Gör jag rätt/fel i detta? (angående flickvän)
såhär ligger det till: Min flickvän och jag har varit tillsammans i 9 månader nu och allt har varit frid och fröjd... tills hon flyttade bort 4 mil. 4 mil är inget speciellt avstånd, men det har resulterat i att vi bara syns ca 1 gång i veckan då hon sällan har tid. Detta är för lite för mig, även för henne har hon sagt. Jag måste träffa min flickvän mer än 1 gång i veckan iallafall, och detta har resulterat e en massa onödiga bråk. Nu har inte vi träffats på väldigt länge och när jag trodde att vi skulle träffas så säger hon att hon ska ena dan hem till sin "jättebraiga killkompis" (som jag aldrig träffat under de 9 månader vi varit ihop) och titta på film med honom. (måste tillägga att jag är väldigt svartsjuk av mig, det är därför jag undrar om jag gör rätt eller fel) Dagen efter ska hon hit (där jag bor) men inte för att träffa mig, utan för att träffa en annan "jättebra killpolare" som jag heller aldrig träffat och gå på restaurang med honom och käka. Allt detta resulterade i ett jättebråk där jag ville att hon istället träffar mig eftersom vi har det lite knakigt nu pga att vi sällan träffas. Och nu har vi inte hörts av på 3 dar och jag är helt knäckt. Det som gör mig svartsjuk är att hon träffar massa snubbar och hittar på mysiga saker med dom. Själv tycker jag att hon kan gå och ta en normal fika med sina superbra killpolare istället. Och det som gör mig förbannad är att hon väljer bort att träffa mig speciellt när det behövs som mest för vårt förhållande. Och om jag får lita på hennes ord så vill inte hon att det ska ta slut mellan oss. Kanske är jag bara superlarvig, vad vet jag.. men jag skulle uppskatta andras syn på det hela. Fråga gärna om det är nåt jag har missat att skriva. tack på förhand.
Ipare su griterío, perra!
hur gammal är hon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hon är 17, jag är 22.. rätt stor skillnad.. Offtopic: Hatar när tjejer ljuger om sin ålder för att verka äldre!
tycker det verkar lite skumt hur hon beter sig faktiskt, prata med henne och kolla om hon fortfarande vill ha samma sak utav det här förhållandet och hur hon känner för dig?
www.unt.se/musikbloggen
jag tycker att du ska förklara för henne hur du känner dig när hon gör som hon gör, och förstår hon inte eller om hon inte vill ta det på allvar så är det ingen tvekan om att du bör göra slut med henne. jag tycker att hon låter ganska oseriös om hon inte kan förstå att du blir arg och sårad när hon inte vill träffa dig. fråga henne om hon verkligen vill få erat förhållande att fungera; för enligt mig låter det där som att hon försöker frysa sönder ert förhållande, av rädsla för att göra slut och såra dig eller göra dig arg på henne. en liknande situation hände min sambo och hans ex f.ö. hoppas hon fattar att hon gör illa dig och är ärlig med vad hon vill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag skulle me blitt sur..... lite fel att hon inte prioriterar erat förhållande först när ni e i den här sitsen... det ända du kan göra e ju att snacka me henne...men förstår dig verkligen...
If we are what we eat, then Im fast and cheap!
Grejen är att jag verkligen har pratat med henne om det här med att vi inte träffas så ofta. Svaret jag alltid får är: "Men vi ser till att träffas oftare, jag vill träffa dig oftare också" Känns som tomma ord när ingenting händer..
händer ingenting så får du väl ta till åtgärder, finns inte så mkt annat att göra.
www.unt.se/musikbloggen
Hon har dig som polare när ingen annan kan verkar det som. Inge bra alls.
