I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-02-17 21:28

otrohet

Om min flickvän skulle kyssa en annan kille så skulle jag bli sur. det skulle
nog dom flesta bli. Man skulle känna sig sårad o så.
men egentligen så här det ju inte så farligt. om man tänker efter. Hon har ju
liksom inte känslor för personen.

vad tycker ni? Är våran syn på otrohet för "hård"?

Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen

2005-02-17 21:30
fy fan vad jag börjar bli trött på alla dessa otrohetstrådar!

överallt, hela tiden
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2005-02-17 21:33
RoBoTNick

Ja de skulle nog dom flesta. Men är det inte lite överdrivet?

(jag skulle också be henne dra åt helvete)
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen

2005-02-17 21:35
Citerar Cluny :

"fy fan vad jag börjar bli trött på alla dessa otrohetstrådar!

överallt, hela tiden"

2005-02-17 21:43
man kysser ju inte en annan utan vidare, antagligen så har man känslor eller vill bara ha sex,, typ...
saaaru..

2005-02-17 21:43
Citerar Cluny's Citering av Cluny :

"fy fan vad jag börjar bli trött på alla dessa otrohetstrådar!

överallt, hela tiden"

2005-02-17 21:49
vizious.. de kan inte va så att personen som ÄR otrogen är en satans idiot istället för den som blir bedragen? om man har lovat någon att vara den trogen så finns det inga situationer eller bakgrunder till att man inte ska vara det, då är man en idiot
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2005-02-17 21:54
Asså, seriöst, fattar inte hur ni orkar diskutera det här ämnet om och om ingen!

Alla säger samma argumet i varenda disskusion

alla blir sura på varandra för samma saker i varenda disskusion (Andras åsikter)

alla påstår att de lätt skulle dumpa sin respektive ifall hon ens kyste nån annan i varenda disskusion

TJATIGT?

vad jag vet har det aldrig skett att det inte funnits en relativt NY otrohetstråd i antingen vardasfilosofiforumet eller blandatforumet

2005-02-17 21:55
igronera eventuella stavfel..

2005-02-17 22:06
RoBoTNick F15

nej det skulle jag inte göra. Men om man tänker efter så överreagerar men egentligen

Ni som är så jävla trötta på ämnet kan ju lämna tråden. Varför äns gå in såg ni inte topicen?

2005-02-17 22:11
e du helt pantad.. kolla, om man älskar någon, så är man den INTE otrogen, om du älskade din kille eller va de nu e, oså e du otrogen mot han? yeh schysst.. han mådde säkert bäst av det älskvärt av dig att va me någon annan än den du älskar..

att fölåta, har svårt att tänka mig det, eller ja.. visst men de känns som att om man är otrogen så älskar man inte sin partner.. särskilt inte om man har lovat att vara trogen. då kan man göra slut innan man ska ge sig på nån annan.
largemoney ent.

2005-02-17 22:27
Spyder P22
om man verkligen älskar någon.. asså älskar de e ett starkt ord. då ska man kunna förlåta personen

men det var inte de som var min poäng.. poängen är att det är inte så farligt egentligen. dom sätter bara munnarna mot varandra. även fast jag aldrig skulle vara otrogen eller acceptera otrohet så kan man ju tycka att de inte är så farligt.

2005-02-17 22:30
ja de e klart ett förhållande inte är på rosa moln i all evighet, men bara för det måste man ju inte va otrogen för att de ska stärkas o bli "äkta", bara en jävligt svag o onödig sak att göra. att vara otrogen är nått man själv väljer och man har bara sig själv att skylla. givetvis räknar jag INTE våldtäkt o sån skit till otrohet.

så tycker iaf jag, har svårt att tro att jag kommer ändra mig när det gäller nått sånt. tycker det är en vidig handling särskilt om det är mot någon som älskar en
largemoney ent.

2005-02-17 22:33
alla har ju olika syn på vad som är otrohet.
för mig och i mitt förhållande är det inte okej att hångla med andra.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-02-17 22:35
dita

"Älskar man någon kan man förlåta "

det tror inte jag alltid stämmer, vissa kan det säkert, men knappast alla.

2005-02-18 13:25
Lämna det till brudarna!
Dom är alltid positiva till otrohet. Det är ok för dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-18 14:03
Ekenberg P52

det där är bara nys.

2005-02-18 17:25

Skulle aldrig kunna förlåta otrohet, no way!
Anser mig själv vara värd mer.

Håller med Spyder P22 till fullo!

Älskar man ngn så pratar man om problemen istället och löser dem tillsammans. Vare sig det är problem man har tillsammans eller egna problem. DET är kärlek och att älska ngn! Och DET gör att man växer tillsammans!

Vissa saker kanske inte går att lösa men då är det ju smartare att gå skilda vägar utan att någon blitt onödigt sårad.

Ofta handlar det om saker personen ifråga måste ta tag i hos sig själv, grundar sig nästan alltid i dåligt självförtroende.

Kärlek grundar sig i respekt för ens partner, den som är otrogen har noll respekt, därav förstår ja inte varför man ska fortsätta med en sån person. Ok, man kanske kan förlåta och lösa det, men undrar man inte då varför personen inte respekterade en från början?

