I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har nyss fått en lillebror ...

Övrigt - Vardagsfilosofi

Producent

2005-03-05 23:01

Har nyss fått en lillebror ...

De känns ganska konstigt, de är genom farsans sida med hans fru, mina färäldrar är som sagt skilda sen länge tillbaka.
Har juh redan ett halvsyskon sen innan genom mammas sida, men han ser jag som en helbror om man nu säger så.
Den hela situationen känns skitkonstig att man nu har ett till syskon, de är juh lixxom inget jag önskat riktigt, jag har ingen aning vad som händer nu, de känns också ganska skrämmande, mår mer dåligt än nånsin nu, vet inte varför jag inte kan vara glad över detta ...

allt verkar overkligt just nu de som kretsar runt mig
ja menar, min farsa är 45, hur fan ska de gå till att få en unge till plötsligt ...
kan inte beskriva situationen mer än detta, har nästan inga ord kvar ...

Since 1984
@realgizlee // twitter

2005-03-05 23:09
hm låt tiden ge dig svaren... kanske va oväntat för dig? ..
du kanske tom känner att du har nåt ansvar för din lillebror, o känner att du måste ta hand om honom ... va glad o tänk att din farsa har gett en ny människa chans att leva... lr nåt.. päjs

2005-03-05 23:42
grattis mannen.. lär din brorsa bra saker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skribent

2005-03-05 23:58
Min MAMMA var 45 när hon fick min lillasyster, min pappa var 39. Och alla är glada och mår bra.

Låter som om du har drabbats av en förlossningsdepression... Andas, tänk efter, och inse att det bästa du kan göra är att vara en bra bror för ditt nya syskon.
Han behöver dig.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2005-03-06 01:20
ballt med bäbisar ju...

Producent

2005-03-06 14:36
Ska dra till min farsa nu, tar med mig digitalkameran, får se hur mina nya lillebror ser ut ...
Dem har inte bestämt namn än, jag kommer nog på nått, aja, som ni kanske vill veta så mår jag helt bättre idag, känns fortfarande konstigt men med tiden så vänjs jag vid detta ...
Since 1984
@realgizlee // twitter

2005-03-06 15:13
Han får inte döpas till Colossus

grattis!
http://www.homage.nu/

2005-03-06 15:27
Najs!

Bebisar e hur mysiga som helst. Du kommer älska honom som fan!
Bombaclaat!

2005-03-06 15:37
va fan är det för mysigt med bebisar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-06 16:12
Grattis fö fan! Varför är du ledsen? Om du inte gillar det så bry dig inte, det är ju inte din unge så att säga. Jag har 4 hela syskon, det är bra.

2005-03-06 16:25
alltid kul med syskon ju =)
Du kan ju gå ut på promenad med barnet i vagnen o sånt, det är jättemysigt, sen kan du lkära ungen o säga roliga saker, göra roliga saker, påverka barnets musik och filmsmak osv osv =)

så kan man lära dom säga fula ord hihihihi
Producent

2005-03-06 16:36
Har redan syskon de är de som är saken :S
En lillebror som e 15, lillasyster some 13 och en storebror som e 23 ...
Känns bara konstigt och få en till, ska dit ikväll iaf o titt
Since 1984
@realgizlee // twitter

2005-03-06 16:40
Jag och mina syskom lärde lillasyster att visa pekfingret i stället för långfingret när hon skulle va kacksig.. Men hon fattade sen att vi lurade henne hehe, vi ville att hon skulle bli snäll och det blev hon. Shit sicket läs huvud hon har.. hon började läsa när hon var 3 och lästa som en vuxen när hon var 5. Hon går i 5an och lärarna leter högstadie uppgifter åt henne. Till skilnad från mig då som alltid har varit värdelös i skolan.. Men jag kan måla och spela =)

2005-03-06 16:41
micKillah
Men då har du ju 4 syskon som mig, high 5! ;)