hur skulle ni reagera?
om ni vaknade up på morgonen och fick höra att en dam som va på samma fest som er hade antastat er när ni gått iväg och lagt er i en bastu för att få va ifred och sova,antastning påstod av berörning av skäggväxt runt anus och eventull berörning famme i kalsongerna oxå.... känner mig smutsig och kränkt:(
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
vafan ska du göra? anmäla är ju inte lönt eftersom inget kommer hända, så antingen jävlas du med henne, skäller ut henne eller slår henne. Annars så får du bara acceptera faktumet....
Graffiti is so last year dude!
varför vill man pilla en sovande person runt anus? är faktiskt jävligt väligt sjukt..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
shit alltså... så galningen pillade dig runt bajsgaraget när du sov? madness alltså, tokig dam det där. men alltså, hämnas på nåt bra sätt. tryck posters med en bild på henne och skriv nåt som har med våldtäkt, pedofili, nekrofili eller koprofag att göra, och häng upp runt hela stan, och utanför hennes hem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vem berättade det för dig och hurpass trovärdig är personen i fråga?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
junkgirl: en polare hade tydligen sett det ena.. först hade hon tydligen suttit och klappat mig på maggen och ryggen.. sen dagen efter hade han frågat henne om hon kom ihåg vad hon gjorde..då skulle hon tydligen väldigt glatt ha sakt "jag va där framme oxå"..
Är personen i fråga ful så förstår jag dig, annars är det ju chill. (:
fullfjädrad när jag kickat en gås..
pigglaen så du gillar att bli pillad i bajsgaraget? i mitt är det då enkelriktat...
Njae det gör jag väl inte, men att bli antastad på penis av en söt flicka medans jag sover skulle jag inte känna mig äcklad och kränkt för iaf.
ska tydligen finnas en bild på när damen sitter och håller på och cpar sig med min rygg.. innan hon begav sig söderut....
hahahaha :S
Im no theif but i steal gad damnit!
HAHA...jag tror att du önskar att du var vaken!=P... Nae men seriöst, vad ska du göra åt saken...du sov juh
hahahaha
kan ju redan nu säga att jag inte vill stoppa vareken det ena eller det andra i henne..
Sup henne under bordet, sup någon jobbig vän under bordet, stoppa in hans hand och ta kort.
Pigglaen: sååå klockren!!
hahaha vilken skön bild =) såg ut som en galen fest.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
pesso P19 är detta en person du litar på helt och fullt? din kompis alltså. har han ljugit eller hittat på saker förut?
theOLDone ja, jag bara undrar. om det är sant så är det ju förjävligt, men vad göra liksom? jag skulle anmäla.
anmäla är ju inget jag kommer göra...men det kommer ju komma någon hämmd... theoldone: jag kommer ju inte hindra om jag skulle ha turen att veta att det kommer hända dig med.. hehe
pesso P19 akta dig bara så att hon inte anmäler dig när du utfört din lilla hämnd... det kan sluta i katastrof.
hahahahahahahahahahahahahahahahahaahhaha haha ni är för söta pojkar men jag skulle uppskatta om ni drog sanningen istället.
utanatttveka: vad skulle sanningen vara då? och sara? ljuga? hmm.. va det inte du som skulle få se något "intressant" ?
men att ja har slickat dig i rövskägget är ju lite väl överdrivet..
emcee det är mig vi talar om här
kollade igenom tråden och hittade inga kommentarer om du slickat mig i röven..hittar enbart fakta.. att du pillade med mitt rövskägg...
om du har rövskägg på ryggen så visst
förnekar allt annat idag?
förstår inte varför det bar askulle hittas på en sån sak.. och varför du inte förnkekade det dagen efter?
men ge dig pesso det är inte roligt längre
personligen har jag inte tyckt tanken på att någon kan varit på mig isömnen någonsin vart kul..
Hur vet folk att hon pillat dig i röven, och varför gjorde dom inget?
varför han inte gjorde något undrar jag med..
haha detta är ju absurt... varför i hela helvete vill man gå fram till nån dude och kleta honom i röven??? detta är bara en fucking urban legend...
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
jag skulle inte bry mig för fem öre.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
polyphonic : detta har hänt..i halmstad..i en bastu:( so bilden däruppe...
Du kan ju klaga på att hon har blåa trosor.. theOLDone du och din kamera...
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
va inte min kamra..va theoldon's... men nu vet ni att ni ska akta er för för att sova i en bastu i halmstad..vad som helst kan hända..
Jag skulle känt mig ricktigt illa, kränkt ect. Förmodligen skulle jag lejt en torped efter henne, så att hon igår runt och kränker andra ungdomar, med sina misstag.
haha jag hade inte ringt snuten och sagt att en brud hade pillat mig i pastejköket när jag varit avdäckad. lite mer stolthet än så finns ju ;)
vad fan, anmäl henne eller gör nåt! sådär gör man inte ostraffat, fy fan vad hon har kränkt dig! jävligt illa. usch för såna människor.
I´m with stupid--->
är det UtanAttTveka som är tjejen ? vafan snacka me henne ?! om du känner dig kränkt så känner du dig kränkt liksom, och då är det faktiskt allvarligt... även om inte hon tycker det
Pesso P19: som jag sa..
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Vänd på det. Hade pesso vart en tjej hur hade folk tänkt och tyckt då? Sån jävla dubbelmoral de flesta har.
Married to the money, fuck the world, that's adultery