Allting är mannens fel.
Du behöver inte läsa detta. Ingen tvingar dig, om du nu läser och blir upprörd skyll dig själv. Inga kvinnor kommer särkligen dela mina uppfattningar om just detta ämne. Era upplevelser skiljer sig sannolikt från mina. Det här är en artikel av en man, ung man eller pojke. Jag har blivit mordhotad, blåslagen, fått fingrarna krossade, blivit utskälld och beskylld för de mest underliga saker. Som att det är jag som har ställt till det. Som vanligt i detta jämställdhetens tidevarv är allting mannens fel. Mannen är alltid värst, inga diskussioner. Det finns så pass många onda män att vi har dagits över en och samma kam. Vi är onda helt enkelt. Vi vill aldrig någon annan persons välvilja. Varför skulle vi? Nu är kvinnan självständig och oberoende, så vi behövs inte längre. Eftersom kvinnor är mycket bättre. De gör inga brott eller dödar andra människor. Ska sluta tråka ut er och komma till poängen. Tänk nu på de mysiga stund du har haft med din flickvän/sambo men plötsligt kan din partner brista ut i gråt utan anledning. Eller skälla som en pitbull. Eller bådadera samtidigt. Är det mannens fel att kvinnor är känsligare? Just därför är vi egoistiska och okänsliga tölpar. Men hursomhelst är det mannens fel. Eller när jag berättade en historia för min mamma som en bekant berättade för mig. Den löd ungefär såhär ”En polare till mig hamnade i säng med sin mammas bästa vän! Efter de hade varit skitfulla på krogen. Sen när de vakna upp på morgonen så fick de båda två någon enorm ångst” Kvinnan var 40-45 och killen var 18-20 år. Först tycker mamma det är äckligt och vidrigt. Sen om jag skulle göra så skulle hon slå ner mig, haha. Men i alla fall. Till slut säger hon ”undra hur den där unga killen är som raggar på en 40 årig tjej, måste vara äcklig” Jag svarar ”Men de var ju två om det, hur vet du att killen raggade? Måste det vara så eller? Typisk fördom” Mamma svarar ”Amen det är ju alltid killarna som raggar på krogen, det är ju bara så ” Då svarar jag ”Men de var två om att göra det. Om jag var tjej och min tjej kompis hamnade i i säng med en gubbe på 40 år. Vem är äcklet? Jo mannen. Du ser ju hur töntigt du argumenterar!” Pappa garvade och höll med. Mamma blev tyst och sa inget mer om det. Allt är mannens fel, nu vet vi det for real.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Allt är kvinnornas fel. Lyssna på Carl Johan Wallgren.
I'm back!
männen är svin som bara tänker med en sak! de är min uppfattning. sen finns de kanske 1% av alla män i världen som kanske förstör mer och är bättre. ahha tracka ner mig men ja har blivit lite av en man-hatare av mina erfarenheter.
kul att de körs
kvinnorna är bara avundsjuka för att männen har makten.
Eller så är det så att det finns män som är svin.. och så finns det kvinnor som också är svin.. I lika stor mängd..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla är idoter. i hate people, i hate the human race.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
idioti föder idioti
storpajsarn sa det!
I'm watchin all of ya because your game is so poor
sen finns de kanske 1% av alla män i världen som kanske förstör mer och är bättre. hehe. förstöra 4 life!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
allt är kvinnans fel eftersom hon är så attraktiv.. nej jag vettafan
http://www.homage.nu/
tja, kvinnor begår mord, misshandel och liknande de med. det uppmärksammas bara inte lika mkt, och jag kan hålla med om att det inte sker lika ofta. men vi är inte ensamma om det. och ni kan vara ena svin ni med.. :S I should know.. :(
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Tjejer kan vara lika stora svin som killar, utan tvekan. Frågan är varför killarnas svineri uppmärksammas mer
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
var det inte en kvinna som öppnade pandoras ask me all skit i, juste sug på den!!!
Signatur får rum här
"du behöver inte försvara män bara för att du är en. stå bara för vad du själv gör." word! Meningslös och tråkig tråd. den som startade den är sur å grinig för att han känner sig personligen förolämpad för att det finns normer kring hur män är. ja, det gör det. liksom det finns normer om hur kvinnor är. Det finns normer, javisst, och alla är inte nedvärderande mot kvinnor, men när man sätter igång och jiddrar om att det är så synd om oss män, då går man fan rakt in i en annan mansnorm. Du känns jävligt stereotyp, broed, och det är just att folk tror att du är en stereotyp kille som du är irriterad på. Tänk efter istället, sluta vara stereotyp. I princip ingen anklagar dig eller mig för att vara något vi inte är, om vi inte visar att vi är sådanna, och du har just visat vad du går för.