Jag har ingen forumsignatur.
ställ ultimatum och håll fast vid det.
klart man kan ställa ultimatum, men det ser jag som en absolut sista utväg. Man kan inte ha ett förhållande med en massa ultimatum i. Men det kanske är det som krävs just nu.. kär/dum som man är så är det svårt att göra slut. Man tror alltid innerst inne nånstans att allt kommer lösa sig..
Ultimatum ffs.... alltså om du vill att det ska funka.... Tycker hon beter sig som ett jävla svin. Jag hade inte pallat det... Verkligen inte!! Så gör man verkligen inte. Lycka till.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Hon vill väl göra dig svartsjuk för att ni bråkat så mycket. Ge igen med samma mynt nästa gång. Och efter det kan ni prata om det.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
"Hon vill väl göra dig svartsjuk för att ni bråkat så mycket. Ge igen med samma mynt nästa gång. Och efter det kan ni prata om det." Är det bara jag eller var det det sämsta rådet på länge? MaFe98 P23 Du har aldrig träffat de här superbraiga killkompisarna tidigare under 9 månader, frågan är: Har hon det? Om hon precis träffat dem och helt plötsligt är megabra polare med dem så låter det lite suspekt. Hur som helst så beter hon sig underligt, för ung kanske? Vad vet jag..Låter som att ni måste träffas och **Klyschvarning** prata. Kommer ni inte fram till något vettigt eller om ni kommer fram till något som hon inte håller så finns det tyvärr bara en (obehaglig) utväg.
Robbie varför är det ett dåligt råd? motivera!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp F21 Ja, för det första så kanske inget förhållande har blivit bättre om man ska hålla på och hämnas på varandra hela tiden istället för att prata om saker.
Robbie nej, men tjejen är sjutton år. Hon kommer inte fatta vad han menar innan han visar henne.
Fattar hon inte vad han menar så bör dom nog inte ha ett förhållande över huvud taget.
Robbie P20 nej, det är inte bara du. det var ett fruktansvärt dåligt råd och jag håller med dig.
yeye whatever. mina förhållanden har inte funkat så man kanske inte ska ta råd av mig :P
Har precis nyligen upplevt samma sak, det beror på åldersskillnaden fo´ sho´. Ja ultimatum är nog den enda utvägen. om du har förklarat för henne vad du känner och att du inte gillar att hon träffar de killarna på det sättet och hon inte accepterar det och känner att hon inte borde utsätta dig för den känslan, ja då är det nog inte så mycket mer att göra än att göra slut.
---------------------------- http://www.ingaklena.se
tycker det verkar enkelt, hon säger att hon tycker ni umgås för lite, precis som du känner, men hon gör inget åt saken - det talar väl sitt tydliga språk, eller?
D verkar inte som hon lyssnar på dig.Hon gör precis vad hon vill utan att tänka på att d sårar dig. Hon verkar ha väldigt många "killkompisar".D é en sak om de varit kompisar länge eller om hon precis träffat dem... Jag tycker att hon borde låta er träffas och presentera dig för dem och visa att du kan lita på henne.Om hon inte kan göra d så talar d för sig själv... Hon verkar inte vara så seriös och hon borde prioritera dig i första hand när hon åker till ditt område. Om d inte funkar att prata med henne om d här och du verkligen försökt, så tycker jag d låter som hon inte é värd dig. Lycka till!
Crocodile Crew 10 years anniversary!
asså man ska inte ha problem med att ens tjej träffar kill polare. men om hon väler dom framför dej så är det något problem.
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen
lillegul-one P17 Och om hon helt plötsligt har ett helt gäng jättebra killpolare som kommer från ingenstans.
åk dit då.skit i o bestämma exakt datum och tid. åk dit o träffa henne, ring på dörren o säg att du saknar henne. sen om hon inte är där när du kommer så vänrat du utanfrö henens dörr tills hon kommer hem. då kanske hon fattar att du verkligen gillar henne o att du vill träffa henne. hon verkar lite konstig. men om du säger att "du vill ju aldrig bestämma när vi ska träffas så jag åkte hit o hoppades att du skulle vara hemma" så måste hon ju fatta. fråga ut henne, fråga om hon verkligen vill ha ett förhållande. fråga om inte du kan få träffa hennes killkompisar så kan ni fika allihop lr nåt. om du inte får träffa dom, då kanske du borde ta ett ordentligt snack med flickan...
