hur lång tid innan man blir galen i en låda??
Om man blev instängd i en låda, hur lång tid skulle det ta innan man blev galen på riktigt.....utan chans till rehabilitering???
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
hur stor är lådan?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
hahaha... två dagar tippar jag på. då äre kört.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja och STORLEKEN på lådan som sagt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
tänker du på Siba killen nu? hur e det men den karlns psyke efter livet i lådan?
Om det är en låda som är prcis så att man får plats i den skulle jag nog inte fixa mer än 2 timmar
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
Lådan är 2x2 meter, så man får plats att stå upp..... Jag undrar bara för jag har tänkt att stänga in min bror i lådan näömligen
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
om man får plats att stå skulle jag kunna lätt tillbringa i alla fall 4 dygn.
Jag ändrar mitt svar, skulle klara det tills jag blev riktigt skitnödig
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
får man pissa/skita och äta mat?
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
man skulle nog fixa ganska länge tror jag.....sen beror det ju på vad som omger en utanför lådan....t ex om man vet att man står på ett visst ställe och hör saker utanför...eller om man typ tror att man är nedgrävd i marken eller står ute i nån skog....ett ständigt högt brus som dränker alla andra ljud skulle nog få en att psyka ur ganska snabbt....
tycker som Måstegå , jag skulle klara 2 min om jag visste att jag var nedgrävd. hade jag stått vid en motorväg eller liknade så hade jag klarat betydligt längre
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
jag skulle lätt inte pallat mer än ett par timmar, är det nån pris summa på slutet?
http://www.homage.nu/
om man typ far mat ock allt annat eller typ ett hål att pissa ur så lätt några dar
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
Panik efter 30sek skulle jag nog få. sen vet jag inte vad som skulle hända.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag skulle nog kunna bo där inne om jag hade min laptop med mig samt kontaktuttag och BBB. Utan det skulle jag väl bara sova en massa..
sen om det är en tävling, så att man VET att man kommer att komma ut tillslut, så är det ju "lugnt",., men om man vet att man troligtvis aldrig kommer bli hittad, då blir det ju en helt annan sak jag tror det räcker med att du har din lillebrorsa inne i nåt dygn, sen är han nog förstörd..
hmm..jag skulle nog bli ganska rastlös efter nån timme eller så... men jag skulle nog klara mej ett bra tag tror jag
hyper aktiv, precis min tanke...
Lugn!
Jag skulle faan inte klara mig mer än nåra timmar! Jag måste skita, pissa, käka, utföra sexuella behov o se på TV för att klara mig! Säg 5 timmar sen skulle jag bli mentalt rubbad för resten av livet!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
man har nog alltid chans till rehabilitering, men efter två tre dagars brist på perceptuella upplevelser så börjar man se och höra saker... skulle nog va ganska ballt å testa...
What would macgyver do?
Hyper_Aktiv Haha du måste faan ljuga! Vet inte hur stark din dörr är eller vad rummet innehöll, men nåt sett måste det finnas för att komma ut?
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Vad gjorde du när du blev skitnödig? Sket i hinkar eller?
Finns ju folk som suttit isolerade i mörkerisolering i Thailand och på många andra ställen i världen och så i sin egen avföring i månader som väl inte blivit helt galna för livet men men får man nog ganska fort av det.. Tror det räcker med några dagar för att man ska bli tillfälligt galen men nån månad innan man tappar vettet totalt och aldrig helt blir återställd..
Läste om någon isolering i nårgot sydamerikanskt land där man sitter inne i ett litet rum som är lågt nog i tak för att man inte ska kunna stå och litet nog för att man inte ska kunna sitta.. Man sitter alltså på huk i runt en månad.. Ganska stel i benen efter det skulle jag tro om man ens överlever vilket väl borde vara hyffsat liten chans...
Hyper_Aktiv>> Haha fy faan vilket öde! Det kan inte ha varit de roligaste fem dagarna i ditt liv? Jag skulle faan få spader..torkat kött o vatten...fy faaan asså!
Det blir väldigt jobbigt att stå till efter en stund.. för fötterna och benen.
Jag har ingen forumsignatur.