I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hon gör mig förvirrad !

Övrigt - Vardagsfilosofi

Producent

2005-02-04 20:44

Hon gör mig förvirrad !

En tjej som jag har känslor för ville bara att vi skulle vara kompisar efter att jag sa till henne att jag hade känslor för henne, skickade dikter o så via sms, ringde henne, men inte för mycke, hade ringt henne 4 gånger elle nått på 1½ vecka efter ja erkänt vad ja hade på hjärtat, plötsligt i Måndags ringde ja hennes kompis och ville prata med henne, pågrund av att hennes mobil hade inge batteri, iaf så säger hennes kompis att ja inte ska skicka nåra mer sms eller ringa henne, knäckt blev man juh, plötsligt ringer hennes kompis mig idag och frågar ifall ja va sur på henne för att hon meddelade mig detta istället för att ja fick höra de av henne, idag vif 5 tiden ringer hon själv och vill reda ut de hela, och hon säger att hon vill bara vara kompis med mig, men att jag inte ska skicka dikter elle nått spdan, hon vill helt enkelt inte att jag ska vara kär i henne elle något, vilket är juh otroligt svårt att bara komma över sådär, så säger hon att jag får gärna ringa henne o prata, men inte på de sättet.

3 strikes in a row for a girl to break my heart ...

Men denna gången blev jag bara arg för hur tjejjer genom tiden har behandlat mig, som skit, har aldrig haft ett riktigt förhållande, och mitt ex är bisexuell, tjejjen ja hade innan henne playade mig bara, annars är juh livet perfekt :)

Vet inte vad mitt problem är med att hitta en riktigt bra tjej, att ragga på krogen har inte funkat för mig heller, har juh fått napp o så, hånglat med flera, men de är inga brudar för mig som vill bara ha en one night stand lixxom, I demand love, man börjar undra vid min ålder om det ens finns någon där ute för mig ...
Det är svårt, som i denna situationen som jag är i nu, vet inte ifall ja ska glömma henne och försöka gå vidare ännu en gång eller ta livet av mig för de verkar som jag inte har så mycke att leva för ...
Tycker juh inte heller synd om mig själv för den otur jag haft i mitt liv konstant, jag kämpar verkligen, men de får mig faktiskt att undra hur mycke mer jag skall kämpa ...

Livet är ett test sägs det, livet är en plåga säger jag ...

Since 1984
@realgizlee // twitter

2005-02-04 21:21
Men tjejen som du nu är kär i har ju inte behandlat dig som skit, vill väll bara inte uppmuntra dig, och det är ju bra? Det är väl bara bara positivt att hon säger rakt ut att hon inte besvarar dina känslor, än att få dig att tro att det finns en chans. Finns massor med brudar, gäller bara att ta det lugnt och inte stressa fram något. Det kommer när det kommer, oftast när man minst anar det.

Istället för att tänka på allt negativt i ditt liv, inrikta dig på det positiva. Dina vänner, din familj, och sånt DU tycker om att göra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-04 21:22
Vad är det som är så förvirrande? Hon vill inte ha dig. Hon har aldrig velat. Men hon vill antagligen kunna ha dig i sitt liv som kompis.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-02-04 21:35
vad var det som var så himla hemskt med att ditt ex är bisexuell? =/

"Det kommer när det kommer, oftast när man minst anar det." stämmer verkligen

2005-02-04 22:04
njae. stämmer nog inte riktigt. för alla killar är ju cp.. ;)

2005-02-04 22:05
säger som fimp, vad är förvirrande? props till tjejen för att hon var tydlig, folk som håller en på halster borde skjutas.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-02-04 22:07
Refused absolut. Det är tusen gånger värre när dom mer en mixed signals...
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-02-04 23:19
Jag är väl i en snarlik situation som dig, har aldrig fått något att fungera, och man börjar undra lite hur det ska fortsätta när man snart fyllt 20 och aldrig egentligen upplevt någon kärlek eller något riktigt förhållande.
Och jag har väl tänkt liknande som dig ett tag, men nu har jag bara släppt det. Varför gå omkring och grubbla på det hela tiden och göra det värre än det verkligen är?

"Det kommer när det kommer"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-04 23:43
Äh. Ett tips: Du vill inte ha henne som kompis. Bara ta bort henne ur ditt liv. Det är bäst så.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2005-02-05 01:06
värsta lilla skiten här men jag känner endå igen mig...

2005-02-05 01:48
såja one_mic, inte är du en liten skit bara för att du är femton!

:P
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Producent

2005-02-05 14:42
Pratade faktiskt ut med henne igår, mår mycke bättre nu, ett jävla långt samtal blev de, men saker blev utredda iaf ...
Since 1984
@realgizlee // twitter

2005-02-05 16:51
micKillah

jag känner igen det där.. livet är truman show säger jag, manusförfattaren ger en hopp men vill aldrig att man ska bli lycklig :(
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-02-05 18:41
men att jag inte ska skicka dikter elle nått spdan,

ändra approachen!..
du kan ju inte sitta och skicka dikter, hur ska du få en normal brud då?..

;D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2005-02-05 18:46
Jag skulle bli jätteglad över en dikt

2005-02-05 19:15
Satsa på dig själv ...

Jag kanske har fel men när det går fel med människor beror det oftast på att det är något som inte står rätt till med en själv...enligt min erfarenhet så
Groupie

2005-02-06 02:06
Som hela svenska folket poängterat tidigare...
Det kommer när det kommer.
Och när det kommer så är det oftast oväntat och blir så mycket bättre+ naturligt än om det skulle vara "frampressat"...Ingen aning om vad jag beskriver här...trött. Vet du? märk isåfall ett kuvert med " Tippen" och ditt svar + namn och skicka till SVT 1, 254 22 Växjö

2005-02-06 17:42
fimp

du kan ju inte sitta och skicka dikter, hur ska du få en normal brud då?..

;D
skojar bara med dig. dikter är skoj!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2005-02-06 20:57
Använd pugnter. Sånna --->.
Man orkar ju inte läsa skiten.

2005-02-07 16:37
Febril stämmer mycket väl. jag är ingenting att ha. fråga dom som vet.

2005-02-07 17:03
internet har funkat för mig (inte tragisk),
jag snackade bara musik med en killen, och sedan verkade han så trevlig att jag ville träffa honom.
vart ihop i 3 år.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)