Ja ja nog babblat, KAN man få det att funka så är det väl ok för dem som kan det men otrohet är ALLTID fel!

...det finns inga försvar...

Take care now! Bye bye then!

2005-02-24 20:20
Otrohet är nog när man inte vill berätta för sin partner vad man har gjort.

2005-02-24 20:21
Tequila F17

så om jag knullar med ett helt fotbollslag bakom min killes rygg och sedan med glädje talar om det för honom så har jag inte varit otrogen?

2005-02-24 22:44
NEEJ vi ser INTE för löst på otrohet.. iaf inte jag, jag skulle ALDRIG förlåta någon som varit otrogen.. det är fan det värsta man kan göra..
Jag tycker irans stenings metod är ett ganska bra sätt att minska problemet..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2005-02-25 07:13
Misery_chick Om du älskade din kille så skulle du nog inte tycka att det känndes rätt.

2005-02-25 15:02
om hon skulle kyssa en annan skulle killen få en antal slag i ansiktet för att jag är så jävla sur på min brud och man ska ju inte slå kvinnor så killen får vara bollplank för min ilska,,

tror fan ingen här inne skulle acceptera att ens flick/pojk vänn kysste en annan,, eller har jag fel??

fridens
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022

2005-02-25 16:31
Tequila F17

du svarade inte på min fråga

2005-02-25 17:21
Xena P27
nej de skulle hon nog inte. men om hon faktist gjorde de så skulle jag bli sur. de skulle vem som helst bli. Men egentligen e dre inte så farligt

2005-02-25 18:49
Är våran syn på otrohet för "hård"?

Jag själv skulle inte vara tillsammans med någon jag inte älskade.. Dum som jag är så tror jag på folk som säger att dom känner likandant för mig. Såå hände det där skulle jag nog springa hem i tårar och kötta upp en arm eller två.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-27 12:46
Missery Chick Jag anser att om man har ett förhållande älskar man varandra och då känner man inget behov av att knulla andra.. Och om man råkat göra det vid berusad tillstånd känner man säkerligen att man inte har någon större lust att berätta det..

2005-02-27 12:49
thaaank you. fattar inte folk som skyller allt på att det va fulla.. man vet mycket väl vad man håller på med, man skiter bara i konsekvenserna.

2005-02-27 14:17
det har väl att göra med att om hon kysser en annan, oavsett känslor eller ej, så är det väl ett tecken på att hon inte har känslor för dig heller?
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-02-27 15:25
Tequila F17

" Jag anser att om man har ett förhållande älskar man varandra "

så...har man ett förhållande så älskar man varandra, automatiskt?

2005-02-27 15:59
Missery_chick Du behöver ju inte spela dum, du fattar precis vad jag menar..

2005-02-27 16:01
Tequila F17

nej, faktiskt inte, jag har fortfarande inte sett dig ge en vettig förklaring till det där med att man bara är otrogen om man inte vill berätta det efteråt.

2005-02-27 16:06
Missery_chick Jag kan bara tala ur egen synvinkel och själv skulle jag få ångest om jag gjorde något sådant och känna att det skulle vara tungt att berätta det. Jag kan tänka mig att många håller med mig.

2005-02-27 16:07
Tequila F17

ja självklart, men det betyder ju inte att det inte är otrohet om man inte känner så.

2005-02-27 16:12
Missery_chick Jag skulle iaf känna så!

2005-02-27 16:12
Tequila F17

men snälla männska jag har aldrig påstått att du inte skulle det.

2005-02-27 16:41
CaUTiOn P20

hm, du kanske borde hålla dig singel?

2005-02-27 17:28
Missery_chick Eftersom alla talar ur sin egna synvinkel och tolkning..

2005-02-27 17:39
Tequila F17

eftersom alla talar ur sin egen synvinkel och tolkning så vad?

2005-02-27 19:04
Missery_chick .. så talade jag också ur min egna synvinkel, och om du vägrar förstå hur jag tänker så är det tråkigt. Men jag kan trots allt förstå att du kan misstolka mig och tänka ur en annan synvinkel.

2005-02-27 19:06
fan va mobbad tråd...=P..men om nån jävel undrar så skulle ja slå fittan som kysste min tjej så jävla hårt o länge..skulle ävem bli grymt arg på tjejen,,fast henne slår man ju inte,...
DETTAÄRMINSIGNATURDENÄRRIKIGTFETFAKTIST!

2005-02-27 20:49
Att bli sur över otrohet är egentligen att överreagera. Men jag skulle ändå inte kunna ta lätt på saken.
SUCK SHAFT

2005-02-27 20:57
*suck*

2005-02-27 20:58
busk? hahaha... är "sur" en reaktion utöver det vanliga? hohoho..

f.ö tycker jag att känslomässig otrohet smärtar mer.

2005-03-20 23:11
Tycker man ska ställa sig frågan innan man kysser en annan person.

Är det värt att vara otrogen och kanske förstöra ett 3 års förhållande.

Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.

2005-03-20 23:27
otrohet för mig är ett tecken att det inte står rätt till. jag vill inte vara med någon annan om jag är kär. då spelar det ingen roll om jag pussar nån snabbt på munnen eller ligger med nån flera gånger om en natt. skulle tänka samma sak om min pojkvän skulle vara det. men tack och lov har jag inget sånt djur...