I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ögon? *Hjälp*

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-02-02 15:53

Ögon? *Hjälp*

Jo det e så här när jag typ anstränger mig ett tag. Typ framför tvn eller tvspelet. Så börjar mina ögon skaka eller det blir ryckningar i ögat. Har inte brytt mig så specielt mycket över det
men det e jävligt ireterande.

nån som vet vad det kan vara för fel?

Behöver jag kolla upp det?

Är det farligt?

Tacksam för alla svar

Mjuka eller sträva skithusrullar?

2005-02-02 16:04
jag kan göra så självmant...

2005-02-02 17:29
Har du glasögon/linser?

Jag visste inte ens om att jag såg dåligt, är nämligen närsynt och jag bara antog att ingen kunde se på vissa avstånd även om det var så.

Ja det har kanske inte med saken att göra men om jag vore du hade jag nog dratt ner till synoptik/någon optiker och bett dem att kolla mine ögon.
http://www.homage.nu/

2005-02-02 22:41
testa att titta bort från TVn/datorn mest hela tiden, så att ögonen får ställa om linsen då och då och inte "fastnar" i ett läge

2005-02-02 22:46
Det är nerverna vännen
Music is my boyfriend!

2005-02-02 22:57
jag fick exakt samma grej efter sommaren, ingen sömn och en massa skit i kroppen, mina ögon ryckte och hoppade som galöningar ibland
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro

2005-02-03 01:07
jo men de väl inte så ovanligt... så har ja ofta ;P

2005-02-03 09:32
Så börjar mina ögon skaka eller det blir ryckningar i ögat.

menar du tix?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2005-02-03 12:52
E skakningar
I'm watchin all of ya because your game is so poor