Fan ta livet!
Shue,Jag har nyligen träffat en tjej,Hon är mitt allt,hon håller mig levande,ett ord från henne förgyller min dag,jag älskar henne o hon älskar mig,vi har båda haft problem hemma o så,hon gråter dagligen efter mig,jag fick nyss ett sms med en text där det kommer fram att hon kanske tar sitt liv,,,ja gråter som fan nu och vill bara veta vafan ska ja göra,har inte fått nått nummer till henne,känner ingen av hennes vänner,vet ej vad hon bor,vafan ska ja göra,,,totalt nere,dör hon dör jag,snälla nån som vart med om detta? imorn ska ja fan leta reda på henne!nu gnäller säkert nåra på dålig tråd men jag vill få ut mig hur jag känner mig o hur andra har haft det under sådana situationer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har du aldrig varit hemma hos henne och du älskar henne? plus hur kan du få ett sms och sen inte ha hennes nummer?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
inget nummer till henne? men du fått ett sms.. hmm.... vet du inte var hon bor? whaa,?
vart hemma hos en kompis alla ggr o på stan o så,jag har hennes mobil nummer men inte hem till henne,hennes mobil är avstängd,,,,fan asså klarar inte längre!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kolla i telefonkatalogen eller nåt, du vet väl vad hon heter i efternamn
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
isseN älska är ett jävligt starkt ord i det här sammanhanget tycker jag. Annars så håller jag med övriga gruppen att du bör kolla eniro.se
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
hittar henne inte! fan jag skiter i skolan imorn,,
isseN ring nån gemensam vän som har hennes nr.
är hon 15 så lär det ju vara hennes föräldrar du ska söka på i kataloger/eniro/hitta.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
hon e 18....ja har skrivit som en idiot till alla som ja känner genom henne,,,men ingen svarar
isseN RING då.
jag ringer som en idiot till henne,,tack för att nån svarar,,,,
mehu P0 är man riktigt deprimerad då orkar man oftast inte ens ta livet av sig, man bara ligger. men man behöver inte vara deprimerad för att vara scuicidial
mehu P0 skämtar du? tror du att alla som tar livet av sig är deprimerade?
Av de erfarenheter jag har så säger man inte till innan man tar livet av sig, villl man dö, så säger man inget, säger man något, finns det alltid nån som kan dyka upp och rädda en.
en sak som man ska hålla utkik efter, är däremot att någon som länge mått dåligt, varit inåtvänd och nere plötsligt verkar må bättre, kanske orkar upp till jobb/skola, pratar mer, är kramig osv. detta är för att han/hon äntligen bestämt sig för att ta livet av sig och upplever en lättnad och glädje, ett varningstecken man ska hålla koll på då det är väldigt vanligt....
conspicuous F18 Precis, att säga till någon att man funderar på att begå självmord är ett rop på hjälp, ett hopp om att någon ska hindra en. De som verkligen har bestämt sig för det säger ingenting till någon.
mehu P0 vet du ens vad en depression är? att må dåligt/varaledsen/ha problem är inte samma sak som att vara deprimerad.
det stämmer inte riktigt, är du riktigt deprimerad har du inte ork att ta livet av dig. det är rätt vanligt att man sätter in extrevak på djupt deprimerade patienter efter att de fått ect- eftersom de då kan piggna till och tex hänga sig. och kan du svara på min fråga nu? ved du vad depression är?
mehu P0 men du vet, du kan vara så nere utan att vara deprimerad också.
mehu P0 men man tar inte livet av sig om man lider av stark egentlig depression heller. eller, har jag missförstått när jag tolkat det som att du tror att de flesta som tar livet av sig lider av en riktigt djup depression?
off topic.
mehu P0 depression är en diagnos, en sjukdom, inte ett tillstånd. ordet har blivit utnyttjat och bleknat av folk som egentligen bara är lite nere eller nedstämda. och man kan ta livet av sig för att man är arg eller ledsen, man måste inte vara deprimerad. olika för olika personer.
