Player som täckmantel?
Argh. Jag förstår mig inte på killar längre! Jag som ska vara Dr. Love och hjälpa kompisarna hela tiden. Nu har jag själv gått och kärat ner mig i en kille och vet varken ut eller in. Tidigare var han bara allmänt gullig mot en varje gång man pratade med varandra, men nu växlar han mellan två andra lägen. I ena stunden kan han inte låta bli att berätta om alla de tjejer han träffar/har träffat utan att jag ens frågar. Senaste månaderna har det handlat om nästan en ny tjej han snackar om varje gång man träffar honom eller skriver på msn. I andra stunden (så fort jag nämner ett killnamn) så blir han hyperintresserad och ska fråga tusentals frågor om min relation till killen jag bara nämnde. Sen så är han arg hela tiden för att jag inte berättar någonting. Det jobbiga är att jag verkligen gillar killen, men ärligt så fattar jag precis ingenting. Är det någon som känner igen situationen och kan tala om vad det är som pågår?
Delam tange barat
han låter inte så vansinnigt självsäker. anledning nog att bete sig så enligt mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med, ta hans historier med en nypa salt är mitt tips.. han gillar troligtvis dej och vill veta allt om killarna du berättar om för att han är svartsjuk! Håll till godo med mina tips :)
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Bboy_KeeN P19 jag tycker min teori låter troligare :)
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
junkgirl okej, maybe you're right. Bboy_KeeN tack för din teori. jag måste säga att den låter väldigt trolig, till skillnad från mina vänner som sänkte den direkt då jag nämnde den..det finns ju en chans att de vet något som jag inte vet med tanke på hur mycket en tjejkompis till honom har pushat mig, men det är inget som jag tänker gå efter. JAY-E aha..där dök mina vänners teori upp igen. tack, ska fortsätta ha den teorin i åtanke..iaf ett tag till.
Delam tange barat
T det är något som jag funderar på om det verkligen är inget eller om det är något. endast en av de tjejer han snackat om vet jag är sant, eller är väldigt säker, men innan han träffat henne så skrev han på msn att han inte egentligen var intresserad men ville ge henne en chans. sen efter att han träffat henne så skrev han att hon fortfarande inte var intressant men att han kanske skulle ut med henne igen(?). ännu en teori är att han inte egentligen är intresserad av någon utan att han är rentav desperat?
Delam tange barat
T P0 jag har kännt killen i snart ett halvår, och jag tycker faktiskt att det blir fler och fler tjejer hela tiden Men asså, vad ska han göra? Han måste snacka om andra tjejer, han har inget annat att gå på typ, inget att säga eller att han vill undvika att snacka om sina känslor till dig? I don't get that you wrote, men det kan ju vara för att det är söndag också? haha Eldon P15 Därför du läser det och kommenterar? :)
Delam tange barat
han e sugen på dig o blir sne om du knullar nån annan; samtidigt e han kille o kan därför omöjligt låta bli att knulla andra bräck. ä
ä
jag känner igen situationen från när tjejkompisar berättar... brukar oftast vara så att killen inte bryr sig särskilt mycket(eller kåt). även fast jag berättar det till mina kompisar så vill dem inte inse det...
Hm kanske så e d så att han söker efter en riktigt bra tjejkompis som han kan dela asmkt med men ändå... vara liksom lite "flörtig" mot.. förstår du?
What I said, yo!
Eldon P15 jä jä..och nu kommenterade du på nytt, lockades tillbaka. så ointressant och patetiskt var det ^^ T P0 hehe okej.. elle-fant P22 välformulerat om inget annat! haha :D one_mic P15 okej..men är inte alla lite sånna när dem gillar någon..liksom, lägger dövörat till och tänker så positivt som möjligt? PhilAhz0phee F19 jao, jag förstår precis, men måste säga att det är lätt att feltolka..I'll keep that in mind..
Delam tange barat
Eldon P15 öhm. ok.
Delam tange barat
vad har detta med break att göra? Jag tror att din kompis gillar dig, och därför snackar han om andra tjejer för att se hur du tar det eller nått . peace
B-girl/ Gia.Na
Galja_7 F22, benotalways F20 - Om det nu är så, som många andra också har sagt, så är det helt idiotiskt..Liksom, VARFÖR göra så? Inte vågar jag visa någonting om vad jag känner när killen talar om en massa andra...Suck. Ubers- P5 - Jag tror inte du lyckades med det...? CivilWar F18 Thank you. Allt låter vettigt, verkligen nåt att tänka på..
Delam tange barat
Såg inte att du var brud först men så fort jag började läsa fattade jag det då det stod "Argh"
Har inte läst igenom tråden så kan mycket väl hända att flera har skrivigt samma sak som mig. Jag tror faktiskt att han gillar dig, han är kär! Och samtidigt tror han att DU inte gillar honom, och då tröstar han sig med att berätta för dig om alla tjejer han har vart med osv, för han vill få dig svartsjuk typ. Och sedan när du nämner kill namn så blir han jätte nyfiken och frågar om din relation till killen p.g.a att han är svartsjuk själv, han vill veta att hoppet ändo finns där typ. aa det är så svårt, har svårt för att formulera mig :( Lycka till iaf
bevakad P21 tycker du formulerade dig bra..ja, lycka till lär jag behöva mantis P19 jasså..är "Argh" ett typiskt tjejuttryck eller? haha men men..jag är inte så säker på att jag tänker göra nåt åt det längre...lättast verkar ju att bryta kontakten så slipper man iaf få höra något mer om de där tjejerna. men det verkar ju också jkligt svårt..
