Ledsen över någon som ändå inte betydde nått?
Lurade jag mig själv att jag inte tyckte om honom? Eller gillade jag honom? Jag trodde inte jag gjorde det tills vi la ner allt, nu är det inget mer vi liksom, inte längre på det där sättet. Det var ju dels jag som sa att jag ville ha det så här men varför blir jag ledsen för? Varför blir jag ledsen över någon som ändå inte betydde nått, eller gjorde han det? Mina känslor och tankar förvirrar mig något otroligt just nu, sa jag rätt eller är jag bara feg och rädd att vara ensam? Var bara tvungen att skriva av mig
Music is my boyfriend!
Jag vet precis vad du menar... Fast det gick ju iofs fel på andra sätt för mig :)
12.
känner igen mej rätt mycket...tror att du har tänkt för mycket med hjärnan och inte alls med ditt hjärta...tyvärr
•pave paradise•
lhabia Det är svårt att tänka med hjärtat när man blivit sårad innan
Music is my boyfriend!
Kan påpeka att vi inte var tillsammans men träffades rätt ofta under en tid
Music is my boyfriend!
Media - Ibland funkar uttrycket "man vet inte vad man har förrän det är borta" lite för bra, elelr vadå? :)
12.
orgasm vet...men man har inte så mycket val tyvärr...det är vad jag tror att du har gjort...att du förhastat dej istället för att tänka på vad som kan hända, på hur sårad du kan känna dej efteråt...
•pave paradise•
Var där för inte så länge sen heller.. Tror det handlar om att man nog gillar att vara omtyckt och kanske ha alternativet.. När det försvinner känns det jättekonstigt. Går över snabbt, ge det till nästa helg så.. :-)
lhabia Vet typ inte vad jag ska säga
Music is my boyfriend!
Orgasm 17: Hur länge höll ni på? eller asså hur länge va ni tillsammans Du kanske sakanar tryggheten, att lixom bara ha han där?
Ozzy P20 Jo det gör det nog :)
Music is my boyfriend!
orgasm du vet att du kan prata privat med mej om det iaf. hjälpt dej förut som du kanske kommer ihåg...dont mind doing it again =)
•pave paradise•
QuteOne F17 Vi var inte tillsammans bokstavligt, men träffades sen i December. Jo jag vet innerst inne att det är tryggheten jag saknar och som du sa att ha honom där
Music is my boyfriend!
jaja...om du vill ha min hjälp finns jag.
•pave paradise•
Ihabia Du är så snäll så
Music is my boyfriend!
Jag tänker och saknar mitt ex. och det är 14-15 månader sedan vi bröt upp... det finns personer som man kommer att tycka om/älska livet ut.
mm...aah, I can see your Schmutzblättchen.
Man förskönar ofta saker och ting i efterhand. Så är iaf jag... Så när jag inte längre har det, lr vad man ska säga, så är det alltid jättebra. Typ "gräset är alltid grönare".
Tänk på universum
Jag är förvirrad fortfarande =/
Music is my boyfriend!
Orgasm: Jag kan bara utgå från mig själv och jag klarar inte att umgås mera kärleksfullt utan att att bli intresserad, så därför är jag ganska inne på att "riktiga förhållanden" är det bästa för mig. Jag tror i alla fall att det bästa är att prata mycket med honom och berätta hur du känner. Jag tror det känns bättre för dig oavsett vad ni kommer fram till. Jag och min tjej kom fram till för inte så länge sen att det är vi två som gäller i alla fall :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Pink_Bahamas F18 Det var inte så jag ville ha det... tror jag. Egentligen. Men han höll med mig om att det inte funka osv så vad skulle jag göra
Music is my boyfriend!
NickeMannen P19 Det är inte så lätt när den andra personen inte alls lägger intresse i det här, jag får likabra liksom kasta det bakom mig som om det aldrig hänt nått alls =/
Music is my boyfriend!
Orgasm: Ok, segt. :/ Men är han inte intresserad finns det nog inte mycket annat att göra än att försöka gå vidare. //NickeMannen
NickeMannen P19 Sant, jag är på den vägen :)
Music is my boyfriend!
Vill påpeka en till sak, jag är inte grymt sårad eller hjärtekrossad or whatever, jag är bara fundersam kring mina känslor om det fanns nått eller inte, lite jobbigt att gå misste om en fin kille
Music is my boyfriend!
Känner igen mig.. Vi tjejer är så jävla känsliga när det gäller killar =/ iaf jag. Kan sätta mig och tjuta för nästan vad som helst. Men nog talat om mig. Men kusinen min, prata med han och berätta för honom hur du känner, så han förstår? Om han nu inte är så känslokall som vissa andra. Men det löser sig nog snart babe ska du se! Livet går vidare som sagt. Det värsta i livet som finns det är när en människa blir beroende av en annan människa och när det sedan inte funkar. Det är fan det värsta i livet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kusin Emma Han vet redan vad jag tycker, ingen ide att slösa mer tid på honom nu när mina ord ändå är meningslöst babbel för honom. Kan säga att jag är väldigt glad att det inte gick så långt att jag blev kär i honom, fäst vid honom blev jag men inte kär. Jag får helt enkelt gå vidare, orka rota i gamal skit hur länge som helst och det är nu jag drar fram mitt ego. Tur att jag har det annars skulle jag nog aldrig klara mig
Music is my boyfriend!
