Den ultimata latheten?
Nånting jag gått opch funderat över: Vad är den ultimata latheten? Att göra nånting som kan vara ansträngande för att man efter det ska kunna slappa maximalt? eller, att inte göra den anstängande saken för att kan är för lat, trots att man vet att den måste göras nångång inom snar framtid? Nån smart ide'/åsikt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
visst, men om man vet om att det kommer att bli stressigare, men trots det struntar i att göra det pga sin lathet för stunden...? Det är klart osmartare att göra så, men är det inte latare alternativet ändå?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det andra alternativet låter ju mer klassiskt lat
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Har väl hänt att man vaknat med morgon-boner, börjat onna oså har testosteronet inte riktigt kommit igång ordentligt för dagen och det går sådär trögt så att man nästan inte känner för det längre. Man fortsätter dock för att det är som en tvångstanke att nå exstaset, för man vet att det bara är en tidsfråga. Sedan tröstar man sig med hur slappt det kommer bli o lägga upp en fet snus och bara slappglo på teve efteråt. Räknas detta? Jo! -retoriskt- ..ett j*vligt gött exempel måste jag få säga ;) G.
Höjden på lathet är att inte orka torka sig själv i röven efter man har bajsat.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
... Att sitta på sängkanten och inta orka lägga sig ner.
helena_ här på whoa är världens lataste korean iaf. =)
Femme fatale
- "Jag är såååå trött" - "Varför går du inte och lägger dig då?" - "Ameh jag orkar inte juuuuu!" Den är rätt illa
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
haahhahhaha fett skön
Femme fatale
det låter som när man halvslumrar vis soffan o ens föräldrar försöekr mobba enr en till ens eget sovrum
Femme fatale
Att anstränga sig för att sedan slappa är inte lathet. Det är ganska naturligt typ. Kan man göra det så gör man det, annars e man dum. ...Eller lat.
att gå två dagar i skolan och endå skolka, fan va lat man e.
dö inte nyfiken
Ringa till en kompis som är i rummet brevid och säga att man ska vara tystare. Eller ringa till en vänn som sitter brevid att ta skicka hit TV dosan, eller skicka ett mess.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Den ultimata latheten är att int orka se på sport fö tv för de ser så jobbigt ut.
jag är lat.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
inga till hem i från mobilen o säjja att morsan ska komma med en cola:)
Var lite kreativ för fan!
ClicheOne då är man ju inte lat om man plastar in sig och har sig. Isf ska man ju bara låta dem ligga eller så
jes P17 Hahahahahaha jaa! Det är fanimig den ultimata latheten!
ClicheOne Haha för mig var det idag nästa likadant. Jag tog fram allt som jag skulle ha på mackan, sen kolla jag på brödet och tänkte, orkar inte, så la jag tillbaka allting i kylen igen.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Jag har nog skapat den ultimata latheten mellan mig och min säng. VI har blivit så bra vänner så att det känns som att den pratar med mig på mornarna, "nej gå inte till det tråkiga stället skola, lägg kvar med mig lite" och ja, tro det eller ej. Jag följer för det mesta hans råd. Han har definitivt hjälpt mig att skapa den ulitmata latheten. good job bed..
http://www.homage.nu/
Maniack P17 Hahahahaha det där var höjdpunkten för idag tack mannen! Fick mig ett riktigt gott skratt där
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
när man ligger och studerar sin lavalampa i 2 timmar för att man inte orkar sträcka ut handen för att nå fjärrkontrollen till tvn..
vågar du köra på mig igen då fitta?
Maniack - Det värsta är att du nämner sängen som "han" och att "han" vill att du ska ligga kvar med honom".. hrm
Min ultimata lathet är då jag igår kväll langade in en chipspåse, chreme fresh, dippkrydda och en skål under sängen för att jag visste att jag inte skulle orka gå upp och äta frukost i morse..Och jag hade rätt! här ligger jag i sängen med bärbara framför mig och cipsen nedanför sängkanten :)
Chips till frukost? fyfan vad vidrigt haaha Stadig frukost iaf
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
xplizit P26 hehe jo jag håller med dig, och det ska inte upprepas!
lilla_elsa Jag kan ju inte skriva "hon" hur fan skall jag då kunna skaffa mig en flickvän? "nej jag kan inte träffa dig ikväll skall vara med min säng" :S
http://www.homage.nu/
Undra bara till snubben som onanerade på morgon och sen drog du upp en fetingsnus. Använde du samma hand till båda handlingarna?
true story: att inte orka gå upp två trappor till festen man nyss va på när man inser att man glömt mobilen...skita i den å åka hem..
word