va fan är en paus
jag känner mig så hemsk... vet inte vart jag ska tavägen... de börja i onsdas när hon fyllde år... vi va ute på krogen å hade ganska kul... hennes kompisar var med sen när vi står och dansar så börjar hon klänga på en av hennes kompisar sen börjar hon kyssa honom på halsen.. jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag ignorerade de.... vi talar lite om de sen å så.. hon säger att de fungerar så att dom hade varit bra kompisar sen barns ben... så jag acepterar bittert nog... sen i fredas så va vi på olika krogar å jag var tydligen gätte full å jag hade nog råkat va lite sur mot henne å så för att vi itne träffades den kvällen.... men de kommer jag inte ihåg va ju hur full som helst... sen i dag så snackar jag me henne på msn å då säger hon att hon vill ta en paus å tänka för sig själv för vi "bråkat så mycket".... jag tycker ju om henne men de gör så jäkla ont när hon vill ta en paus... va fan menas med en paus!? har bara hört paus=slut fan vill ju att hon ska va lycklig.. finns de nåt sätt som man kan gott göra henne för de som hänt?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
vad är det du ska gott göra? att du var sur en gång? ni måste ju självklart prata emd varandra så du vet vad hon menar med en paus å hur ni ska ha det. Det man mår sämst av är nog att leva i ovisshet...
ja men hon grundar ju pausen på de som hänt....
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
typ... för hon tyckte att stämmningen va jobbig... från onsdan å fram..tills i dag då de blev såhär...
Måste bara säga att hon låter lite bitchig. Jeje, vad som menas? Skulle inte ta det alltför säkert att hon återvänder iaf. Dock finns ju chansen att hon bara vill vara lite fin i kanten för att se hur mkt du är villig att whina för att få henne tillbaka. Kanske låter absurt men fan det är inte alls så ovanligt känns det som. Lycka till, hur du än väljer att göra. G.
paus? hon kysste på ngn snubbes hals du kan nog glömma den tjejen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manel P18: hela grejen verkar ju lite vriden, hon pussar på andra å du ska gottgöra henne... Man tar inte ett sånt beslut över ett bråk, snacka med henne...
mm... fan... nu måste jag försöka sova...
Gewan P20 ligger mkt i det du säger. jag tor hon försöker skylla ifrån sig på dej, hon är osäker på sina känslor men vill inte säga det och försöker hitta en annan anledning till paus, tror jag iaf
Vem fan bjöd henne?
skitzophrenic P24: du sa det bäst. fifan alzå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skitzophrenic Haha! Way to go skitzophrenic! You tell em like it is!
jag skuleltyp gett henne en örfil om ja gsett henne äckla sig med en annan. samam sak om ja gsåg en uptagen kompis göra nåt me nån annan, då blir det utskällning örfil dammit! tala med henne o fråga hur hon vill ha det.
fy fan vilken tjej
lillasyster ser dig
dumpa
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Manel: Vafan har du ingen stolthet pöjk?!!! du skulle gett henne en örfil eller nått liknande, hällt en öl över henne när hon kysste henne inte fan ska du gottgöra henne... vad tänker du med? D U M P A
shimmy shimmy yo
när hon kysste sin killkompis menade jag
shimmy shimmy yo
dumpa henne. inte för att hon ville ha en paus, men för att hon kysser någon annan på halsen mitt framför ögonen på dig. det är ju faktiskt ett jävla snedsteg, om ni inte sen tidigare bestämt att ni tillåter varandra att göra sådant. och vilken lejm bortförklaring: "vi har varit kompisar sen vi var barn, därför måste jag kyssa honom på halsen." sen när det gäller paus/uppehåll/liknande så är det ofta bara ett bekvämare sätt att göra slut. inte alltid, men ofta, det är min erfarenhet.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
fan.. sov nog max en timme denna natt... alla jäkla tankar... men i morgon så ska jag snacka me henne... ska ta en fika å så, vetifan va jag ska säga... är så jäkla förvirrad just nu...
kyola__ F18 hon hade ju redan den underbart lejma bortförklaringen "jag har ju kännt honom sen barnsben".
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Vilken omogen tjej du hittat. du förtjänar någon bättre. dumpa och försök gå vidare. Hon verkar ha fel iställning till ett förhållande..
Fuck Pauser... Jag vart precis dumpad av min tjej, vi har typ haft nån form utav paus/kris... Aja , hur som helst så bjöd hon ifa hem en kille till sig, en utav dem killar jag avskyr mest i hela världen, hon har sex med honom o sen så säger hon det till mig och typ vill att vi ska göra slut för att hon bara sårar mig hela tiden... Jävla tjej.... Så Jag har inte någon jättebra erfarenhet av Puser, och om ni nu absolut måste ha en paus, Håll fna koll på vilka killar hon träffar
Hasch och Kokain - Bajensvin!
pauser är ju fjantigt. Antingen är man tillsammans eller inte , svårare än så ska man ju inte behöva göra det.
hela sverige kryllar ju av fina tjejer så något bättre lär du kunna hitta! dumpa, dumpa, dumpa!
nu har vi snackat... singel igen.. kanske lika bra.... aja tack för alla svar...
nej... skulle nog inte kännas bättre av att slå henne...
kissa i hennes skor och säg sen det var en bra paus ,nu vill jag göra slut öhh vi ses :P öhh vi ses ^^
Im no theif but i steal gad damnit!
edu P20 att örfila är att slå.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Manel nu vet du ju iallafall vad en paus egentligen är..
prata med henne och fråga vad just HON menar med paus..?
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
skitzophrenic P24 har fattat det här...lyssna och lär! Ta ingen skit!
min tjej vill också ha en paus. Jag vet inte vad det betyder. Hur ska man tolka det. Livet är bra surt ibland.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
skitzophrenic P24 antar att dina svar är rätt uttömmande... som att se fakta öga mot öga... tack för alla svar men de räcker nu... förhållandet är slut.. å jag vill att tråden dör med det! bara att ta nya tag... peace