Kussen Pauline, Okej, ibland får man acceptera saker och ting. Försök gå vidare det är svårt i början när man väl blivit krossad men i slutänden funkar det alltid, för de flesta iaf. Finns här om du behöver prata. Och om killen får dig att gråta är han inte värd dig det minsta lilla! Kom ihåg det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
K Emma Gråta fick han mig inte att göra, blev inte helt krossad, lite sårad kanske och ledsen men inget mer. Jag är en stark person så jag brukar klara sånt när det inte gått så lång tid. Vi umgicks rätt ofta så man fick ju "minnen" som sätter sig liksom. Typ leendet och så =/ Det är typ sånt jag kommer sakna
Music is my boyfriend!
Det är den eviga kampen som pågår i varje tjejs inre: "Tycker jag om honom tillräckligt mycket för att stanna, eller ska jag sumpa allt och (kanske) hitta något bättre?" Det hela bottnar i att man någonstans tror att man kan få någon bättre. Patetiskt.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
tngsten P21 Inte riktigt, jag vet att ingen är perfekt och för mig kunde jag inte få någon bättre, tänkte sattsa allt liksom men så blev det ju inte, antar att han kanske tänkte så "jag kan nog hitta en bättre"?
Music is my boyfriend!
Orgasm F17 Om du verkligen trodde att du inte har chans på något bättre, alternativt att det inte finns någon bättre så skulle du aldrig släppt taget. Väldigt enkelt. Faktum är att även rädsla styr över "kärlek" nuförtiden.
Orgasm: Jag är glad för att du inte fasta för han helt och hållet. Men kämpa på och lycka till! Jag vet att du är stark, det visste jag redan från början :). Du klarar det. jag har vart med om din sitvation 19038901230927 ggr. Tro mig du kommer komma över honom, även fast du får tillbaka minnen.
tngsten P21 Jag tror att jag har chans på bättre men just då fanns det ingen jag ville ha som var mer perfekt för mig Kusin Jo det vet jag med! :) Guys are shit! Dock inte alla
Music is my boyfriend!
Orgasm F17 Du är som de andra. Suck.
tngsten P21 Nej, jag är inte som "de andra" jag är jag!
Music is my boyfriend!
krossad_anka: "Vi tjejer är så jävla känsliga när det gäller killar" Jag tycker det känns tvärtom allt som oftast.. //NickeMannen
Orgasm F17 Haha "okay"
NickeMannen P19 Iofs, du har faktiskt rätt i en del där. Det är från person till person. men när det gäller mig så är jag väldigt känslig när det gäller killar. De flesta killar jag mött har vart idioter. Därför har jag fått den inställningen. Eftersom jag alltid faller för fel killar.
tngsten P21 Vem är du att dömma?
Music is my boyfriend!
Orgasm F17 Jag är jag? ... Touché.
tngsten P21 Du skrev du är som dom andra, då frågade jag vem är du att dömma? Var det något du inte förstog där?
Music is my boyfriend!
krossad_anka: Ok, jag är generellt känsligare än både tjejer och andra killar känns det som. Lite jobbigt! Men nu har jag ju fallit totalt för rätt tjej :) //NickeMannen
NickeMannen: Okej, igentligen kan man inte säga att någon är känsligare än någon annan, det är från person till person som sagt. Hehe okej, låter bra det! Önskar att jag kunde ha samma tur som dig, alltså att jag faller för rätt kille någon gång ;)
Orgasm F17 Och jag svarade precis som du gjorde? "Jag är jag"!
tngsten P21 Vad är det för svar liksom? Orkar inte diskutera med någon 21 åring som kallar mig "som dom andra" genom att ha bilda sig en uppfattning om mig efter bara några meningar du läst
Music is my boyfriend!
Orgasm F17 Ditt eget fel som blottar dig på vardagsfilosofi forumet? Skriv mer utförligt nästa gång så kanske folk inte kan - låt oss säga - missuppfatta dig? Du är inte tvungen att "diskutera" med mig. Vad har min ålder med något att göra?
tngsten vem hjälper du med att tjafsa om det här? och vad är det som är så "patetiskt"?
•pave paradise•
Said P25 Hur menar du, du blir sur när hon inte umgås med dig? tngsten P21 Jag skriver vad jag vill, det var liksom inte räknat med att du skulle komma och komentera, jag klarar mig utan dina komentarer och åsikter FAKTISKT. Och min text är så utförligt skriven som det går passar det inte så hejdå!
Music is my boyfriend!
Said Jo jag förstår vad du menar, svartsjuka kan vara farligt
Music is my boyfriend!