kärlekstråd.. Vem???
Sitter nu och har gamla tårar i båda ögonen... sitter inför ett dilemma som är så otroligt svårt.. Blev dumpad av mitt ex för snart ett år sen.. Har varit så otroligt kär i henne sen dess.. Men nu så har jag träffat en annan flicka som är underbar och allt sådär.. Jag är 20 år. Mitt ex är 19 och den tjejen jag nu har träffat är snart 16. Fuck off ni som ska klaga på åldern. Mne nu har jag tillbringat några dagar med mitt ex som jag tycker så mycket om och hon funderar på att ge oss en chans igen. Och varje gång jag umgås med henne så blir jag så otroligt kär för hon är världens underbaraste... Men samtidigt så finns ju den nya tjejen som tycker om mig och jag tror jag tycker om henne men är inte säker... Vad ska jag göra liksom? Så jävla svårt.. :S Vem ska jag satsa på och vem ska jag säga vad? hårt hårt hårt hårt hårt hårt hårt hårt hårt hårt hårt hårt hårt hårt
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
jag vet ju inte hela situationen... hur stora är oddsen för att det ska funka mellan dig och exet troru???... om du tror det skulle kunna funka kör på det... om du tror du tycker om den andra tjejen, men itne är säker så bör du inte satsa på henne alls... iaf inte så länge du har kvar ditt ex i skallen... då kan det bli knepigt... singel är inget alternativ???...
What would macgyver do?
satsa på ditt ex. det låter som att det är henne du vill ha och då är det ingen fråga om saken ju.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sata på exet om ni nu hade det nice o hade ett lyckligt förhållande.. som varade ett tag, verkar lättast.
alltså, det brukar ju nästan ALDRIG bli bra när man blir tillsammans med sitt ex igen : ( jag skulle sattsa på att försöka glömma och förlåta och sedan ge mig på den nya tjejen.
kör INTE på ditt ex, tråkigt och uttjatat ju. ni kommer bara förstöra det som var bra mellan er. testa den nya tjejen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja du. Jag tycker att du ska vara singel. Skit i exet , skit i den nya tjejen. Bli ABSOLUT inte tillsammans med den nya tjejen bara för att upptäcka när hon är jättekär i dig att du fortfarande har känslor för exet. believe me, det vill du inte att hon ska genomlida. Been there, done that.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
låter absolut som att du ska satsa på exet... om det är så! "satsa på" ehhe nä..
jag tycker inte du ska bli ihop med någon förrän du själv vet till 100% vem det är du vill ha... mitt råd är att chilla på båda tills dess. vad händer tex om du väljer en av dem, och det visar sig vara fel val? då har du bränt henne som skulle varit rätt. näe du se till att du verkligen vet vad som gäller innan du satsar. annars står du lätt som förloraren själv.
ursäkta mig men jag tycker att ditt ex låter som en jävla idiot. hon vill ha tillbaka dig för att hon vill ha kontrollen. du har träffat en ny och hon vill bevisa att hon kan få dig igen. anledningen att jag blir så jävla upprörd för det här är för att jag blivit dumpad av tre killar mina enda pojkvänner jag nånsin haft. pga att deras ex har velat ha tillbaka dom. tycker att du ska lugna dig och tänka över det här ordntligt. låt inte den nya tjejen bli sårad. och låt inte dig själv bli sårad.
supa fly
Mylie samma här. Senaste var jag förlovad med. Han dumpade mig för henne för att han trodde att han hade en chans där. Men hon lekte bara med honom och är inte ett dugg intresserad. HAH!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Ja du. Jag tycker att du ska vara singel. Skit i exet , skit i den nya tjejen. Bli ABSOLUT inte tillsammans med den nya tjejen bara för att upptäcka när hon är jättekär i dig att du fortfarande har känslor för exet. believe me, det vill du inte att hon ska genomlida. Been there, done that. Word Up!