Misery_chick Du kanske borde slå ihop läkarboken ett tag, börjar bli lite besserwissrigt från din sida när du ska gå och hacka på varje minsta kunskapsbrist gällande psykologi eller dyl. Min diagnos på dig skulle nog vara att du lider av för kort (alt. ingen) penis vilket kan ge upphov till en vilja att hävda sig på internetforum trots att man saknar full kompetens och egentligen bara pluggar nån högskolekurs. Men jag kan ju ha fel, du kanske är värsta oraklet ;]
Anwar P1 du har halvt rätt. jag har ingen penis. det är dock inget jag lider av. men grattis ändå, bra försök.
säger hon det till dig tror jag inte hon tar livet av sig, hon säger väl kanske mest så för att få uppmärksammhet eller liknande. tror egentligen itne hon vill göra det.
Att ta sitt liv e ett fegt sätt att lösa problem
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "
mer uppmärksamhet kan hon inte få,,ja finns alltid för henne om hon vill nåt,,,,,men är tacksam för er som skrivit nåt,,off topic gör inget här bara det har med samma ämne att göra
misery_chick: du vet allt om depressioner för du har haft ett par/ditt liv ÄR en? gå ut o skaffa vänner, hitta det positiva med livet! bli happy_chick istället ä
ä
elle-fant P22 haha, nejnej, jag vet säkerligen inte allt om depressioner, men det jag vet vet jag då jag pluggar psykvård och har jobbat på en psykiatrisk mottagning. jag har vänner, trivs med mitt liv och är oftast rätt så happy. grundar du dina åsikter om mig och mitt liv på något annat än att jag heter misery_chick på whoa?
grytahumor,,,,suck
go Misery_chick! ;)
Blunt_Smoke huh?
Hur gammal e hon? hon råkar inte vara 14 för då e de helt normalt..
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
misery_chick skumt det där du säger... jag hade diagnosen deprimerad för några år sen, och jag var ändå suicidbenägen. det gick så långt att jag åt 3x dödlig mängd (sa dom på sjukhuset iaf) av diverse tabletter, när jag var ensam hemma.. av nån anledning kom min syster hem, trots att ingen skulle vara hemma det närmsta dygnet, och fick dit ambulans så snabbt att jag klarade mig helskinnad. du menar alltså att min läkare gjorde fel när jag fick diagnosen deprimerad? eftersom jag var suicidbenägen då, trots att man enligt dig inte kan vara det om man genomgår en depression..
ricoyeo P19 ser nu när jag läser igenom tråden att jag uttryckt mig luddigt. med "svårt/djupt deprimerad" syftade jag på svår egentlig depression, självklart kan deprimerade vara suicidiala, det jag ville ha fram var att alla som är självmordsbenägna inte är deprimerade, att alla som är deprimerade inte är självmordsbenägna, och att man iite räknas som en suicidrisk när man lider av svår egentlig depression, eftersom man då inte har kraft att göra någonting öht.
...enligt vad jag fått lära mig/sett iaf...
öhm...du älskar en sms-kompis? gulligt...
Tobey_ P18 men lägg ner, hans känslor kan ju vara lika äkta även om de inte har hängt i två år
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
misery_chick: ja jag antar att jag gör det...jag känner inte dig o vet ingenting om dig så namnet e det enda jag har att gå på, men jag har inte så många åsikter om dig eller ditt liv (just av den anledningen att jag inte känner dig, det var bara att du verkade så mörk i synen nåt inlägg) ä
ä
haha word...detta e ju sorgligt
Misery_chick Har du någon gång kännt någon som tagit livet av sig?
isseN har du hennes msn..? vet du hennes namn så sök på hotmail efter henne o försök att fixa hennes msn om du nu inte har de...
det gick bra till slut,nu är det bra mellan oss,hon e inte 14,hon e 18..
e de du som e 14?
skönt att det löst sig iaf
Jag har nyligen träffat en tjej + Hon är mitt allt Hur går det ihop?
What I said, yo!
Förälskad kanske..
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
men lägg av med att ifrågasätta hans känslor till tjejen, nu var det ju faktiskt inte DET han frågade efter.
Misery Skrämmande sant det där du sa om att människor verkar bättre/gladare precis innan de tar sitt liv. har inte tänkt på det viset innan, men fick det bevisat för ett par veckor sedan.
elle-fant P22 kanske något du ska överväga att sluta göra? Tequila F17 ingen jättenära, men ja, det har jag, hurså?