"Nationalism är en barnsjukdom, det är mänsklighetens mässling"
eller så har trådskaparen mens
Signatur får rum här
transa?
Signatur får rum här
broed_ du var nog lite för bitter... jag vet hur det känns men jag lovar gör nånting åt det, det e inte bra..
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
allt jag vet är att EVA åt äpplet i lustgården, inte Adam... tack tack så jävla mycket tjejer, utan er hade vi hängt i paradiset nu, nakna, och glada...
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
The_genius P17.. nog är du genialisk alltid.. det där är so true! vi hade varit nakna och glada i paradiset om inte eva ätit det där äpplet... fuck humanity dem starkaste överlever.. det är inte männen som är brutala det är kvinnorna som är mesiga..
jag tycker det är roligt att det värsta du kunde komma på att tjejer gör är att skälla som hundar, grina och ragga?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Men OM vi kvinnor inte fanns skulle NI dött ut för sååååååååååååååååååå längesen, "män "
What I said, yo!
PhilAhz0phee F19 Du simmade runt i en pung innan du föddes, tänk på vad du säger!
Soulpat P23 Däremot har kvinnan speciella celler och gener som gör att det efter mycket forskning och nu resultat, inte krävs sperma för att skapa ett foster. Too bad.
?ABO- Anti-Brat Organisation!? -gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!
Pinoccia F18 jo, men satan vilket trist sätt att avla barn på.
Ja men man måste ju köra in den nånstanns så HA!
What I said, yo!
Misery_chick Haha jo det kan jag hålla med dig om, det var ren fakta bara.
?ABO- Anti-Brat Organisation!? -gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!
hahaha nice formulerat broed
Ja'da!
broed förlåt, men du är bara riktigt jävla dum i huvet om du menar det du skriver! du skojar eller hur? är det killens fel om tjejen bara brister ut i gråt pga ingenting? bara att hon är känsligare än honom..hur FAN kan det vara killens fel? o det där med 18åringen o 45åringen....detta är RIKTIGT idiotiskt!!! så du menar att tjejer raggar ALDRIG!???!! bara killar som raggar, o även om killen råkade ragga på henne (farligt o ragga på krogen) så gick hon ändå med på o gå i säng med henne, tjejer kan öa ändå säga nej eller?? FAAA!NNN!!!! jag va på rätt bra humör nyss men nu sabbade du min dag! JÄVLA PUCKO!!!
Rolfi han som skrev tråden tyckte ju som du...
aha, e hon ironisk? hon/han får la skriva det då:P hehe
buhu. Sluta gråta grinolle. Köp en vibrator och adoptera en unge så slipper du män.
insåg just att trådskaparen är samma person som skapade en tråd om att robinsonrobban är ett geni.
Mannen har makten, vi ääääger kvinann!! Vi äger dem så fett!!
mantis P19 det är bara vad vi vill att du ska tro.
Misery_chick Du är ägd =)
mantis P19 visst är jag det, men inte av dig ;P
klart det e männens fel...det e ju därför vi har en sån sak som kallas bräckförakt, könen förstår sig inte på varandra. det e fan lika bra, så jävla mosiga de fleasta bräck e... ä
ä
Misery_chick ja, det är jag. Förövrigt har jag inte mycket att säga förutom Rolfi F20 - du är ganska korkad.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
män är svin, kvinnor är svin. sköldpaddor däremot.. det är grejer det. och kanadagäss.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Kvinnor har två X kromosoner. Män har en Y kromoson och en X kromoson. Därmed kan vi skapa både kvinliga och manliga spermier. Mannen är kvinna de två första veckorna i fostret sen utvecklas han till en man! Helt amäjzing! Men kvinnan däremot med sina två feta X kromosoner, rena inaveln, hon stannar kvar på sin korkade nivå hela livet ut.
musiQa F19: Död åt alla män? Hur fan tror du att du blev till? Kom storken till din morsa eller?
"All ondska är obetydlig emot en kvinnas ondska Må syndarens lott bli hennes" Bibeln: sid 1142
broed__ F19 jag vet jag är dum i huvet men varför skrev du det nU?
hehehe Dum får lida.
Många män är svin, så är det bara, men jag vet att många av er gillar det sjukt nog, haha...
yeep! Vi e fanimig inte snälla =)
vet fortfarande inte om det är en kille eller tjej...och musiQa..för att vara en som tycker att otrohet är bra har du nog inte så mycket rätt att säga "död åt alla män"...det är du vill bli knullad av dom, inte tvärtom.
•pave paradise•
orättvisor finns för rättvisans skull. så sluta tjata, männen får mer makt och tjejer får klubba och ha mer roligt. lev me faktum.
Ja'da!