dans på rosor, kolla på världen.
den är negativ, so stop that bs ffs.

2005-02-03 21:19
jag väntar på en riktigt bra man och gifta mig med som ja kan bli gammal tillsammans med..
är så kärleks sjuk.. om ja riktigt älskar han så gör jag de. försvinner inte i första taget!
kul att de körs

2005-02-03 21:20
" fast den får man bygga upp så att säga." de där känns inte specielt äkta. ja menar, nåt man bygger kan man ju också förstöra.

2005-02-03 22:40
eh_japp jag känner igen mig i dig. Han har sårat mig så svinigt mycket och gjort allt en människa kan göra i stort sett för att sätta en annan människa på botten. Inte under tiden vi var tillsammans , utan snarare efteråt har det kommit fram ett och annat... om du vill snacka finns jag här. vi kan gråta ut tillsammans..
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-07-12 23:08
du förtjänar nån mycket bättre :) inte vara ledsen längre, Emmson ska hitta din drömprins!