Delam tange barat
Bboy_KeeN P19 Jag håller inte med om ett ord du skrev där uppe allstå. Jag har själv gjort liknande det här och berättat för en flickvän om folk jag varit med osv utan att hon frågat och sånt rätt ofta och det var bara av den enkla anledning att jag fick något hjärnsläpp. Nu handlade det iofs inte om att jag gjorde saker med tjejer DÅ men ändå. Jag tror han vill verka cool och som att många tjejer vill ha honom i något konstigt försök att verka attraktiv mot den här tjejen. Så det finns en chans att han bara ljuger om tjejerna också. Men gör han inte det är han inte värd att ha även om han gillar dig. Sen är det väl fan självklart att han frågar om killarna för att han är svartsjuk, för då vill man ju verkligen veta allt och inte som du sa.
Rachel F17 Haha ja, "Argh" och "Gaaah" är typiska tjejutryck. =)
Jag satt i den sitvationen i förra veckan, tills jag beslöt mig för att skippa killen helt och hållet och försöka banka in i skallen på mig att jag var värd någon mkt bättre. Det var för mig att jag tyckte om honom jävla mkt, sedan satt jag och skrev till en väldigt nära killkompis till mig att jag älska honom som vän. Då lacka killen jag gillade ur och börja snacka om att han inte tyckte om att tjejer håller på med andra killar på samma sätt som en annan kille. Jag bad honom om ursäkt och sa att jag förstog han och så vidare. Någon vecka efter det satt han och skrev till flera tjejer, "tycker om dig" osv. Jag fråga han vad fan han höll på med och han svarade "alltså måste u ta allt så jävla seriöst, jag skämta ju bara".. Ska han få sitta och skämta med alla och jag inte ska få veta om det är sanning eller inte eftersom att de tjejerna är dö heta på honom. Det irriterar mig jävligt mkt. Så nu kan han få ta sina jävla brudar och leva ett liv utan mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LittleJohnny "Jag tror han vill verka cool och som att många tjejer vill ha honom i något konstigt försök att verka attraktiv mot den här tjejen." det där är en sak som jag inte fattar..vilken tjej tycker egentligen att det är attraktivt? det visar ju bara att man inte vet vad man söker efter..om man ska tolka det direkt. mantis P19 hahaha..det där hade jag ingen aning om? men man lär sig väl nåt nytt varje dag :P krossad_anka F59 önskar att jag kunde göra samma sak, men jag gillar verkligen den här killen så klarar inte av att göra det just nu...han är en på miljonen liksom...
Delam tange barat
Han låter ball.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Rachel F17: Okej, men jag får önska dig lycka till. Du kommer säkert klara det, BE STRONG!
krossad_anka F59 Amen to that! Gloria in excelsis Deo!
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Rachel F17 Det är inte logiskt på något sätt, eller attraktivt men finns killar som gjort så förut... Men om han nu verkligen är med en massa tjejer då borde du ju fundera om du verkligen vill ha honom.
LittleJohnny det är klart jag funderat på det. men han är annars allt jag någonsin har önskat så det är svårt att bara släppa det. den som fyller innehållet till boken "Hur killar egentligen tänker" tycker jags ka få Nobelpriset i psykologi.
Delam tange barat
40Gädda F1 hum..okej. fast tror inte det finns något hopp längre att det är så i min situation..men men..
Delam tange barat
LerkaN haha. det där är nästan sant. men jag gillade honom också innan han började strula runt på det här sättet. och saken är den att jag inte är intresserad av nån annan kille, har aldrig påstått det heller för honom. utan det är han som tror en massa om mina killkompisar..men men...
Delam tange barat
40Gädda F1 hahahaha
Delam tange barat
Mjo, min teori är - som många redan antytt - att snubben "läst" att du attraheras / har känslor för honom och på ett snyggt sätt vill visa att det inte är ömsesidigt. Då gör han detta genom att berätta om sina egna erövringar samt vara väldigt intresserad av dina "erövringar". Känner faktiskt igen delar av betéendet - från mig själv. Regards, G.
Gewan P20 thank you. jag börjar bli mer och mer säker att det är rätt teori.. 40Gädda F1 jaja...du måste fatta nångång när du har blivit blåst att du har blivit blåst :P Soppa_Opa P18 om jag inte haft något att förlora, varför tror du då att jag tvekar? killar kan bli jävligt konstiga ibland när de får veta att nån tjej gillar dem, och sedan undvika dem...jag har inte själv varit med om det tidigare, men det har mina kompisar..en kille undvek min kompis i ett halvår. och det skulle jag aldrig palla, att vara utan honom totalt...
Delam tange barat
Jag tor..att han diggar dig..som du själv skrev: player som täckmantel..hehe. Det känns som han desperat vill få dig att tro att han e den bästa kompisen man kan ha =)..han blir arg när du inte berättar ngt = tyder på att han e nyfiken/intresserad. Jag vet inte. Människor är olika..vad ska man göra?! =P..
Gewan Jojo..kanske. Det e en bra teori det med..
Soppa_Opa P18 möjligt..men det kommer nog inte att ske SexySoul F19 ja du..vad ska man göra? bra fråga..
Delam tange barat