Konflikter ute med tjejen
Hur hanterar ni situationer när ni är ute med tjejen och nån stötter på henne? antingen på krogen eller att nån flörtar mitt på ljusa dagen när ni är med.Blir ni snea på plats? eller sväljer stolheten och ignorerar det. För man kan inte låta bli att va irreterad så det går ofta ut över ens partner
litar man på varandra så borde man väl inte bli ens irriterad? såvida inte personen som stöter på ens partner stör mitt i en diskussion eller är obehaglig eller närgången. då kan det ju vara på sin plats att någon (helst den som blir utsatt för raggningen) säger ifrån, men så är det väl i alla situationer där folk är jobbiga. sitter 'raggaren' däremot bara och pratar och är allmänt jättetrevlig och stöter verbalt på ens partner så förstår jag inte vitsen med att bli sur.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tycker det är så jävla kul med tjejer som kommer fram till en och säger "DU, han är Min, Rör Du honom då Jävlar". Som om killen i fråga inte kan säga ifrån själv. Skulle någon ragga på min pojkvän (om jag hade en :P) så skulle jag nog bara ta det som en komplimang att även om det finns tjejer som åtrår honom så väljer han mig med allt vad det innebär.
jag märker inte sånt men om jag skulle göra det och då borde det gåt så långt att han sitter och ger inviter och kanske försöker ta i henne fysiskt så kommer jag nog fram och höjer att varnigens finger. har dock gott om vänner som säkert redan skulle sakt till honom att dra eller så kanske man har med sig något psyckfal deluxur som redan börjat veva ner personen om man har otur.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tyckte bara att det var humoristiskt om det hände när man var ute. Men om det är någon som känner killen i fråga som stöter på honom då blir jag förbannad. Men jag säger inget.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
jag har fan aldrig brytt mig om det, om någon raggar på din brud så får väl hon lära sig att avvärja det själv, inte alltid du är vid hennes sida och då måste hon ju ändå fösa bort dom eller göra det trevligt utan en cool kille vid sin sida.... man ska ju lita på varandra antar jag....
min pojkvän reagerar inte öht, han vet att jag kan ta hand om mig själv, och det är samma sak med mig, folk kan ragga på honom hur mycket de vill, för jag vet att de inte har något för det.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
haha vilket trams... det är ju inte så att partnern kommer att vara otrogen. fan vad mycket revirpinkare det finns på whoa ;-)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
releze ni får komma på ett hemligt tecken hon kan göra när hon vill ha din hjälp, eller något. :)
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Haha, det här fick mig att tänka på en arbetskollega. Han berättade en pinsam grej som hände honom när han var ute med sin tjej när dom var yngre. Dom var inne på ett ställe i stan. Han och hans tjej går ner för en trappa inne på ett ställe där dom möter en kille som är på väg upp. Killen dom möter ler sliskigt åt min jobbarpolares tjej och säger "Heeej!". Min jobbarkompis svarar killen med en fet smäll så han flyger ner för trappan. Sen får han veta att det är en gammal klasskompis till hans tjej.. mohahaha! Jakan stylee! :P
CapKillah P27 hur aspackad var han ?
Om jag är tillsammans med någon så tycker jag det tillhör allmänt hyfs att själv kunna bjuda tillbaka med ett pekpinger alternativt en käftsmäll om någon blir för närgången.
Misery_chick: Jag var inte med, är några år yngre än honom, dessutom kände jag inte honom då, så jag vet inte. Men han var förmodligen lite berusad. :) Det sköna är att hans kompis ville ge killen ännu mera stryk.. men, nej, det ville han inte. Han hade gjort bort sig så det räckte ändå inför sin tjej. Men dom är tillsammans än idag och har två barn så hon tog det på ett bra sätt. :)
CapKillah P27 ok, är han våldsam i vanliga fall? alltså, är det en normal reaktion för honom att lappa till folk för att de hälsar på hans tjej?
Misery_chick: Nä, han är lugn. Lika lugn som mig.. :) Idag skulle han nog inte slå någon som hälsade på hans tjej.
CapKillah P27 ok, för en snubbe som har det som naturlig reaktion lär ju inte ha alla hoppare på svikten ^_^ edu P20 rätt?
releze: hon dock blev jävligt piss på mig för att jag inte gjort något. ärligt, kan hon inte säga "dra" eller bara "inte intresserad" till en kille själv?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
hmm.. min kille är ganska cool. ibland. han kan typ le och säga till mig att det gör inget för han var inte "slemmig" men det händer att han får damp. han har gått fram til len stacars norrman som stötte, och en annan kille... på fest så är han alltid på sin vakt. han hinenr säga ifrå ntill killar innan jag hinne. men det är bara vid extremfall då killen helt enkelt gåttt övergränsen annars sköter jag resten själv om en kille gått för långt..
Femme fatale
Amar F17 vad tycker du om det då? att han inte låter dig klara sån själv?
Misery_chick. han blir svartsjuk i vissafall kanske? sen tycker han att jag inte kan hantera sådana situationer..
Femme fatale
Amar F17 ja men tycker du det är ok?
Misery_Chick ... okej? nej jag tycker inte det är okej som t.ex den stackars norrmannen. han hade inte gjort något knappt. men min kille fick ryck min kille är väldigt samnsad och sväljer saker han har svårt för men de kan helt plötsligt bubbla upp en annan gång var det en stackars kille som både jag och min kille sa till samtidigt haha..vi skäms båda två idag, han såg så skrämd ut. det är okej om han gör det på ett fint sätt. det är klart det är lite pinsamt om det är värsta ryycket
Femme fatale
amar ok då är jag med. tänkte så du inte var en såndär läskig brud som vill att hennes snubbe ska spöa alla i hennes närhet hela tiden för att visa att han "bryr sig"
Misery_Chick nej men jag blir charmad ibland av en killes fåniga självkänsla. jag har själv et väldigt hett temperament och jag tycker det är kul ibland när killen blir galen haha =)
Femme fatale
han får inte slå någon. det är jag som fan krigat för hans skull. hahahaa fast inte emd tjjer med ett par killar
Femme fatale
Amar F17 ok, jag hade nog bara blivit irriterad på min pojkvän om han inte lät mig sköta sånt själv.
Misery. i 90 % av fallen så känner jag som du men är killen ett riktigt slem så är det ganska skönt att han ta över.
Femme fatale