Whoa syndromet?
Satt och funderade lite innan. Har hängt på det här forumet ett tag nu och märkt att människor har rätt märklig attityd här. Framför allt att det aldrig en klapp på axeln, utan hellre en spark i ryggen när folk verkligen försöker. Är det verkligen så att alla här vet så jävla mycket bättre än alla andra, eller är det, som jag tror, att folk som blivit dissade försöker ta igen det på andra genom att dissa dom hårdare, och så blir det liksom en ond spiral... Vad tror ni?
AND YOU WILL KNOW, MY NAME IS THE LORD WHEN I LAY MY VENGEANCE UPON YOU *blamblamblam*
folk gillar att vara dryga, helt enkelt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De flesta kanske privat är mesiga fjollor som känner behovet av att hävda sig när de har chansen, dvs på nätet där en viss anonymitet uppnås?
fingal ahahhaha.
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Producent
2005-02-23 00:18
whoa är en flykt från verkligheten för dem flesta här, är annars mig själv här som i verkligheten ...
Since 1984 @realgizlee // twitter
ska jag vara helt ärlig tycker jag det här är mer av ett fenomen internet medbringat sig än just whoa men men... för övrigt tycker jag mig ha sett en hel del guldkorn på sistone. folk som får props för bilder, smycken, sydda grejjer, lyrik osv... det är ju onekligen positivt att det finns en konstruktiv positiv skara på whoa. man får lära sig sålla bort rötäggen helt enkelt, precis som irl...
DnH : Snarare tvärtom känns det som. Hur många som helst, som kaxar och håller på bakom skärmen, men är värsta mesarna in real life. Tycker Whoa är mera utav en Trojansk-häst allmänt för svensk hip hop, ok om Övrigt forumet bara fanns. Men om Whoa inte funnits så kanske vi hade sett lite streetactivity i form utav att rappare, dansare och DJ's hade synts ute lite mera än att de nördar sig på nätet... Nej nej, Whoa är mera ont än gott...
At the gates of Eternity...
Skivsamlare
2005-02-23 03:40
jag tycker inte att det är så farlig attityd i politik och vardagsfilosofi forumen. de flesta försöker hålla en relativ trevlig ton, i alla fall vad jag har upplevt.
äh, så farligt är det väll inte, jag tror det är sånna som mobbade som små som fortsätter att ta ut sin osäkerhet på folk via whoa :)
((MAAD))
E_NO_LA Det är för att alla kaxiga människor hänger främst i graffiti forumet och därefter i diverse rapp forum. Dom kan ju inte kaxa i politik forumet eftersom dom inte har något att komma med.
fullfjädrad när jag kickat en gås..
tycker fingals inlägg var mest givande... hahaha
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Hur kan alla veta nåt bättre än alla andra?
Signatur får rum här
jag är drygare och mer sarkastisk på riktigt. ;)
det känns mer som nånslags docusåpa, folk vill synas, och "höras" och gör det mesta för att få uppmärksamhet. får ofta en känsla av att folk här tävlar om vem som är den roligaste, eller den klokaste, den som har högst moral eller lägst etc.
fingal: jättekul, uppskattar din pojkvän dina skämt lika mycket? åffer: duh... alla _tror_ att dom vet bättre än alla andra... tänk lite innan du öppnar käften...
AND YOU WILL KNOW, MY NAME IS THE LORD WHEN I LAY MY VENGEANCE UPON YOU *blamblamblam*
I och med anonymiteten som kommer med internet, blandat med att man inte behöver se några följder av sina handlingar gör det lätt att vara otrevlig.... men jag tycker nog inte att Whoa är så, här är väl alla trevliga, right? hmm...
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
Det är ett jävligt schyst forum som HomeSoul sa. Men det är ju klart att det finns en massa jävla onödiga inlägg i seriösa trådar, men jag tycker fan ändå att det har blitt mindre. Ja, ialla fall ett seriöst forum är det. Och jag har blitt mer öppen av mig sen jag började skriva här
http://www.homage.nu/
the_doc, jag håller verkligen med. de allra grinigaste ungdomarna i sverige verkar vara samlade här. Framtiden kommer se dyster ut den dag då whoa användarna blir pensionärer :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha vilken rolig början. Först så sitter the_doc o undrar varför alla beteer sig som de gör på whoa och första svaret blir: Att du blev tappad som barn. hahahaha de e whoa i ett nötskal
SUCK SHAFT
the-doc - du är inte ensam om att tycka så. det spelar egentligen inegn roll vad man skriver utan det är alltid folk som ska fälla nedlåtande dryga kommentarer, lite väl hårda är folk i onödan. dessutom så skriver folk i trådar precis de som de inte ska skriva . t.ex om någon skriver seriösa svar endast i sin topic så är de självklart någon som kommer med höhöhöhöh äta diarré eller något liknande
Femme fatale
ahha Kebaben din bajtare!! jag håller verkligen med. de allra grinigaste ungdomarna i sverige verkar vara samlade här. Framtiden kommer se dyster ut den dag då whoa användarna blir pensionärer :P det där är ju vad jag sagt till dig! hahahaha det är för att min lilla kusin på 7 månaders efterkälke diggar mig så hårt love you relative =)
Femme fatale
eller bättre formulerat. det läskiga är att ungdommarna som hänger på whoa komemr bli framtidens pensionärer. gnäll like whoaaa på ålderdomshemmen.
Femme fatale
fingal: moget !! ärligt talat... han har faktist rätt
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
jag tycker synd om vissa som gör trådar för de får typ 100 inlägg men inget av det är svaret på deras fråga utan mer idiotiska inlägg... men jag antar man får räkna med det när man droppar en tråd här
Don't be offended This is all my opinion Ain't nothing that I'm saying law
Problemet är att folk är anonyma.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
man är dum i huvudet över internet, och kan bekosta sig att inte bry sig. folk borde ändå inte ta åt sig över internet, även då är man ju fan dum i huvudet. folk på whoa och lunarstorm är exceptionellt dumma.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Oneoo : Exakt! Folk vågar mer om de inte vet att folk inte kan upptäcka en
At the gates of Eternity...
Ja dom har vell hittat ett sätt att verka coola och häftiga när dom inte kan vara det "IRL" :S ^^
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
fingal HAHAHHAHA så jävla klockren kommentar :D:D:D
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Tycker att Fingals inlägg illustrerade det hela ganska bra; att man ska vara så jävla häftig och spela dryg istället för att våga slappna av och visa lite mänsklighet. Men så är det ju internet också, jävligt lätt att spela hård här.
"Du är en död sill"
de som spelar "hårda" skulle jag mer vilja beskriva som dryga och med midnervärdighetskomplex där de måste förstöra folks trådar med otrevligheter
Femme fatale