Att gå tillbaka till ett ex funkar nästan aldrig, om någon av partnerna blev djupt sårade när det tog slut på något sätt... då kommer man fortsätta att tänka på det "sveket" när man blir tillsammans igen, man blir paranoid helt enkelt. Kan jag lita på honom? Kommer han sköta sig bättre den här gången? osv.. Att det inte fungerade då, är nästan ett säkert kort på att det inte var meningen att hålla, att ni inte är rätt för varandra. Sen så finns det väl säkert undantag, men de lär vara få.
polyphonic det finns bara en sak att göra... gör som ernst hemmingway, ta inte tillbaka ditt gamla ex.. du kommer förlora din värdighet och känna dej blåst när hon dumpar dej igen (har den hänt en gång kommer det upprepas). nu när hon säger att hon vill ge er en chans har du den ultimata chansen att krossa henne och det för evigt.. ta den chansen även om den kostar dej tillfällig lycka. hyr en stuga och åk o slappna av nån månad, drick whiskey och flugfiska... när allt väl är över kommer du att må bättre än vad du någonsin gjort innan. Peace bro
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Om hon dumpade dig förra året, ska du låta henne komma och gå när hon vill?
What I said, yo!
Jag håller med Fimp. Satsa inte på någon av dem. Såra inte den nya tjejen nu då du har kvar exet i dina tankar och satsa inte på exet heller, hon leker nog bara med dig..
Delam tange barat
Jag skulle nog gett den andra flickan en chans. Men som andra sagt innan mig. Du kan ju inte inleda någonting om du egentligen vill ha någon annan.
förresten vill ditt ex säkert bara ha dej för hon blir avis på 16åringen, va själv likadan mott mitt ex och varje gång han skaffa ny brutta va jag där och kladdade på honom så han gjorde slut med tjejen, och sen ville jag ändå inte ha honom. vilken sneeel tjej jag e!
shunare P22 Haha sköna tips :)
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Det kan lätt vara så som Mylie sa. Jag har både sett det och gjort det så.. dumt, ja. Men det kan ju faktiskt också vara så att exet verkligen har fått upp känslorna för dig igen. I vilket fall så tycker jag att du antingen bara ska strunta i båda tjejerna, eller ha en kul och underbar tid så länge den nu varar med ditt ex som du så uppenbart fortfarande have a crush on. Du verkar ju inte ens vara säker på att du så mycket som TYCKER OM den nya, och hur lönt känns det att vara ihop med henne då på en skala?
thanks all! jo det är en knepig sitts detta... Det finns ju för och nackdelar med allt och alla... vet bara att jag ska inte inleda ett förhållande med den nya eftersom jag vill inte förstöra det som vi redan har... sen med exet så är det lättare sagt än gjort att bara glömma.. speciellt när hon är en av mina bästa vänner.. Anledningen till att hon gjorde slut var att hon kännde sig instängd. Tänk på detta: 5-6 månader efter vi blev ihop så flyttade vi ihop i en 30 kvm stor lägenhet och bodde otroligt ätt inpå varandra i 10 månader. Jag är faktiskt rätt förvånad över att vi ens komm så bra överrens i så lång tid. Vi gick i samma klass så vi var ALLTID med varandra. Klart fan man blev fucked när hon gjorde slut, men man förstår ju. Och sen så är de ju tyvärr så att om jag inte ska satsa på exet så måste jag bryta kontakten helt med henne. det är inte så kul heller. Sen så är faktiskt 16 rätt ungt liksom.. inte så kul att vara "instängd" i ett förhållande när man är i den åldern.. skulle inte jag tycka iaf.. Till slut så får man den repliken att hon vill vara en singel tjej och göra allt hon vill för hon är ung... Jaja kul att ni bryr er och det fixar sig nog! :D
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Jag såg det här inlägget igår natt och tänkte skriva nånting snarlikt det Mylie skrev. Om du nu ska satsa på ditt ex måste du se till att vara JÄVLIGT säker på att hon är seriös...jag blir tveksam som fan alltså.
skriv kort, helst inte alls