Dumpa henne...
http://www.subfm.com/
Bryt dig in i hennes lägenhet och lägg ett blodigt grishuvud med en lapp där det står "Jag vill göra slut"-på på hennes säng. En given hit. :P
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Jag skulle blivit sjukt arg om de skulle hänt mig
my name is xelly smelly
Om ni träffas en gång i veckan och hon då väljer att spendera den tiden med killkompisar istället för med dig så är det dags att säga ifrån. Hon är ju uppenbarligen inte jätteivrig på att träffa dig så hon kanske inte känner likadant längre, tyvärr.
Skäms du inte?
shitt mannen hon ligger ju knullar andra fattar du väll fan dumpa lurpan, för asså nog hade fått träffa dom "killkompisarna" om dom inte var mer är kompis fan gå vidare lås dej inte vid en slynna de är de värsta du kan göra.
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Skit i allt snack om att prata med tjejen. Hon är för fan 17 år och fattar tydligen inte vad ett förhållande ska gå ut på. Att hon väljer att umgås med sina "jätte braiga killkompisar" istället för att vara med dig är jävligt skumt också. Och att ni varit ihop i 9 månader och du inte träffat hennes "jätte braiga killkompisar" borde väl säga dig något!? Dumpa henne för hon lekar bara med dig!
Me is signin' off, peace out
Mafe, om jag var du skulle jag glömma henne och söka någon som är på samma våglängd istället.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
MaFe98 jag har kollat i spåkulan och jag tror ditt förhållande e ¨på väg att kraschlanda.. se ut o ta dej från det så du inte ryker med i smällen.... det börjar alltid så. tjejen börjar bete sej skumt o ha sej.. o sen går det bara utför.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
GHAAAA! Det där hade jag aldrig tolererat (är oxå extremt sotis)... Du älskar säkert henne och kan inte bara göra slut sådär, men du är värd någon bättre, någon som ger dig den uppskattning du kräver och så vidare! Dump!
Kolja Gillis trapphus luktar arsle!
EE P18 kan man ju inte veta
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
EE P18 möjligt, men knappast säkert, att man beter sig skumt behöver inte betyda att man knullat andra
EE P18 ...om det är enda möjliga anledningen du kan komma på så tycker jag lite synd om dina framtida partners... visst, hon beter sig skumt, men det kan bero på massa saker.
EE P18 ...betyder inte att alla andra fungerar likadant som din tjej gjorde.
japp ett ultimatum.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
dumpa slynan..
no pop no hip no hop
MaFe98 P23 vi bara syns ca 1 gång i veckan då hon sällan har tid. Tid för att träffa dig, eller tid för att träffa folk över huvudtaget? Tydligen så har hon tagit sig tid att kolla film och käka på restaurang med polare...men inte tid för sin pojkvän. snacka med henne, få henne att förstå hur du känner dig - vad du har för syn på ert förhållande osv. fattar hon inte vad du menar så är det kanske dags att stänga kiosken?
We call them winerbrods.
Hon kanske inte knullar runt men helt klart ar hon en liten fjollig 17aring som alskar att fa uppmarksamhet fran killar och gora sin pojkvan sotis. INGEN tjej som ar kar beter sig sadar om hon vet att hennes kille e kar i henne. Om hon var osaker pa dig skulle hon kunna gora det som for att pressa fram en reaktion hos dig men du vrkar ju inte speciellt svar pa det sattet... Conclusion; dumpa henne for hon ar inte kar i dig och du kommer bli fornedrad. Hon e 17...
Alla kanner Apan Apan kanner ingen